Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Elektro Hidrolik orta sehpa

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    Atahualpa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mart 2006
    Şehir
    Izmir
    Motosikleti
    RR 250E-9
    BMW K1200LT ve Piaggio X9 500 de bu aparatın olduğunu biliyorum. 200Kg üstü motorlarda çok konforlu bir şey bence bu zımbırtı.


    Acaba diyorum, çıkma vs bir yerlerden bulursak bunu F650 tarzı bir şeye uydurabilir miyiz ?
    YOU WILL NEVER WALK ALONE


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    airhead - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Nisan 2010
    Şehir
    gecegondu
    Motosikleti
    BMW R80
    Ben bu sistemi kendim yapmayı düşünmüştüm.uygun lifti buldum ancak elektrik tahrikli yag pompası bulamadım için iş kaldı.
    Çıkmasını bulmak imkansız gibi bişey,

  3. #3
    gv650i - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Kasım 2010
    Şehir
    HAREM ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    GV 650 HYOSUNG AGUİLA
    aslında hidrolige gerek yok elektirik motoru mesala marş motoru ile ve kare vida şeklinde yapılır hidrolik problemli olur

  4. #4
    meyto - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ekim 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    gv250
    kaya abi benim motor vitese gecerken stop ediyo debriaj ayırmıyomu yoksa . benzin pompasından mı ne dersin

  5. #5
    airhead - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Nisan 2010
    Şehir
    gecegondu
    Motosikleti
    BMW R80
    elektrik motorunu da denedim.Mercedesten çıkma elektrikli cam krikosunu taktım,iki kere kaldırdı,o da boşken.sonra o da bozuldu.Hidrolik olması şart.

  6. #6
    gv650i - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Kasım 2010
    Şehir
    HAREM ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    GV 650 HYOSUNG AGUİLA

    sa

    Alıntı airhead adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    elektrik motorunu da denedim.Mercedesten çıkma elektrikli cam krikosunu taktım,iki kere kaldırdı,o da boşken.sonra o da bozuldu.Hidrolik olması şart.
    motorsiklet marş motoru daha güçlüdür onu dene

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:35 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:33 ----------

    Alıntı meyto adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kaya abi benim motor vitese gecerken stop ediyo debriaj ayırmıyomu yoksa . benzin pompasından mı ne dersin

    yan ayak sivici ni konrol ettinmi beni arayabilirsen ara cepten

  7. #7
    tr100a - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2009
    hareketli uydu antenlerin motoru olur 12v oldukçada güçlü

  8. #8
    Arjantinli69 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2009
    Şehir
    İstanbul-Kadıköy TAMER
    Motosikleti
    SUZUKİ GSF 600 S BANDİT
    marş motoru bencede iş görür gibi baya kuvvetli.araya scooter'ların ayak marş yayından koyucaksın herhalde kaldırır gibi geliyor.
    Hızlı bir Rider olmak için hızlı bir motor yetmez! o hızı yapabilecek (g..) yürek te lazım.. GHOST RİDER

  9. #9

    Üyelik
    19 Kasım 2010
    Şehir
    Silifke
    Motosikleti
    2008 R6
    Alıntı Arjantinli69 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    marş motoru bencede iş görür gibi baya kuvvetli.araya scooter'ların ayak marş yayından koyucaksın herhalde kaldırır gibi geliyor.
    scooter marş motoru ile beraber marş kitlemesinide kullanılırsa sağlıklı olur bence. böylece motor ağırlığının ayağa alırken güç istemeden geriye düştüğü sırada marş motoru korunmuş olur.sizce )))))

  10. #10

    Üyelik
    17 Şubat 2007
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Piaggio X9 Evo 500
    Lineer aktuator ismi verilen dikey hareketli elektrik motorları mevcut, onlardan güçlü bir taneyi uygun açıda takarsanız olabilir.

    Çok konforlu olduğu doğru ama bozulacak korkusu ile kullanamıyorum Çok pahalı meret. Sadece dar, orta sehpaya almanın zor olduğu noktalarda kullanıyorum.

    Bu arada kesinlikle motorun üstünde oturur iken kullanılmaması gerekli.

  11. #11
    kurubuz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Aralık 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBF1000FA
    Şu orta sehpaları hiç sevemedim . Çok dengesiz olduklarından park halindeki motorların bir numaralı devrilme sebebidir. Tek iyi tarafı zincir yağlarken ve lastik değiştirirken büyük kolaylık sağlaması, yoksa tamamen gereksiz.

  12. #12

    Üyelik
    17 Şubat 2007
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Piaggio X9 Evo 500
    Alıntı kurubuz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şu orta sehpaları hiç sevemedim . Çok dengesiz olduklarından park halindeki motorların bir numaralı devrilme sebebidir. Tek iyi tarafı zincir yağlarken ve lastik değiştirirken büyük kolaylık sağlaması, yoksa tamamen gereksiz.
    Bırakılacak bir vitesin bile olmayınca başka bir çare olmuyor

  13. #13
    zeda3000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2005
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Honda CB750 Cafe Racer
    F650 aslinda hafif bir motor orta sehpa icin.
    [COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti

  14. #14
    tr100a - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2009
    Alıntı boyraz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Lineer aktuator ismi verilen dikey hareketli elektrik motorları mevcut, onlardan güçlü bir taneyi uygun açıda takarsanız olabilir.

    Çok konforlu olduğu doğru ama bozulacak korkusu ile kullanamıyorum Çok pahalı meret. Sadece dar, orta sehpaya almanın zor olduğu noktalarda kullanıyorum.

    Bu arada kesinlikle motorun üstünde oturur iken kullanılmaması gerekli.
    benim dediğimde buydu ismini bilmiyordım öğrendim bir tane buldum sahibinden.com dahttp://www.sahibinden.com/ilan/is-ma...8898985/detay?

  15. #15
    gv650i - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Kasım 2010
    Şehir
    HAREM ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    GV 650 HYOSUNG AGUİLA

    sa

    Alıntı tr100a adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    benim dediğimde buydu ismini bilmiyordım öğrendim bir tane buldum sahibinden.com dahttp://www.sahibinden.com/ilan/is-ma...8898985/detay?
    iş görür ama 12 volt olanı lazım

  16. #16

    Üyelik
    17 Şubat 2007
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Piaggio X9 Evo 500
    Alıntı tr100a adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    benim dediğimde buydu ismini bilmiyordım öğrendim bir tane buldum sahibinden.com dahttp://www.sahibinden.com/ilan/is-ma...8898985/detay?
    25 santim strok ve 800 kg kapasite ile bu iş görür gibi görünüyor. Strokun elverdiğin en geniş açıda monte edilirse F650'i çok rahat kaldırır. Hem de çok basit bir düzenek olur, şase ve sehpaya kaynatılacak 2 tane vidaya bağlanabilir. Uydu anteninde kullanıldığına göre su geçirmezdir de aynı zamanda. Basit bir devre ile 12 volta çevrilebilir.

    X9 500'deki parça fiyatına bakınca, 80 dolar resmen bedava.

  17. #17
    emrello - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Eylül 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    TA '07 (Anya)
    Alıntı boyraz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    25 santim strok ve 800 kg kapasite ile bu iş görür gibi görünüyor. Strokun elverdiğin en geniş açıda monte edilirse F650'i çok rahat kaldırır. Hem de çok basit bir düzenek olur, şase ve sehpaya kaynatılacak 2 tane vidaya bağlanabilir. Uydu anteninde kullanıldığına göre su geçirmezdir de aynı zamanda. Basit bir devre ile 12 volta çevrilebilir.

    X9 500'deki parça fiyatına bakınca, 80 dolar resmen bedava.
    Ya arkadaşlar Goldwing falan olsa tamam da, F650 zaten hafif motor, ne gereği var bu kadar uğraşmanın anlamadım pek... Deneme amaçlı falan mı? ArGe çalışması gibisinden yani?..

    TA'da bile o kadar çaba gerektirmiyor bu meret.
    Ağır metal insanı...

  18. #18
    mayildiz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Mart 2010
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Yamaha Xmax 250 abs
    Alıntı kurubuz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şu orta sehpaları hiç sevemedim . Çok dengesiz olduklarından park halindeki motorların bir numaralı devrilme sebebidir. Tek iyi tarafı zincir yağlarken ve lastik değiştirirken büyük kolaylık sağlaması, yoksa tamamen gereksiz.
    Zincir yağlamak yeterli sebep. Haftada bir temizleyip yağlıyorsun, tekerleği çevire çevire 5 dakkada bitiyor. Birde orta sehpan yoksa (ki benim yok) eyvahlar olsun. Temizle bir metre ileri al, aynısından iki kere daha yap, yağla bir metre geri al, aynısından iki kere daha yap. Başladığımız noktadayız.
    İstediğimiz gibi de temiz bir zincir olmuyor maalesef.
    Haksızlığın önünde eğilmeyin, hakkınızla beraber şerefinizi de kaybedersiniz.

  19. #19
    gv650i - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Kasım 2010
    Şehir
    HAREM ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    GV 650 HYOSUNG AGUİLA
    Alıntı mayildiz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Zincir yağlamak yeterli sebep. Haftada bir temizleyip yağlıyorsun, tekerleği çevire çevire 5 dakkada bitiyor. Birde orta sehpan yoksa (ki benim yok) eyvahlar olsun. Temizle bir metre ileri al, aynısından iki kere daha yap, yağla bir metre geri al, aynısından iki kere daha yap. Başladığımız noktadayız.
    İstediğimiz gibi de temiz bir zincir olmuyor maalesef.
    ayrıca cant temizligide olmuyor ve gv giibi 250 kg lık bir makinanın arkası 150 kg gelince sehbaya kaldırmak için en az 2 kişi lazım belinde fıtığı olmıyan

  20. #20
    kurubuz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Aralık 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBF1000FA
    Alıntı gv650i adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ayrıca cant temizligide olmuyor ve gv giibi 250 kg lık bir makinanın arkası 150 kg gelince sehbaya kaldırmak için en az 2 kişi lazım belinde fıtığı olmıyan
    Ben anlamam ! Orta sehpa raconu bozar, delikanlı motorcuya yakışmaz


    REKLAM ALANI
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)