Elektro Hidrolik orta sehpa
-
Ben kendi adıma motoru orta sehpaya almadığım vakit huzursuz oluyorum. Hem orta sehpayı açıyorum, hem yan ayağı. Zaten genelde park ettiğim yerde düşerse sadece yan ayağın olduğu tarafa düşebilir o zaman da yan ayak tutar zaten.Diğer tarafı duvar.
Bende Bel fıtığı başlangıcı var L1-L2 omurlarında. Kas kuvvetim gayet yeterli orta sehpaya almak için ancak; zorlamak rahatsızlığımı ilerletmek istemiyorum. Bu nedenle bu tarz bir çözüme ihtiyacım var. 40 Yaşlarınıza gelin o vakit bir daha konuşalım. 20 li yaşlarda delikanlı olur herkes zaten.
Lineer aktuator denen aracın boyutları hakkında bir fikre sahip misiniz ? Bana sanki biraz büyük gibi geldi .
YOU WILL NEVER WALK ALONE
Reklamlar
-
-
Sa
kurubuz adlı üyeden alıntı
ben anlamam ! Orta sehpa raconu bozar, delikanlı motorcuya yakışmaz :p
sen haklısında 150 kg da delikanlının omurlarını bozar
-
Atahualpa adlı üyeden alıntı
Ben kendi adıma motoru orta sehpaya almadığım vakit huzursuz oluyorum. Hem orta sehpayı açıyorum, hem yan ayağı. Zaten genelde park ettiğim yerde düşerse sadece yan ayağın olduğu tarafa düşebilir o zaman da yan ayak tutar zaten.Diğer tarafı duvar.
Bende Bel fıtığı başlangıcı var L1-L2 omurlarında. Kas kuvvetim gayet yeterli orta sehpaya almak için ancak; zorlamak rahatsızlığımı ilerletmek istemiyorum. Bu nedenle bu tarz bir çözüme ihtiyacım var. 40 Yaşlarınıza gelin o vakit bir daha konuşalım. 20 li yaşlarda delikanlı olur herkes zaten.
Lineer aktuator denen aracın boyutları hakkında bir fikre sahip misiniz ? Bana sanki biraz büyük gibi geldi .
Arkadaşın verdiği sahinden.com linkinde 10 ile 25 cm arası stroklarda olduğu bildiriliyor. Örneğin 10 cm stroklu bir aktuator 12-13 cm uzunluğundadır.
-
sa
sinan adlı üyeden alıntı
teşekkür ederim güzel bir araştırma çok çeşitleri mevcut fiatlarıda uygun rahatlıkla yapılabilinir
-
22 Aralık 2011, 17:04
#26
Kocaeli İl Temsilcisi
| ▌▌| ▌▌▌| ▌▌| ▌▌▌| ▌▌| ▌▌▌|
|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_| http://www.irfmotor.com/
-
22 Aralık 2011, 17:34
#27
siz durun yaza iveco kamyonet tarzı ve ya ford kargo kamyon marş motoruyla elektrikli+benzinli scooter yapınca proce neymiş görürsünüz
-
22 Aralık 2011, 18:56
#28
Kocaeli İl Temsilcisi
| ▌▌| ▌▌▌| ▌▌| ▌▌▌| ▌▌| ▌▌▌|
|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_| http://www.irfmotor.com/
-
22 Aralık 2011, 19:10
#29
selam herkese.öncelikle,kendim gibi bu işlere meraklı arkadaşları bir arada bulduğum için sevindim doğrusu :-)önceki motorumun sürekli yamulan orta sehpası yüzünden ben de böyle bir şey tasarlamaya çalışmıştım ancak "yav bu çok gerekli bir şey olsaydı çinliler bunu çoktan yapmıştı" düz mantığından yola çıkarak vazgeçmiştim.bu sayfada yazılanları okuyunca yeniden mucitliğim depreşti ve en kısa zamanda bu sehpayı yapacam.benim malzemem ve tasarımım şöyle;bir adet doğan ya da şahin krikosu,bir adet popcorn marş motoru,bir adet uygun boyutlarda dişli ve bir de o dişliye uygun sonsuz vida.bilidiğiniz gibi şahin arabanın krikosu elle bile çevirerek bir tonluk arabayı kaldırıyor.marş motoru bu krikoyu kolayca çevirebilir.bana bu coşkuyu siz verdiniz en kısa zamanda yapıp deneyip resmini koyacam buraya.ama prejeyi araklamak yok haa.çünkü patentini bile alabilirim.
herkese saygılar.
-
22 Aralık 2011, 19:38
#30
maxi97 adlı üyeden alıntı
siz durun yaza iveco kamyonet tarzı ve ya ford kargo kamyon marş motoruyla elektrikli+benzinli scooter yapınca proce neymiş görürsünüz
Marş motoru denilen alet kısa süreli tam güç çeken motorlar bildiğim kadarıyla.Arabayı 10 dk zorlasan zaten akü bitiyor.Şarj mı demek istedin acaba?
-
22 Aralık 2011, 19:53
#31
Kocaeli İl Temsilcisi
mayaz34 adlı üyeden alıntı
selam herkese.öncelikle,kendim gibi bu işlere meraklı arkadaşları bir arada bulduğum için sevindim doğrusu :-)önceki motorumun sürekli yamulan orta sehpası yüzünden ben de böyle bir şey tasarlamaya çalışmıştım ancak "yav bu çok gerekli bir şey olsaydı çinliler bunu çoktan yapmıştı" düz mantığından yola çıkarak vazgeçmiştim.bu sayfada yazılanları okuyunca yeniden mucitliğim depreşti ve en kısa zamanda bu sehpayı yapacam.benim malzemem ve tasarımım şöyle;bir adet doğan ya da şahin krikosu,bir adet popcorn marş motoru,bir adet uygun boyutlarda dişli ve bir de o dişliye uygun sonsuz vida.bilidiğiniz gibi şahin arabanın krikosu elle bile çevirerek bir tonluk arabayı kaldırıyor.marş motoru bu krikoyu kolayca çevirebilir.bana bu coşkuyu siz verdiniz en kısa zamanda yapıp deneyip resmini koyacam buraya.ama prejeyi araklamak yok haa.çünkü patentini bile alabilirim.
herkese saygılar.
o zaman sana bir ip ucu vereyim krikoyu hayata geçiren vidayı bağlayacağın marş motorunun rediktörlü olması daha sağlıklı olur fakat ahareketler yavaşlar ama motoru rediktörsüz direkt bağlarsan denemek lazım kasabilir bence
| ▌▌| ▌▌▌| ▌▌| ▌▌▌| ▌▌| ▌▌▌|
|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_| http://www.irfmotor.com/
-
23 Aralık 2011, 19:02
#32
-
23 Aralık 2011, 19:24
#33
[QUOTE=piyanist_irf;2528268]o zaman sana bir ip ucu vereyim krikoyu hayata geçiren vidayı bağlayacağın marş motorunun rediktörlü olması daha sağlıklı olur fakat ahareketler yavaşlar ama motoru rediktörsüz direkt bağlarsan denemek lazım kasabilir bence
irfan ustam redüktörlü motor tavsiyene teşekkür ederim.seninle aynı fikirdeyiz.yavaş döndüreceğini ben de hesaplamıştım.ancak kriko kullanmayıp sadece redüktörlü motorla da mekanik bir sehpa tasarlayacam.220v REd motor ve bir tane de convertörle aküyü 220 ye çıkarıp öyle de yapılabilir.sadece kendi motoruma değil de bir çok marka ve modele de uyum sağlaması için kafa yoruyorum.
İRFAN USTAM,hünerlerinizi MT den takip ediyor ve başarılarınızın devamını diliyorum.
saygılarımla.
-
24 Aralık 2011, 11:40
#34
Carbon adlı üyeden alıntı
Marş motoru denilen alet kısa süreli tam güç çeken motorlar bildiğim kadarıyla.Arabayı 10 dk zorlasan zaten akü bitiyor.Şarj mı demek istedin acaba?
ilk harekette çok fazla güç gerektiğinden akü kolay bitiyor. motorun ilk hareketi için 100 devir/dk gerekiyor. tüm pistonlar saniyede 2 kere dönebilecek şekilde çalıştığı için marş motoru çok güç çekiyor. 20ye1 oranında sıkıştırmadan bahsediyoruz. piston sekman sürtünmeleri gibi ekstra kuvvet harcayan şeyler de var. 12 volt 4 yane aküyü 2+2 şekilde bağlarsak bizi 1 saat idare edecek şekilde götürebilen bir sistem olaiblir bence. uygulamaya geçince olur mu olmaz mı görürüz.
olmadı endüvi kısmı sökeriz, ana bir sigortayı da elimizin dibine koyarız.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)