evet mineral yağ
üzerinde nedendir bilinmez ama honda cub benzeri bir motosiklet logosu vardır genelde cub yağı sanılır ama inanın cub için uygun bir yağ değil (şahit oldum)
çok kalın bir yağ zaten aktarım sırasında bunu farkedersiniz çünkü vizkosite aralığı çok dar o yüzden en ucuz yağdır.
şahsen ben OHC sistemlerde kışın hiç tavsiye etmem!
genelde bu yağlar eski teknoloji OHV motorlarda daha verimlidir.
zengin veya fakir farketmez, apaçilik ya da ezik alt kültürün, motosiklet üzerinde hiç bir izahı ve bahanesi olamaz... ) (3 litre benzin koyuyorum bir hafta geziyorum diyen adamlardan ve motorlarından uzak durun)
zengin veya fakir farketmez, apaçilik ya da ezik alt kültürün, motosiklet üzerinde hiç bir izahı ve bahanesi olamaz... ) (3 litre benzin koyuyorum bir hafta geziyorum diyen adamlardan ve motorlarından uzak durun)
Hocam sen ne yaptın ??? Ben 2000 km de bir yağ değiştiriyorum, 7000 de bir yağ mı değiştirilir???
---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:32 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:30 ----------
Tam benim motor için biçilmiş kaftan hocam yani Eksantrik yok, debriyaj geçişi dertli Her derde deva CK larda Actevo
[B][COLOR="Black"]Camlar kırılıyor, çığlık atıyorsunuz. İnsanlar ölüyor, susuyorsunuz ![/COLOR][/B]
değiştirilebilir yağ filtresi olmayan motorlar 4000km yi geçirmezse (cub lar hariç cublar 1500-2000) motor ömrü bakımından çok daha sağlıklı olur ama filtre varsa 6000-7000 sorun olmaz tabi tam sentetikte
gökhan senin cgl kaç binde ?
zengin veya fakir farketmez, apaçilik ya da ezik alt kültürün, motosiklet üzerinde hiç bir izahı ve bahanesi olamaz... ) (3 litre benzin koyuyorum bir hafta geziyorum diyen adamlardan ve motorlarından uzak durun)
kardeşim ben tavsiye etmem kışın 20/40 kullanmanı zaten kalın bir yağdır hadi havalar sıcak olsa incelir sıcaktan görevini iyi yapar iyi performans verir diyeceğimde ay aralık yani soğuklar başladı motor soğuk hava soğuk yağ kalın çok geç ısınır yani motorun ve yağ yeterince incelemediğinden iyi performans vermez.Bu havalarda Castrol kullanıyorsan 10/50 ye devam etmeni yada Power 1 10/40 kullanmanı tavsiye ederim ama scooter için olanından değil motosiklet için olanından bence açmadıysan değiştir.
Motosiklet sadece ulaşım aracı değildir,Özgürlüktür!!İsyandır!!:wiinkk:
yağ filtresi olmadığını var sayarsak (öyle olması lazım) hata yapmıyorsun ama sen yinede havalar 20 derecenin üzerine çıkana kadar 10-40 yarı sentetik bir yağa
devam et
Winter değeri 10 olan bir yağ herzaman iyidir aslında dört mevsim 15w yi geçirmemek lazım
küçük hacimli ohc ve ohv motorlar 10w-40 ve 15w40 dan şaşmamalı
zengin veya fakir farketmez, apaçilik ya da ezik alt kültürün, motosiklet üzerinde hiç bir izahı ve bahanesi olamaz... ) (3 litre benzin koyuyorum bir hafta geziyorum diyen adamlardan ve motorlarından uzak durun)
Oooooo Mustafa bana seslenir miydin sen,hoşgeldin bu arada.
32,000km 'de Cgl ,tam 25.000'de(+-5) krankını gümlettim.
Sentetik yağa güvenip 6500km'lik periyotlara çıktım,nitekim Actevo 3500 km'den itibaren yağ eksiltti ve umursamamazlıktan dolayı biraz da pis benzinin etkisiyle oldu.Önce piston çatladı sonra krankta boşluk yaptı zamanlama şaştı veya tam tersi.
zengin veya fakir farketmez, apaçilik ya da ezik alt kültürün, motosiklet üzerinde hiç bir izahı ve bahanesi olamaz... ) (3 litre benzin koyuyorum bir hafta geziyorum diyen adamlardan ve motorlarından uzak durun)
Honda titan motosikletim için 15 yildir castrol gtx 20-50 mineral yağ kullanıyorum. Gayet sorunsuz Yeni ve pahali motosikletler için tabiki 10-40 yari sentetik yağları tavsiye ederim. Çin mali ucuz motosikletler için özellikle 3 mevsim kullananlar (kış hariç) castrol actevo 20-50 güzel seçim olacaktır.
Adam motoru sattı uçak aldı , siz tavsiye veriyorsunuz
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)