Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
3. sayfa BirinciBirinci 123

Far Ampulü Seçimi

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #41
    Tesla.tr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Eylül 2010
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Voge SR4 Max
    Tavsiyeye teşekkürler. Benim 35W/35W Philips HS1 ampulün şekli H4 ampul ile birebir aynı görünüyor. Ampul içinde uzun far için bir kaşık var. Eğer gece yolculuklarına başlarsam, yaza doğru bir night breaker alayım. umarım 55 watt sorun çıkarmaz. mayildiz'in tecrübelerini takip edicem.
    Memleketin dahilinde iktidara sahip olanlar, gaflet ve dalâlet ve hattâ hıyanet içinde bulunabilirler! M.K.Atatürk


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42
    mayildiz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Mart 2010
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Yamaha Xmax 250 abs
    Alıntı Key-x adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çektiğin zorluğu tahmin edebiliyorum :( Hele birde karşıdan araç geliyorsa vay haline! Hiç birşey gözükmüyor
    Bu arada yeni motorun hayırlı olsun.
    Saol

    Aslında en temizi iyi aydınlatan farklı bir far kullanmak olucak ama bu işin maliyeti yüksek tarafı. Şimdilik night breaker ile idare edip şubattaki motoshow fuarından adam gibi bir farı uygun bir fiyata alıcam. Birde ben o yollarda karanlık içinde gelirken arkamdan iki tane baba enduro motor yaklaşmaya başladı. Adamlar benden kimbilir kaç metre gerideyken bile onların farları benim yolumu kendiminkinden daha iyi aydınlatıyordu.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:10 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:04 ----------

    Alıntı Tesla.tr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tavsiyeye teşekkürler. Benim 35W/35W Philips HS1 ampulün şekli H4 ampul ile birebir aynı görünüyor. Ampul içinde uzun far için bir kaşık var. Eğer gece yolculuklarına başlarsam, yaza doğru bir night breaker alayım. umarım 55 watt sorun çıkarmaz. mayildiz'in tecrübelerini takip edicem.
    Forumların birinde okumuştum. 55w ampülün sorun çıkartmaması için motorunuzda mutlaka bir far açma kapama düğmesi olsun yazmışlardı. Motoru çalıştırın ısındıktan sonra farı açın, yolculuk bitince önce farı kapatın sonra motoru durdurun. Motorunuzuda biraz devirli kullanmaya özen gösterin. gibi bir kullanım şekli varmış deneyip görücez. İki gündür havalarda kötü motoru kullanamıyorum. Yoksa ampülü şimdiye çoktan osram ile değiştirmiştim. Hatta birde foto ekleyeyim, karanlıkta becerebilirsem
    Haksızlığın önünde eğilmeyin, hakkınızla beraber şerefinizi de kaybedersiniz.

  3. #43
    audioslave - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mayıs 2008
    Şehir
    34
    Motosikleti
    Honda & Yamaha
    Alıntı sipsivri adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aynı zamanda oto tamircisi olan bir Transalp kullanıcısı motorcu arkadaşımın tavsiyesi üzerine aşağıda fotoda görülen ampülü taktım.Sonuç inanılmaz.Meğer orijinal Transalp ampülü hiçbir şey göstermiyormuş.Servisinize sorun,bu ampül motorunuza uygunsa hiç düşünmeyin,sonuna kadar kefilim.Fiyatı biraz pahalı gelebilir.Normalde bunlar oto ampulü.Çiftinin fiyatı yanlış hatırlamıyorsam 65 TL idi.Ampul şu:

    İnternette bir sürü ampül testi ve karşılaştırmaları var ancak Nightbreaker'la Xtrem power'ı kafa kafaya kıyaslayan bir resimle karşılaşmadım.Bosch plus 90 ile Nightbreaker'ı kıyaslamışlar daha çok.Ama benimde aklımda philipsin bu ampülü.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:29 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:16 ----------

    Varmış
    http://www.honda-tech.com/showthread.php?p=43512322

  4. #44
    audioslave - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mayıs 2008
    Şehir
    34
    Motosikleti
    Honda & Yamaha
    Bu arada Sirkeci'de chopperlara göre ön far buldum.Yaklaşık 20 cm kadar bir uzunluğu var.Bu hafta içi çalışmalara başlayacağım umarım mercek montajı sorun çıkarmaz da hallederim.

  5. #45

    Üyelik
    30 Kasım 2010
    Şehir
    aydın/söke
    Motosikleti
    Kanuni Seyhan 150
    selam arkadaşlar ben'de kanuni 150 seyhana zenon düşünüyorum nasıl olur acaba fikri ve bilgisi olan varsa yada deneniş arkadaşlar varsa yardıma ihtiyacım var, şimdi'den size teşekkürler herkese selamlar

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:59 ----------

    selam arkadaşlar yine ben benim motorun ampülü o yuvarlak 12v ampülden yukardaki belirttiğiniz ampül uyarmı yani ona uygunbi yuva taksam olurmu ?

  6. #46

    Üyelik
    18 Ocak 2010
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    keeway land cruiser
    ya bende istiyorum night breaker takmayı ancak bnm ampul girişide armut ampul traktör ampulü yani:Dyazılanları okudum fakat bi sonuca varamadım şimdi napmak lazım bunu takmak için bi dönüştürücü aparat varmı yoksa far çanağını komple değiştiricezmi?bizde bizim şimdi taktığımız ampuller 35w bu 55w sistem besleyebilecekmi bunu nerden anlıycaz

  7. #47
    audioslave - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mayıs 2008
    Şehir
    34
    Motosikleti
    Honda & Yamaha
    Alıntı ufuk09 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    selam arkadaşlar ben'de kanuni 150 seyhana zenon düşünüyorum nasıl olur acaba fikri ve bilgisi olan varsa yada deneniş arkadaşlar varsa yardıma ihtiyacım var, şimdi'den size teşekkürler herkese selamlar

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:59 ----------

    selam arkadaşlar yine ben benim motorun ampülü o yuvarlak 12v ampülden yukardaki belirttiğiniz ampül uyarmı yani ona uygunbi yuva taksam olurmu ?
    Geçen Sirkeci'den aldığım farı Seyhan far diye satıyordu satıcı.Yani sizin motorunuzun farından satıyorlardı.Neyse ben bu farda da xenon denedim.Tabiki daha parlak bir ışık verdi ancak farın optik yapısı maalesef iyi değildi.Bu fara da Xenon uygulamak için ilk önce mercek şart!

  8. #48
    Tesla.tr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Eylül 2010
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Voge SR4 Max
    Alıntı mayildiz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Saol



    Forumların birinde okumuştum. 55w ampülün sorun çıkartmaması için motorunuzda mutlaka bir far açma kapama düğmesi olsun yazmışlardı. Motoru çalıştırın ısındıktan sonra farı açın, yolculuk bitince önce farı kapatın sonra motoru durdurun. Motorunuzuda biraz devirli kullanmaya özen gösterin. gibi bir kullanım şekli varmış deneyip görücez. İki gündür havalarda kötü motoru kullanamıyorum. Yoksa ampülü şimdiye çoktan osram ile değiştirmiştim. Hatta birde foto ekleyeyim, karanlıkta becerebilirsem
    Ayrı bir far düğmesiyle uğraşmak uzun iş. Ben zaten arabadan kalma alışkanlığımla hep önce motoru çalıştırırım sonra farı açarım. Kapatırken de önce farı kapatır, sonra motoru durdururum. Motordaki far düğmemiz yeterli değilmiymiş?

    Osram Nightbreaker'ların aydınlatması gerçekten hoşmuş. Arabaya alayım bari en azından.
    Memleketin dahilinde iktidara sahip olanlar, gaflet ve dalâlet ve hattâ hıyanet içinde bulunabilirler! M.K.Atatürk

  9. #49
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    01 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Alıntı Tesla.tr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motordaki far düğmemiz yeterli değilmiymiş?
    .
    Bazı motorlarda, özellikle yeni nesil olanlarda far açmak/kapatmak için bir düğme yok. Kontak anaharını takdığınız andan itibaren kısa far yanmaya başlıyor. Sanıyorum açma/kapama düğmesi olması lazım derken onu kasteti.

  10. #50

    Üyelik
    10 Ekim 2011
    arkadaşlar bende xj6 kullanıyorum. 2. el aldım üzerinde zenon vardı söküp normal ampul takmak istiyorum.. şimdi h4 mü yoksa h7 mü alıcam ampülü ??

  11. #51
    hsk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ağustos 2014
    Şehir
    ESENYURT
    Motosikleti
    DAELİM S2 250 SUZUKİ AN 125 HK MONDİAL MASH
    Armut ampul yerine iyi bir ampul alcam philips ın hs1 35/35w ampulu alsam uyar mi sirkeci de 15tl ye satılıyor bu ampul h4 gibi uzun kısa bir olan bi ampul müdür ? Kısa far patladı geçen yağmurlu hava da şuan mecburi uzunlari açıyorum değişecek nasılsa yapmış iken iyisi olsun istiyorum.

  12. #52
    MeHMeTK. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Temmuz 2012
    Şehir
    Seyhan/ADANA
    Motosikleti
    Kymco Agility City 125
    Alıntı hsk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Armut ampul yerine iyi bir ampul alcam philips ın hs1 35/35w ampulu alsam uyar mi sirkeci de 15tl ye satılıyor bu ampul h4 gibi uzun kısa bir olan bi ampul müdür ? Kısa far patladı geçen yağmurlu hava da şuan mecburi uzunlari açıyorum değişecek nasılsa yapmış iken iyisi olsun istiyorum.



    H4 ile HS1 soket olarak aynılar. HS1'ler 35W-35W dir. Yani uzun da kısa da 35 Watt. H4'lerin Watt'ı yüksek...55W-60W sanırım.

    Sorduğunuz gibi uzun ve kısa bir aradadır. Philips HS1den daha iyi bir ampül ne yazık ki Türkiye'de yok. Varsa da ben bulamadım. Bilen varsa yazsın lütfen.

    Aydınlatması normal sayılır. HongKong'da %20 daha fazla aydınlatanını buldum ve aldım. 2-3 adet almıştım, bir yıldan fazla oldu alalı. Yine siteden bir arkadaşa bir tanesini gönderdim, Sohbet sırasında o da yakınmıştı ampül sıkıntısından...

    Philipsin bir başka ürünü daha var motosikletler için özel üretim. Sanırım %40 daha fazla ileriyi aydınlatan bir ampül, araştırdım ve yalnızca İspanya'da bulabildim. Ama kargosu oldukça pahalı diye alamadım.

    35W-35W HS1 soket süper bir ampül kullanan varsa bizleri aydınlatsın...
    hsk bunu beğendi.
    KYMCO Agility City 125
    01 BUG 66

  13. #53
    Selçuk Keleş - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    KLX 250 (Atılgan)
    http://www.osram.com/osram_com/products/lamps/vehicle-and-bicycle-lighting/motorcycles/halogen-headlight-lamps-for-motorcycles/night-racer-50/index.jsp

    Osram Night Racer +%50 performans ampulü. Sayfa direkt HS1 modeline gitmiyor ordaki en sağdaki 64185NR5 seçeneğine tıklayın. Piyasada nerede bulunur bilemiyorum, distribütörüne sormak lazım ( http://www.asyamakina.com.tr )
    hsk ve MeHMeTK. bunu beğendiler.

  14. #54
    shooter1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2013
    Şehir
    Manisa
    35w s2 ampul kullanıyorum gece aydınlatmasından memnunum markası philips, çakması piyasa da dolu

  15. #55
    sahin08 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Şubat 2014
    Şehir
    bodrum muğla
    Motosikleti
    ramzey qm250-2006 skyjet-sj100-7 yuki gy200
    Benim de katkim olsun 12 voltluk far devresinde 35 w 3 amper 55w ise 4.5 amper çeker
    Role olmayan devrelerde enerji önce kontağa oradan sağ kumanda koluna sonra sol kumanda koluna ve nihayetinde farlara ulasir buda eğer kablolar ince ise direnç gosterip enerji kaybina sebep olur
    .
    Simdi gelelim pratiğe kumanda swithlerinde (park kisa uzun) sorun oluşturan bilir kablolarda akim düşer 55 w tam performasli calismaya bilir
    Direk akuden beslenerek bunlar önlenebilir yada elinizden geliyorsa akuden besleme alip kumanda yi role ile yapmak ta saglikli olacaktır
    Bir şey daha ortalama 7 amper saatlik bir akü tamdolu iken hiç şarj olmazsa 55 waat i 1.5 saat çalistirir
    Mondial 125 mt de şarj alimi max 2amper saatti buda 55 w lük bir lambayi motor calisirken akü tam dolu iken
    Ortalama 3 ile 4 saat idare edip bitirecek tir


    Umarim anlasilmistir basitçe teknik bilgi vermeye calistim
    MeHMeTK. bunu beğendi.

  16. #56
    hakan_biolog - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Temmuz 2006
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    RKS Titanic 150
    Alıntı sahin08 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ....
    Bir şey daha ortalama 7 amper saatlik bir akü tamdolu iken hiç şarj olmazsa 55 waat i 1.5 saat çalistirir...
    Belki biraz konu dışına çıkıyor olcam ama şu durum hakkında fikrinizi paylaşırsanız sevinirim.Farlar açık şekilde yolculuk yaptıktan sonra zaman zaman motor marş almıyor ve mecburen vurdurarak çalıştırıyorum( ayak marşı yok ne yazıkki ) farlar kapalı şekilde 5-10 km gidince düzeliyor yada farları açmayıp sadece parklarla seyahat edince sıkıntı yaşamıyorum. Akü mü sorunlu yoksa şarj olmasıyla alakalı bir sorun var acaba ?

  17. #57
    sahin08 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Şubat 2014
    Şehir
    bodrum muğla
    Motosikleti
    ramzey qm250-2006 skyjet-sj100-7 yuki gy200
    Konjektor yeterince şarj etmiyor yada benim az önce yazdigim durum farlar uretilenden çok tuketiyor önce bi farlar dan emin ol watt gücü normalden yuksek olabilir akü eğer şarj olunca ertesi gün normal marş veriyorsa sağlamdır

  18. #58
    hsk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ağustos 2014
    Şehir
    ESENYURT
    Motosikleti
    DAELİM S2 250 SUZUKİ AN 125 HK MONDİAL MASH
    Alıntı MeHMeTK. adlı üyeden alıntı Mesajı göster


    H4 ile HS1 soket olarak aynılar. HS1'ler 35W-35W dir. Yani uzun da kısa da 35 Watt. H4'lerin Watt'ı yüksek...55W-60W sanırım.

    Sorduğunuz gibi uzun ve kısa bir aradadır. Philips HS1den daha iyi bir ampül ne yazık ki Türkiye'de yok. Varsa da ben bulamadım. Bilen varsa yazsın lütfen.

    Aydınlatması normal sayılır. HongKong'da %20 daha fazla aydınlatanını buldum ve aldım. 2-3 adet almıştım, bir yıldan fazla oldu alalı. Yine siteden bir arkadaşa bir tanesini gönderdim, Sohbet sırasında o da yakınmıştı ampül sıkıntısından...

    Philipsin bir başka ürünü daha var motosikletler için özel üretim. Sanırım %40 daha fazla ileriyi aydınlatan bir ampül, araştırdım ve yalnızca İspanya'da bulabildim. Ama kargosu oldukça pahalı diye alamadım.

    35W-35W HS1 soket süper bir ampül kullanan varsa bizleri aydınlatsın...
    Bilgiler için teşekkür ederim şu armut ampulü hiç üretmeseler daha iyi olacakmış bir işe yaradığı yok.Armut ile HS1 soketi uydurmak kalıyor sadece bana.
    MeHMeTK. bunu beğendi.
    34 HSK 57
    ASYA AS125 T21 - DAELIM S2 250 - SUZUKI AN 125HK
    MONDİAL MASH


    REKLAM ALANI
3. sayfa BirinciBirinci 123

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)