- Katılım
- 14 Ara 2008
- Mesajlar
- 817
- Konu Yazar
- #1
arkadaşlar 2004 model bir honda acitavam var o kadar temizki sadece hafta sonları binilmiş 11 bin km de .bunu yazmamın nedeni arızayı ona göre tespit etmek . sorun şuki bir tanede arkadaşımda var sanırım 2006 veya 2007 model benzin göstergesi normal hızda inip normal hızda çıkıyor benimki çok yavaş çıkıp çok yavaş iniyor! sorun şamadıradamı yoksa nerdedir ben yorum üretemedim.şuda olabilir o yılda o şekildede çıkmış olabilir diye düşündüm bu sorun için . siz ne düşünüyorsunuz ?