- Konu Yazar
- #1
İyi günler motorum 1. ve 2. vitesde gazı bırakıp tekrar açmak istedigimde(gaza azıcık dokunsam bile sahlanıyor.
Ancak 3 ve 4 de devir 5 bindeyken bile boguluyormus gibi oluyor.
2.vitesde vites attıkdan sonra gazı kökleyince boguluyo gibi oluyor.
Motorum Ramzey Kalipso 100 (cup)
Buji-Karbratör filan hiç dokunulmadı ve 1600 km de.
Ancak 3 ve 4 de devir 5 bindeyken bile boguluyormus gibi oluyor.
2.vitesde vites attıkdan sonra gazı kökleyince boguluyo gibi oluyor.
Motorum Ramzey Kalipso 100 (cup)
Buji-Karbratör filan hiç dokunulmadı ve 1600 km de.