Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Motosikletim çalışmıyor yardım edin

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    _pLay_06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Haziran 2009
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    Honda CBR 250R - Citroen C5 SX PK
    ARKADASLAR EN SON OLARAK MOTORA BIR BAKI YAPTIK
    BUJI DEGISIMI
    YAG DEGISIMI
    HAVA FILTRESI DEGISIMI
    BENZIN FILTRESI DEGISIMI
    HAVA AYARI
    FAR AYARI
    ARKA TAKOZLAR
    VE BALATA TEMIZLIGI YAPTIK

    hava ayarı bıttıkden sonra karburatoru yerıne koyarken egsoz manıfolt borusu catlamaya ugradı malum motor mondıal 250mct borularda plstık hortumdan oldugu ıcın catlama yaptı. neyse bakımı yapan abım bısey olmaz alana kdr ıdare edersın dedı 2 gun bınmeye basladım ve su anda motorum mars ıle calısmaz hale geldı. motorumun calısması ıcın yokus assagı vurdurmam gerekıyor ama vurduruncada hemen calısmıyor bıraz uzun suruyor :( bunun sebebı ne olabılır ? bırde sanırım subaplardan ses gelmeye basladı bana yardım edebılecek bırılerı varmıdır ?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Osbourne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Var
    i'll help u..
    First of all u have to check acumuator cables which are conencted on acu..

    Then you'll check march motor..probably the coal is dead..

    i hope i ws help you.

    see ya..

  3. #3
    ozgurakman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ekim 2008
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    FZ6 Fazer 98Hp (isviçre çakısı)
    eksoz manifoltu yüzünden motor istenilen verimde patlatma yapamaz. bu da kompresyon düşüklüğünden olur. manifolt değişince düzelir. supaplarla ilgili değil. tabi vurdururken problem olmadıysa.bildiklerim bunlar. eksoz manifoltu nasıl plastik olur anlamadım. üstadlar gerekli açıklamayı yapacaktır...
    "DoksanSekiz Beygir." Herkes hakettiği gibi yaşar.

  4. #4

    Üyelik
    29 Kasım 2009
    Şehir
    İstanbul / Bahçeşehir
    Motosikleti
    Honda İntegra
    Alıntı _pLay_06 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ARKADASLAR EN SON OLARAK MOTORA BIR BAKI YAPTIK
    BUJI DEGISIMI
    YAG DEGISIMI
    HAVA FILTRESI DEGISIMI
    BENZIN FILTRESI DEGISIMI
    HAVA AYARI
    FAR AYARI
    ARKA TAKOZLAR
    VE BALATA TEMIZLIGI YAPTIK

    hava ayarı bıttıkden sonra karburatoru yerıne koyarken egsoz manıfolt borusu catlamaya ugradı malum motor mondıal 250mct borularda plstık hortumdan oldugu ıcın catlama yaptı. neyse bakımı yapan abım bısey olmaz alana kdr ıdare edersın dedı 2 gun bınmeye basladım ve su anda motorum mars ıle calısmaz hale geldı. motorumun calısması ıcın yokus assagı vurdurmam gerekıyor ama vurduruncada hemen calısmıyor bıraz uzun suruyor :( bunun sebebı ne olabılır ? bırde sanırım subaplardan ses gelmeye basladı bana yardım edebılecek bırılerı varmıdır ?
    sorun sadece hava ayarı manıfoltlar calısmasına engel olamaz cok byuuk yırtık degılse ben bugune kadar catlak maıfoltla 4 ay dolastım tek marsla calıstı bılgıne.senın sorun sadece hava ayarı
    Bir yumruktan daha serttir bir kadının sözleri ;
    Biri dişlerini döker digeri düşlerini .....

  5. #5
    _pLay_06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Haziran 2009
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    Honda CBR 250R - Citroen C5 SX PK
    Alıntı bakoyoko adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sorun sadece hava ayarı manıfoltlar calısmasına engel olamaz cok byuuk yırtık degılse ben bugune kadar catlak maıfoltla 4 ay dolastım tek marsla calıstı bılgıne.senın sorun sadece hava ayarı
    olmazsa motoru bırakıyım bıraz yatsın :( maddı durumu halledınce manıfolt borusunu alıyım goturuyum bır ustaya hava ve subap ayarını yenıden yaptırıyım temızce :( offf offf

  6. #6
    KUVVETMİRA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Temmuz 2008
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    xt 600
    Alıntı Osbourne adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    i'll help u..
    First of all u have to check acumuator cables which are conencted on acu..

    Then you'll check march motor..probably the coal is dead..

    i hope i ws help you.

    see ya..
    hiç sektirmiyon muhterem
    "laubalilikten hoşlanmam, ciddiyeti severim, disipline hayranım!.."

  7. #7
    _pLay_06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Haziran 2009
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    Honda CBR 250R - Citroen C5 SX PK
    Alıntı Osbourne adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    i'll help u..
    First of all u have to check acumuator cables which are conencted on acu..

    Then you'll check march motor..probably the coal is dead..

    i hope i ws help you.

    see ya..
    iyiki bi help me dedık yanı. bazen bu foruma soru bıle sorasım gelmıyor.

  8. #8
    Osbourne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Var
    Alıntı _pLay_06 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    iyiki bi help me dedık yanı. bazen bu foruma soru bıle sorasım gelmıyor.
    Neden soru sorasın gelmiyor anlamadım..
    Dilim döndüğünce bildiklerimi anlattım..

    Selam & sevgi..

  9. #9
    _pLay_06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Haziran 2009
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    Honda CBR 250R - Citroen C5 SX PK
    Alıntı Osbourne adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Neden soru sorasın gelmiyor anlamadım..
    Dilim döndüğünce bildiklerimi anlattım..

    Selam & sevgi..
    tmm abıcım cok sagol cok tsk ederım

  10. #10
    MkD - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ekim 2009
    Motosikleti
    92 301 98 vstar
    Alıntı Osbourne adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    i'll help u..
    First of all u have to check acumuator cables which are conencted on acu..

    Then you'll check march motor..probably the coal is dead..

    i hope i ws help you.

    see ya..

  11. #11
    _pLay_06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Haziran 2009
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    Honda CBR 250R - Citroen C5 SX PK
    Alıntı MkD adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    konu ılgısız yerlere gıtmeye basladı yardım edecekmısınız ?

  12. #12
    kanucan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Kasım 2008
    Şehir
    Bursa
    Alıntı Osbourne adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    i'll help u..
    First of all u have to check acumuator cables which are conencted on acu..

    Then you'll check march motor..probably the coal is dead..

    i hope i ws help you.

    see ya..

  13. #13
    _pLay_06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Haziran 2009
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    Honda CBR 250R - Citroen C5 SX PK
    Alıntı kanucan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    adminlerden rica edıyorum mumkunse konu kapansın.

  14. #14
    teknikhoca - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Kasım 2006
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    Mondial 150 ZAT
    Günaydın...öncelikle geçmiş olun..
    Motorunuzun genel çaışmasında bir sıkıntı var mın yani sürüş esnasında, güç eksikliği, çekmeme, yığılma, kesiklik gibi problemle karşılaştınız mı? Sabahları el marşı ile çalıştırken, gaz veriyor musunuz?
    Çatlak manifold eğer yüzeysel değilse sorun yaratacaktır. Ekstra emien hava, karışım oranını bozar ve motorunuzda güç düşüklüğü yaratır.
    Ama motorunuzu vurdurma ile çalıştırmak olduka zararlı ve gereksizdir. Birincisi vites kutusuna birden çok yük biner ve vites dişlierine zarar verebilirsiniz. Ayrıca vurdurma sadece akü zayıfsa ihtiyaç duyulan bir uygulamadır. Vurdurma esnasında zorda olsa çalışıyorsa, buji tırnak aralığını ve hava ayarını kontrol edin. Hava ayarını tam kapatın....2 tur geriye çevirin...Rölantiyi biraz yükseltin ve gaz vererek çalıştırmayı deneyin. çalışmaya başladığında, rölanti yüksek iken hava ayarını biraz daha açın. Ara ara gaz verin. duman, boğulma vs. yoksa, ve ilk çalıştırmada sorun yoksa...rölantiyi düşürün...
    Jawa 350 TS...Asya 125 T

  15. #15
    _pLay_06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Haziran 2009
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    Honda CBR 250R - Citroen C5 SX PK
    Alıntı teknikhoca adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Günaydın...öncelikle geçmiş olun..
    Motorunuzun genel çaışmasında bir sıkıntı var mın yani sürüş esnasında, güç eksikliği, çekmeme, yığılma, kesiklik gibi problemle karşılaştınız mı? Sabahları el marşı ile çalıştırken, gaz veriyor musunuz?
    Çatlak manifold eğer yüzeysel değilse sorun yaratacaktır. Ekstra emien hava, karışım oranını bozar ve motorunuzda güç düşüklüğü yaratır.
    Ama motorunuzu vurdurma ile çalıştırmak olduka zararlı ve gereksizdir. Birincisi vites kutusuna birden çok yük biner ve vites dişlierine zarar verebilirsiniz. Ayrıca vurdurma sadece akü zayıfsa ihtiyaç duyulan bir uygulamadır. Vurdurma esnasında zorda olsa çalışıyorsa, buji tırnak aralığını ve hava ayarını kontrol edin. Hava ayarını tam kapatın....2 tur geriye çevirin...Rölantiyi biraz yükseltin ve gaz vererek çalıştırmayı deneyin. çalışmaya başladığında, rölanti yüksek iken hava ayarını biraz daha açın. Ara ara gaz verin. duman, boğulma vs. yoksa, ve ilk çalıştırmada sorun yoksa...rölantiyi düşürün...
    hava ayarı yaparken 3tur cevırmıstım rolantıyıde ayarlamıstım bujıler fılanda yenı degfıstı bılmıyorum sorun bujıdemı :( bır kac kısıye sordum subaplardan yapar dıye soyledıler :( umarım sorun oyle degıldır bugun bır moorcuya goturup gosterıcem baska care kalmadı bırde manıfolt borularını alıp taktırıcam .

  16. #16
    teknikhoca - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Kasım 2006
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    Mondial 150 ZAT
    subab ayarından olacağını samam. Çok gevşe olsa bile ilk çalıtırmada sorun yaşamazsınız. Çok sıkı olup açık kalıyorsa, bu sefer motordan güç alamazsınızı. Sorun muhtemelen ya karbüratör hava ayarında yada bujide....
    Jawa 350 TS...Asya 125 T

  17. #17
    _pLay_06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Haziran 2009
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    Honda CBR 250R - Citroen C5 SX PK
    o zaman ben hemen bı bujıye bakıyım bu arada motorumdakı sorun motoru yıkadıkdan sonra olmaya basladı sanırım :(

  18. #18
    .Mhmt. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Nisan 2009
    Şehir
    İstanbul Büyükçekmece
    Motosikleti
    Yamaha MT25
    Alıntı Osbourne adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    i'll help u..
    First of all u have to check acumuator cables which are conencted on acu..

    Then you'll check march motor..probably the coal is dead..

    i hope i ws help you.

    see ya..
    Abi verilebilecek en iyi cevabı vermişsin
    Hele Bi Kazanayım da Üniversiteyi ... Bir yere gitmek için de CBF e binilir CBF e binilmek için de her yere gidilir. Acayip az yakıyo len bu

  19. #19
    _pLay_06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Haziran 2009
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    Honda CBR 250R - Citroen C5 SX PK
    Alıntı .Mhmt. adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Abi verilebilecek en iyi cevabı vermişsin
    kardesım burda yardım arıyoruz . luzumsuz konusmaları sohbette yapın

  20. #20
    teknikhoca - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Kasım 2006
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    Mondial 150 ZAT
    Alıntı _pLay_06 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kardesım burda yardım arıyoruz . luzumsuz konusmaları sohbette yapın
    Müsadenle sorunu biraz daha açayım...
    birlkte bugün motoru kontrol etme imkanımız oldu. Sorun gerçekten ilgiç. Şöyle ki;
    Motorun üm elektrik aksamı kontrol edildi. Sigorta, socketler v.s. Buji ve bji başlığı söküldü. Marşa basıldığında bujiden kıvılcım alınamadığı gözlemlendi.

    Karbüratörün çalışma ile sıkıntısı yok...Orası kesin...Zira birkaç defa marş ile çalışma sağlandı.

    Ancak; motor el marşı ile çalştırılırsa, boşta iken gaz yemiyor. Ama vurdurarak çalıştırılırsa, hiç sorunsuz çalışmasını sürdürüyor. Motor ısındıktan sonra el marşı ile çalıştırılabiliyor. Ama 10 dakikalık soğumada bile motor çalşmıyor.

    Motor stop düğesi kontrol edildi. Stop düğmesinde sorun vardı. Temizlendi ve tekrar denendi. motor bir süre çalıştı ama şu anda yine aynı srunu veriyor. Sonunda iptal edildi ama...çözm bulunamadı.

    Motorun sorunu, motor soğukken el marşına basarsanız bujilerden kıvılcım alamıyorsunuz. Ama vurdurursanız...sorunsuz olarak çalışıyor. İşin ilginç yanı, arıza marş kolundan gibi...Ancak motor sıcakken marşa basarsanız çalışıyor. Marş kounda arıza olsa...sıcakken de çalışması sorunlu olurdu.

    motorun soğukken, el marşı ile çalıştırılmak istenildiğinde, bujide kıvılcım görülememesi, akabinde vurdurulmak istenildiğinde motorun çalışması, sıcakken motorun el marşı ile sorunsuz çalışmasının sorunu be olabilir?
    Jawa 350 TS...Asya 125 T


    REKLAM ALANI
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)