Motosikletim çalışmıyor yardım edin
-
28 Ağustos 2010, 01:49
#1
ARKADASLAR EN SON OLARAK MOTORA BIR BAKI YAPTIK
BUJI DEGISIMI
YAG DEGISIMI
HAVA FILTRESI DEGISIMI
BENZIN FILTRESI DEGISIMI
HAVA AYARI
FAR AYARI
ARKA TAKOZLAR
VE BALATA TEMIZLIGI YAPTIK
hava ayarı bıttıkden sonra karburatoru yerıne koyarken egsoz manıfolt borusu catlamaya ugradı malum motor mondıal 250mct borularda plstık hortumdan oldugu ıcın catlama yaptı. neyse bakımı yapan abım bısey olmaz alana kdr ıdare edersın dedı 2 gun bınmeye basladım ve su anda motorum mars ıle calısmaz hale geldı. motorumun calısması ıcın yokus assagı vurdurmam gerekıyor ama vurduruncada hemen calısmıyor bıraz uzun suruyor :( bunun sebebı ne olabılır ? bırde sanırım subaplardan ses gelmeye basladı bana yardım edebılecek bırılerı varmıdır ?
Reklamlar
-
28 Ağustos 2010, 01:55
#2
i'll help u..
First of all u have to check acumuator cables which are conencted on acu..
Then you'll check march motor..probably the coal is dead..
i hope i ws help you.
see ya..
-
28 Ağustos 2010, 01:55
#3
eksoz manifoltu yüzünden motor istenilen verimde patlatma yapamaz. bu da kompresyon düşüklüğünden olur. manifolt değişince düzelir. supaplarla ilgili değil. tabi vurdururken problem olmadıysa.bildiklerim bunlar. eksoz manifoltu nasıl plastik olur anlamadım. üstadlar gerekli açıklamayı yapacaktır...
"DoksanSekiz Beygir." Herkes hakettiği gibi yaşar.
-
28 Ağustos 2010, 01:56
#4
_pLay_06 adlı üyeden alıntı
ARKADASLAR EN SON OLARAK MOTORA BIR BAKI YAPTIK
BUJI DEGISIMI
YAG DEGISIMI
HAVA FILTRESI DEGISIMI
BENZIN FILTRESI DEGISIMI
HAVA AYARI
FAR AYARI
ARKA TAKOZLAR
VE BALATA TEMIZLIGI YAPTIK
hava ayarı bıttıkden sonra karburatoru yerıne koyarken egsoz manıfolt borusu catlamaya ugradı malum motor mondıal 250mct borularda plstık hortumdan oldugu ıcın catlama yaptı. neyse bakımı yapan abım bısey olmaz alana kdr ıdare edersın dedı 2 gun bınmeye basladım ve su anda motorum mars ıle calısmaz hale geldı. motorumun calısması ıcın yokus assagı vurdurmam gerekıyor ama vurduruncada hemen calısmıyor bıraz uzun suruyor :( bunun sebebı ne olabılır ? bırde sanırım subaplardan ses gelmeye basladı bana yardım edebılecek bırılerı varmıdır ?
sorun sadece hava ayarı manıfoltlar calısmasına engel olamaz cok byuuk yırtık degılse ben bugune kadar catlak maıfoltla 4 ay dolastım tek marsla calıstı bılgıne.senın sorun sadece hava ayarı
Bir yumruktan daha serttir bir kadının sözleri ;
Biri dişlerini döker digeri düşlerini .....
-
28 Ağustos 2010, 01:58
#5
bakoyoko adlı üyeden alıntı
sorun sadece hava ayarı manıfoltlar calısmasına engel olamaz cok byuuk yırtık degılse ben bugune kadar catlak maıfoltla 4 ay dolastım tek marsla calıstı bılgıne.senın sorun sadece hava ayarı
olmazsa motoru bırakıyım bıraz yatsın :( maddı durumu halledınce manıfolt borusunu alıyım goturuyum bır ustaya hava ve subap ayarını yenıden yaptırıyım temızce :( offf offf
-
28 Ağustos 2010, 02:02
#6
Osbourne adlı üyeden alıntı
i'll help u..
First of all u have to check acumuator cables which are conencted on acu..
Then you'll check march motor..probably the coal is dead..
i hope i ws help you.
see ya..
hiç sektirmiyon muhterem
"laubalilikten hoşlanmam, ciddiyeti severim, disipline hayranım!.."
-
28 Ağustos 2010, 02:06
#7
Osbourne adlı üyeden alıntı
i'll help u..
First of all u have to check acumuator cables which are conencted on acu..
Then you'll check march motor..probably the coal is dead..
i hope i ws help you.
see ya..
iyiki bi help me dedık yanı. bazen bu foruma soru bıle sorasım gelmıyor.
-
28 Ağustos 2010, 02:32
#8
_pLay_06 adlı üyeden alıntı
iyiki bi help me dedık yanı. bazen bu foruma soru bıle sorasım gelmıyor.
Neden soru sorasın gelmiyor anlamadım..
Dilim döndüğünce bildiklerimi anlattım..
Selam & sevgi..
-
28 Ağustos 2010, 02:48
#9
Osbourne adlı üyeden alıntı
Neden soru sorasın gelmiyor anlamadım..
Dilim döndüğünce bildiklerimi anlattım..
Selam & sevgi..
tmm abıcım cok sagol cok tsk ederım
-
28 Ağustos 2010, 02:54
#10
Osbourne adlı üyeden alıntı
i'll help u..
First of all u have to check acumuator cables which are conencted on acu..
Then you'll check march motor..probably the coal is dead..
i hope i ws help you.
see ya..
-
28 Ağustos 2010, 03:11
#11
MkD adlı üyeden alıntı
konu ılgısız yerlere gıtmeye basladı yardım edecekmısınız ?
-
28 Ağustos 2010, 03:12
#12
-
28 Ağustos 2010, 03:13
#13
kanucan adlı üyeden alıntı
adminlerden rica edıyorum mumkunse konu kapansın.
-
28 Ağustos 2010, 07:42
#14
Günaydın...öncelikle geçmiş olun..
Motorunuzun genel çaışmasında bir sıkıntı var mın yani sürüş esnasında, güç eksikliği, çekmeme, yığılma, kesiklik gibi problemle karşılaştınız mı? Sabahları el marşı ile çalıştırken, gaz veriyor musunuz?
Çatlak manifold eğer yüzeysel değilse sorun yaratacaktır. Ekstra emien hava, karışım oranını bozar ve motorunuzda güç düşüklüğü yaratır.
Ama motorunuzu vurdurma ile çalıştırmak olduka zararlı ve gereksizdir. Birincisi vites kutusuna birden çok yük biner ve vites dişlierine zarar verebilirsiniz. Ayrıca vurdurma sadece akü zayıfsa ihtiyaç duyulan bir uygulamadır. Vurdurma esnasında zorda olsa çalışıyorsa, buji tırnak aralığını ve hava ayarını kontrol edin. Hava ayarını tam kapatın....2 tur geriye çevirin...Rölantiyi biraz yükseltin ve gaz vererek çalıştırmayı deneyin. çalışmaya başladığında, rölanti yüksek iken hava ayarını biraz daha açın. Ara ara gaz verin. duman, boğulma vs. yoksa, ve ilk çalıştırmada sorun yoksa...rölantiyi düşürün...
-
28 Ağustos 2010, 13:34
#15
teknikhoca adlı üyeden alıntı
Günaydın...öncelikle geçmiş olun..
Motorunuzun genel çaışmasında bir sıkıntı var mın yani sürüş esnasında, güç eksikliği, çekmeme, yığılma, kesiklik gibi problemle karşılaştınız mı? Sabahları el marşı ile çalıştırken, gaz veriyor musunuz?
Çatlak manifold eğer yüzeysel değilse sorun yaratacaktır. Ekstra emien hava, karışım oranını bozar ve motorunuzda güç düşüklüğü yaratır.
Ama motorunuzu vurdurma ile çalıştırmak olduka zararlı ve gereksizdir. Birincisi vites kutusuna birden çok yük biner ve vites dişlierine zarar verebilirsiniz. Ayrıca vurdurma sadece akü zayıfsa ihtiyaç duyulan bir uygulamadır. Vurdurma esnasında zorda olsa çalışıyorsa, buji tırnak aralığını ve hava ayarını kontrol edin. Hava ayarını tam kapatın....2 tur geriye çevirin...Rölantiyi biraz yükseltin ve gaz vererek çalıştırmayı deneyin. çalışmaya başladığında, rölanti yüksek iken hava ayarını biraz daha açın. Ara ara gaz verin. duman, boğulma vs. yoksa, ve ilk çalıştırmada sorun yoksa...rölantiyi düşürün...
hava ayarı yaparken 3tur cevırmıstım rolantıyıde ayarlamıstım bujıler fılanda yenı degfıstı bılmıyorum sorun bujıdemı :( bır kac kısıye sordum subaplardan yapar dıye soyledıler :( umarım sorun oyle degıldır bugun bır moorcuya goturup gosterıcem baska care kalmadı bırde manıfolt borularını alıp taktırıcam .
-
28 Ağustos 2010, 13:43
#16
subab ayarından olacağını samam. Çok gevşe olsa bile ilk çalıtırmada sorun yaşamazsınız. Çok sıkı olup açık kalıyorsa, bu sefer motordan güç alamazsınızı. Sorun muhtemelen ya karbüratör hava ayarında yada bujide....
-
28 Ağustos 2010, 14:44
#17
o zaman ben hemen bı bujıye bakıyım bu arada motorumdakı sorun motoru yıkadıkdan sonra olmaya basladı sanırım :(
-
28 Ağustos 2010, 16:39
#18
Osbourne adlı üyeden alıntı
i'll help u..
First of all u have to check acumuator cables which are conencted on acu..
Then you'll check march motor..probably the coal is dead..
i hope i ws help you.
see ya..
Abi verilebilecek en iyi cevabı vermişsin
Hele Bi Kazanayım da Üniversiteyi ... Bir yere gitmek için de CBF e binilir CBF e binilmek için de her yere gidilir. Acayip az yakıyo len bu
-
29 Ağustos 2010, 01:25
#19
.Mhmt. adlı üyeden alıntı
Abi verilebilecek en iyi cevabı vermişsin
kardesım burda yardım arıyoruz . luzumsuz konusmaları sohbette yapın
-
29 Ağustos 2010, 01:36
#20
_pLay_06 adlı üyeden alıntı
kardesım burda yardım arıyoruz . luzumsuz konusmaları sohbette yapın
Müsadenle sorunu biraz daha açayım...
birlkte bugün motoru kontrol etme imkanımız oldu. Sorun gerçekten ilgiç. Şöyle ki;
Motorun üm elektrik aksamı kontrol edildi. Sigorta, socketler v.s. Buji ve bji başlığı söküldü. Marşa basıldığında bujiden kıvılcım alınamadığı gözlemlendi.
Karbüratörün çalışma ile sıkıntısı yok...Orası kesin...Zira birkaç defa marş ile çalışma sağlandı.
Ancak; motor el marşı ile çalştırılırsa, boşta iken gaz yemiyor. Ama vurdurarak çalıştırılırsa, hiç sorunsuz çalışmasını sürdürüyor. Motor ısındıktan sonra el marşı ile çalıştırılabiliyor. Ama 10 dakikalık soğumada bile motor çalşmıyor.
Motor stop düğesi kontrol edildi. Stop düğmesinde sorun vardı. Temizlendi ve tekrar denendi. motor bir süre çalıştı ama şu anda yine aynı srunu veriyor. Sonunda iptal edildi ama...çözm bulunamadı.
Motorun sorunu, motor soğukken el marşına basarsanız bujilerden kıvılcım alamıyorsunuz. Ama vurdurursanız...sorunsuz olarak çalışıyor. İşin ilginç yanı, arıza marş kolundan gibi...Ancak motor sıcakken marşa basarsanız çalışıyor. Marş kounda arıza olsa...sıcakken de çalışması sorunlu olurdu.
motorun soğukken, el marşı ile çalıştırılmak istenildiğinde, bujide kıvılcım görülememesi, akabinde vurdurulmak istenildiğinde motorun çalışması, sıcakken motorun el marşı ile sorunsuz çalışmasının sorunu be olabilir?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)