Kymcon Grand Dink 250 hararet sorunu

Katılım
26 Nis 2010
Mesajlar
1
Arkadaşlar selam
yaklaşık 6 ay önce 2. el aldığımkimco grand dink 250 scooter motorla 2 kişi Bodrum-izmir arası yol yaptık. Ortalama olarak her saat başı durduk hem motoru hem de kendimizi dinlendirdik. Ancak buna rağmen motor yolun ortalarında harareti baya yükseltti hatta ibra sona dayandı ve motor uyarı vermeye başladı. Havanın sıcak olması ve 2 kişi olmamız dolayısıyla tabi hararet yükselmesi normal ama hava soğutmalı bir motorda daha 150 km olmadan böyle uyarı vermesi normal mi?
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
sanırım su soğutmalı diyecektin...evet bu sıcaklarda normal.15 gün önce benim arabada neredeyse hararet yapacaktı...hemde 120 km hızla giderken.üstelik arabalarda radyatör en önde.sürekli rüzgarda alıyo yani..havalar çok sıcak.2 kişi ve birazda yokuş yukarı gibi zorlanıyorsa o ufacık fanın radyatörü ve suyu soğutmaya yetememesi tamamen doğaldır.ama tabi termostat arızası,fan arızası,müşür arızası gibi bi takım şeyler de olabilir...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst