- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar selam
yaklaşık 6 ay önce 2. el aldığımkimco grand dink 250 scooter motorla 2 kişi Bodrum-izmir arası yol yaptık. Ortalama olarak her saat başı durduk hem motoru hem de kendimizi dinlendirdik. Ancak buna rağmen motor yolun ortalarında harareti baya yükseltti hatta ibra sona dayandı ve motor uyarı vermeye başladı. Havanın sıcak olması ve 2 kişi olmamız dolayısıyla tabi hararet yükselmesi normal ama hava soğutmalı bir motorda daha 150 km olmadan böyle uyarı vermesi normal mi?
yaklaşık 6 ay önce 2. el aldığımkimco grand dink 250 scooter motorla 2 kişi Bodrum-izmir arası yol yaptık. Ortalama olarak her saat başı durduk hem motoru hem de kendimizi dinlendirdik. Ancak buna rağmen motor yolun ortalarında harareti baya yükseltti hatta ibra sona dayandı ve motor uyarı vermeye başladı. Havanın sıcak olması ve 2 kişi olmamız dolayısıyla tabi hararet yükselmesi normal ama hava soğutmalı bir motorda daha 150 km olmadan böyle uyarı vermesi normal mi?