Zat Kontak Arızası.

Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
Arkadaslar dün gece 100 km falan uzaklıkta biyere git gel yaptım motorlar dag yolunu kullandgımdan sürekli uzun farlar acıktı kontak arıza yaptı.söktügümde gördüm ki elektrik kontak üzerinden devreyi tamamladıgından asırı ısınmadan erimis.gittim yeni bi kontak aldım birtanede 20A far rölesi aldm.aküden bni elektrik cektim ön tarafa kontak acılınca röle devreye giriyor kontak birlesiyor devreyi tamamlıyor suanda.sıkıntım yok. ama size sormak istedim bu sekilde kullanmam dogru mu ? ileride bana arıza cıkarır mı ? suan kontak üstünde bi yük yok sadece röleyi devreye sokmak icin elektrik geciyor üstünden oda pek güclü birsey olmdgndan ısınıp erime sıkıntısını çözmüs oldgumu düsünüyorm.iyi kötü bi cevap yazın arkdslr keyifli forumlar
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
eğer motorun yapısı dediğin gibiyse sen büyük bir eksikliği gidermişsin.söylenecek tek bişey var.TEBRİKLER:rendeer:
 
Katılım
25 Nis 2008
Mesajlar
175
süper bir fikir hocam düsük amper kontakları ile yüksek ampere dayanabilen röleyi kontrol etmek en iyisi zaten rölelerin kullanım ve çalışma amacıda bu düşük güçle yüksek güçleri kontrol etmek. Tebrikler..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst