Asya As 100 - 8 Elektirik Konusunda Bir Soru.

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
418
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Motorun arka tarafında ortada bir fren bir de normal farlar açıkken yanan lamba var.

Sağında ve solunda da lamba girişleri var ama içleri boş.

Resimle anlatayım size.

ksk355.jpg


Buralara tesisat yaptırıp normal farlar açıkken sağ ve sol taraf yansa fren yapınca orta taraf yansa iyi olmaz mı ?

Ben böyle düşündüm ama bugün gördüm ki orta taraftaki far sadece fren basınca yanıyor farlar açıkken yanmıyor.Bunu dediğim şekilde yapmam mümkün mü ?
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
Olur, gayette basit bi sistem. Bu işlerle uğraşan bir elektrikçiye gidip yaptırabilirisn.
Eğer içinde duylarıu varsa tabi, duylar yoksa duy yapmak yerleri yoksa sabitlemek biraz daha zor olucaktır.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
418
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Olur, gayette basit bi sistem. Bu işlerle uğraşan bir elektrikçiye gidip yaptırabilirisn.
Eğer içinde duylarıu varsa tabi, duylar yoksa duy yapmak yerleri yoksa sabitlemek biraz daha zor olucaktır.

İçinde hiç bir şey yok duy falanda yok adını bilemedim sen söyledin öyle anımsadım sağ ve sol bomboş orta taraf sadece frene basınca yanıyor farlar açıkkende yanıyordu fakat babama sordum patlamıştır dedi patlatacak birşey yapmadım hızlı gitmedim 200 KM'de motor hemen 300'KM'lik bakımı gelsin götürüp eksikleri tamamlatacağım.
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
Ampulün patlamıştır kardeşim, al bi benzinciden stop ampulü, değiştir.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
418
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ampulün patlamıştır kardeşim, al bi benzinciden stop ampulü, değiştir.

Dediğimi yapmak bana ne kadara mal olur bir bilginiz varmı.Öyle yaptırmayı düşünüyorum onlar orda bom boş duruyor iğrenç bir görüntü sergiliyor.

:farao:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
418
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ne kadar a maal oluyo kardeşim, merak ettim ?


Bende size sormuştum ne kadara mal olur diye ama garanti kapsamında daha 204.9 KM'de motosiklet 300'KM bakımı olunca götürüp bir bir anlatacağım sorunlarımı.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst