Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 1 Ağu 2010
- Mesajlar
- 418
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Motorun arka tarafında ortada bir fren bir de normal farlar açıkken yanan lamba var.
Sağında ve solunda da lamba girişleri var ama içleri boş.
Resimle anlatayım size.
Buralara tesisat yaptırıp normal farlar açıkken sağ ve sol taraf yansa fren yapınca orta taraf yansa iyi olmaz mı ?
Ben böyle düşündüm ama bugün gördüm ki orta taraftaki far sadece fren basınca yanıyor farlar açıkken yanmıyor.Bunu dediğim şekilde yapmam mümkün mü ?
Sağında ve solunda da lamba girişleri var ama içleri boş.
Resimle anlatayım size.
Buralara tesisat yaptırıp normal farlar açıkken sağ ve sol taraf yansa fren yapınca orta taraf yansa iyi olmaz mı ?
Ben böyle düşündüm ama bugün gördüm ki orta taraftaki far sadece fren basınca yanıyor farlar açıkken yanmıyor.Bunu dediğim şekilde yapmam mümkün mü ?