- Katılım
- 21 Haz 2010
- Mesajlar
- 775
- Konu Yazar
- #1
Bu gün sabah motorumu çalıştırmak için marşa bastığımda gıyukk gıyukk die bi ses geldi tabiki hemen anladım ki akünün sarjı bitti çünkü dün akşam yolda kalan bi arkadaşı kurtarmak için kendi akümden onun aküsünü sarj ettmiştim bu sefer benimki boşalmış normal olarak şimdi sabahtan beri uğraşıyorum ayak marşımda kırıldığı için ortada kaldım şimdi sizlerden biraz çözüm rica ediyorum..
Benim düşündüklerim şunlar.
Işıldaktan Motor Aküsü Bağlayıp Evde Sarj Etsem Bişey Olur Mu ?
Işıldağın Aküsünü Motora Bağladım Ama Malesef 6V Olduğu İçin Çalışmadı.
Birde arabadan bağlayıp sarj etmeyi planlıyorum motorun aküsünü biraz araştırtım ama herkez çok karışık anlatmış sizce nasıl kısa ve öz bir yol izlemeliyim motorun aküsünü çıkartıp arabanın yanında yere koyarak deniycem motorun üstünde denemiycem bu arada.(Aktarma kablosu mevcut.)
Benim düşündüklerim şunlar.
Işıldaktan Motor Aküsü Bağlayıp Evde Sarj Etsem Bişey Olur Mu ?
Işıldağın Aküsünü Motora Bağladım Ama Malesef 6V Olduğu İçin Çalışmadı.
Birde arabadan bağlayıp sarj etmeyi planlıyorum motorun aküsünü biraz araştırtım ama herkez çok karışık anlatmış sizce nasıl kısa ve öz bir yol izlemeliyim motorun aküsünü çıkartıp arabanın yanında yere koyarak deniycem motorun üstünde denemiycem bu arada.(Aktarma kablosu mevcut.)