egsozdan neden zırıltı gelir?

Katılım
28 Haz 2010
Mesajlar
17
Selam Motorumda bir süredir egsoz bölgesinden kötü bir zırıltı geliyor ve ısındıkça artıyor
sorun nedir
çözümü nedir bilen varmı acaba
sağolun
Motorum Keeway outlook 150
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Isındıkça artmıyor aslında.
Gaz açtıkça artar o
Sebebide çok basit.
Bir vida gevşemiş ve gaz açarken motor kasılmasından dolayı zırıltı yapıyor.
Bağlantıları kontrol et.
Büyük bi sorun değil yani.
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İçi dağılmıştır veya darbe alıp biraz yamulmuş dış kısmı iç kısmına sürtüyor olabilir.
 
Katılım
17 Nis 2010
Mesajlar
217
kedidir kedi.....
aman şey ; vidadır vida..........


koruma demirin varsa sağ ile sol parçanın birleştiği yere baktır genelde orada pul vs. oluyor onlar ters takılınca böyle seslerde gelir..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst