Rodajdaki motor tekleme yaparmı ?

Katılım
21 Ocak 2009
Mesajlar
88
arkadaşlar kanuni windy s 'im var 680km'de. 1 kere anayola çıktım ondada üzülerek basmak zorunda kaldım neyse motor 120-125 yapıyormuş. ama 100'e gelince biraz daha çevirince gazı boğulup tekleme yapıyor. düşük devirlerdede pek hissedilmesede tekliyor 5bin devir gibi
 
Katılım
9 Ocak 2010
Mesajlar
2,425
nasıl bişidir o ya bi sorun var gb gözüküyo rodajdaki motorlar ilk 5000 km ye kadar katalizörden dolayı son devirlerde kesiklid yapar fakat senin sorunun daha ayrı bişi gb. servise götürmeyi denedinmi?
 
Katılım
21 Ocak 2009
Mesajlar
88
nasıl bişidir o ya bi sorun var gb gözüküyo rodajdaki motorlar ilk 5000 km ye kadar katalizörden dolayı son devirlerde kesiklid yapar fakat senin sorunun daha ayrı bişi gb. servise götürmeyi denedinmi?

param yok şuan götüremedim ama servis garantisi var götürsem alırlarmı gene para :)
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Benzini değiştir tekrar dene.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst