- Katılım
- 21 Ocak 2009
- Mesajlar
- 88
- Konu Yazar
- #1
arkadaşlar kanuni windy s 'im var 680km'de. 1 kere anayola çıktım ondada üzülerek basmak zorunda kaldım neyse motor 120-125 yapıyormuş. ama 100'e gelince biraz daha çevirince gazı boğulup tekleme yapıyor. düşük devirlerdede pek hissedilmesede tekliyor 5bin devir gibi