Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Ampul sorunu ?

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    muratx22 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mart 2008
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    Kanuni 2v - WindyS 125
    merhabalar
    öncelikle Windy's min ön far ampulunu değiştirmek istiyorum.
    Normal ampulu 12v 35w/35w.
    Benim işe takmak istediğim
    12w 60/55w

    benim takmak istediğim ampulu takarsam ne gibi bir sorunla karsılasırım.
    sizce iyimi olur kötümü aydınlatmada. ?
    MuraD THSDLN


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Levsy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Mart 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    NX 400
    Akün biter. 12/35'ten başka düşünme

  3. #3
    mstf_gnc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ekim 2007
    Şehir
    Esenyurt/İst
    Motosikleti
    Asya motor elegant 150
    bişi olmaz takılabilir
    Honda CBF 150 ((2007 2008 (siyah) 2011)) ve CBR 125 R HRC ((2011)) CBF 150 (((2011 Gümüş))).... Asya Motor Elegant 150 (170cc) Kırmızı

  4. #4
    Samet Ağır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Nisan 2008
    Şehir
    istanbul pendik
    Motosikleti
    YAMAHA YZF 1000 thunderace ,NC 750 S
    akünü çok zorlayacağı için akün çabuk bitecektir.zamanında bende honda titana taktım.daha güçlü ışık olsun diye.ama elektriğini manyetodan aldığı için ampul yüzde 60 civarında ancak aydınlık verebiliyordu.tekrar 35 e döndüm hemen...

  5. #5
    muratx22 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mart 2008
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    Kanuni 2v - WindyS 125
    anladım abi.
    MuraD THSDLN

  6. #6

    Üyelik
    16 Ekim 2008
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    APRİLİA RS 125 ..
    Onu takcana xenon tak derim 8000k idealdır yolu iyi görmek istiyosan 6000 k tak

  7. #7

    Üyelik
    01 Nisan 2007
    Şehir
    amerika
    Dostum aydınlatma sorunu ile uzun araştırmalarım sonucunu anlatayım.:D Şimdi sanırım s2 duylu ampül kullanıyorsun.Akünde 5 A olmalı.Bizim motosikletlerimize göre pek bir alternatif yok.Xenon takarsan biraz daha güzel aydınlatabilirsin.Ama odaklanma sorun olur ve yine aydınlatmadan verim alamazsın.MErcekli xenon yaparsın.Bu seferde akün,konjektörün,far anahtarın kaldırırmı bilinmez. . .En güzel yöntem sanırım bir elektrikçiye gidip h4 duy şekline çevirmek olacaktır.Bu sayede daha çok ampül seçeneğin olur.Beyaz güzel bir ampül takarsın ve sorun çözülür.Ama xenon işi çok karışık haberin olsun.Ve takmak istediğin ampül daha fazla enerji çekerek akünü bitirebilir,elektrik kablolarını yakabilir,far taşını da eritebilir. . .

  8. #8
    satoyama - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Eylül 2006
    Şehir
    avrupa yakası
    Motosikleti
    Gilera Runner / Aprilia Sr GT200
    H4 55-60w halogen ampul akünü bitirir
    zengin veya fakir farketmez, apaçilik ya da ezik alt kültürün, motosiklet üzerinde hiç bir izahı ve bahanesi olamaz... ) (3 litre benzin koyuyorum bir hafta geziyorum diyen adamlardan ve motorlarından uzak durun)

  9. #9

    Üyelik
    21 Aralık 2008
    aynı amperde cıvalı ampul var
    daha ıyı ısık verıyor
    onlardan alabılırsın

  10. #10
    mach1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2008
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    mondial zn125 (pırpır)
    Eğer şarj sistemin sağlam farın yansıtıcısı metalse sorun olmaz kendi motorumu öyle çevirdim 2 senedir öyle kullanıyorum bir tek marşa bastıktan sonra farı açıyorum
    Malımızı mülkümüzü bir horoz taşır,keyfimizi Sultan Mecit vapuru taşıyamaz
    Drift Religion

  11. #11
    muratx22 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mart 2008
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    Kanuni 2v - WindyS 125
    anladım sağolun. bilgilernizi en kısa zamanda deniyeceğim. çok tesekkürler.
    MuraD THSDLN

  12. #12
    zeda3000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2005
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Honda CB750 Cafe Racer
    Akune bir sey olmaz demisler, gulmek lazim. Yolda kalinca anlarsin

    Akun dayanana kadar kablolarin , sigortan ve reflektorun dayanmaz. Ampul sicakligindan ve cektigi akimdan her seyi eritir. Belkide kucuk bir yangin bile olur.

    Xenon hic taktirma. Xenon ilk yanma esnasinda o kadar yuklu bir elektrik cekmektedir ki, akuye gereksiz sok yasatiyorsun.

    Kaliteli bir ampul alman Philips yada osram gibi senin icin en dogrusu olacaktir. Millete caka satiyim derken motoru ittirmek zorunda kalma.
    Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti

  13. #13
    Sinan Aksu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2009
    Motosikleti
    DL1000-Nmax155
    Merak etme dostum o ampüle çare bulunur.
    Beni korkutan başka ampüller.
    İç sesim dışardan duyulsa beni kurşuna dizersiniz..

  14. #14
    mach1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2008
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    mondial zn125 (pırpır)
    Alıntı zeda3000 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Akune bir sey olmaz demisler, gulmek lazim. Yolda kalinca anlarsin

    Akun dayanana kadar kablolarin , sigortan ve reflektorun dayanmaz. Ampul sicakligindan ve cektigi akimdan her seyi eritir. Belkide kucuk bir yangin bile olur.

    Xenon hic taktirma. Xenon ilk yanma esnasinda o kadar yuklu bir elektrik cekmektedir ki, akuye gereksiz sok yasatiyorsun.

    Kaliteli bir ampul alman Philips yada osram gibi senin icin en dogrusu olacaktir. Millete caka satiyim derken motoru ittirmek zorunda kalma.
    Valla onun motoru bilmem ben 2 seneden beri kullanıyorum aküyü 2 sefer değiştirdim birinde ömrü doldu diğerin sarsıntıdan içi dökülmüş .Bizim motorlara reno 12 lerin ve murat 131 in yansıtıcıları uyduğundan ondan taktık 2 senedir yolda bırakmadı
    Malımızı mülkümüzü bir horoz taşır,keyfimizi Sultan Mecit vapuru taşıyamaz
    Drift Religion


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)