Piston kolu-biyel kolu o zaman ,uzun bir tornavida ile doktor stetoskobu gibi dinleyin, sesin kaynağı silindir civarlarında ise piston-segman veya piston koludur.Kranka göre tamiri ve parçası daha hesaplı olur.
Piston kolu-biyel kolu o zaman ,uzun bir tornavida ile doktor stetoskobu gibi dinleyin, sesin kaynağı silindir civarlarında ise piston-segman veya piston koludur.Kranka göre tamiri ve parçası daha hesaplı olur.
1.si dediğin motor bloğu genişlemiş ve krankıda değiştirsen o ses gelir diyorsun o zaman o ses kranktan gelmiyor anlamını taşıyor bu söz.Evet gaz verdikçe ses gidiyor ve sesi rolantide yapıyor.Motor bloğunuda komple değiştirmek çok mantıksız motoru satarım daha iyi.
Ben en iyisivideoya çekip geleyim bekleyinsiz.
2.si dişli takımı dediğin şey komple şanzıman mı?Yani tam olarak neyi değiştirmem lazım.Bu hilal dediğin parça debriyaj baskısı olmuyormu?
Hocam titreşim var ise;
- Balans mili, dişlisi ve rulmanı,
- bölgedeki rulmanlar,
değişecektir...
Takma Kafana Hiçbirşeyi Kasktan Başka..
bak kardesım benım motor rektefıyeye gırmeden oncekı sorunlarını yazıyım sana genel ıtıbarı ıle belırtılerı hemen hemen aynıdı;1.vıtes de sılkelenme senın anlattıgın olayın aynısı,motor blogundan kabaca tak tak dıye ses ve yakıt artısı.Sebeblerı bunlardı ve motor acıldı krank yatak rulmanı ve krank komple gıtmıs,subablar uzamıs yatakları bozulmus,halıylen sılındır pıston sekman degıstı sımdı maasallahı var da tek sorun var kımse bulamadım bakalım daha bende arastırıyorum her gun
1.si motoru satman sana kalmıs bence senın sorunun kesınlıkle motor blogunun genıslemesıdır dostum yanı krankda degıssen o ses gıtmeyecektır 3 kere degıstırmıs olan ben aynı sesı hala kulaklarımda duymaktayım....
2.si sanzıman takımın degısecek arkdasım onuda 3 kere degıstırdım 100km sonra aynı ılerı atıp cekme tekrar basladı evet debrıyaj baskısı ustalar yapamadı ben kendım debrıyaj ayarını yaparak olayı hallettım ve hemen motordan kurtuldum sana tavsıyem sende aynısını yap yoksa hem basın hemde cebın cok agrıyacak...
hazır konu burda da acılmısken motor 125 kt torku hp sı cok ıyı ancak motorda sole bır sorun var onceden yoktu bu yenı oldu,motor son devıre geldımı bısıy tutuo mmotoru hıssedebılıyorum gıdıcek ama gıtmıyo,bobın bujı bujı kablosu bujı baslıgı karburator hava fıltresı yenı degıstı arızayı anlayabılmıs degılız halen bulanda olmadı?
SEn hava ayarını yeniden yap..
Takma Kafana Hiçbirşeyi Kasktan Başka..
Video yolda geliyor.Bide siz dinleyin.
hocam karburator yenı daha ama bıldıgım kadarıyla fabrıkasyon ayarları ıle gelıyo olması lazım,yınede yaptım olmadı yaptıgım sekılde tarıf edıyım yanlıs olan varsa duzeltırsenız sevınırım rolantıyı stop etmıcek sekılde yukselttım ve hava ayar vıdasını motor sılkeleyınceye kadar sıktım sonrasında rolantıyı bıraz dusurerek hava ayarını bıraz actım motorun rahat calıstıgı konumda bıraktım
http://www.izlesene.com/video/amator-motor-sesi/2111699 Alın sizemotorun sesi.
meme yapmıştır o meme
hocam bırıde benım soruna cozum bulsa keske terzı kendı sokugunu dıkemezmıs o hesap senın motorun krank vurma sesı kardesım baska bı sorun degıl,ayrıyeten o sekılde bınmemenı tavsıye ederım daha buyuk sorunlara yol acmaması ıcın!
Hocam motorun sesi kötü gerçekten....
Açtıracan motoru yapacak bişey yok...
Takma Kafana Hiçbirşeyi Kasktan Başka..
Vidyodaki sesi 3 kere dinledim piston kolu piston pimi yatağından ve piston segmanlarından birlikte geliyor kol ve piston -segman masrafı var gibi.
abi motor ohc sübapmı eğer ohc sübapsa egzantirik dişlisi ve granktaki egzantiriğe hareket veren dişliyi bozuyor ve bu ses meydana geliyor aynı grank vuruyomuş gibi e dişlide granka takılı olduğundan otomatikmen ses ordan geliyo tabiki dediğin gibi grankın boşlukta yapmış olabilir
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)