Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Bir çinli'nin baştan aşağıya bakımı.(Yardım)

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    absolit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2007
    Şehir
    bursa
    Kanuni Breton 34.500km'yi bugün gördüm. 2bucuk senelik motor daha.. Motorun içi hiç açılmadı. Sadece yağını zamanında koydum. Ne zincir değiştirdim ne dişli. 2 kere buji değiştirdim. 1 kere arka dişli takozları, 1 kerede ön arka lastik,2 kez balatalar... Sizce fena mı? Ama adım akıllı bir bakım yapma zamanı geldi de geçiyor diye düşünüyorum... Subap ayarı yapılcak, zincir+ön arka dişli+debriyaj balataları+egsoz değişcek+ön amasörler değişcek+km mili değişcek...

    Başka ne gibi değişiklikler yapmam gerekiyor sizce motorla ilgili olarak? Eskisi gibi çekmiyor rampa yukarı. 3ile çıktığım yerleri 2 ile zor çıkıyorum şimdi. Sizce bu neden olabilir...? Hava filtresi vs. temizliyorum düzenli. Ama motorun içi dediğim gibi hiç açılmadı. Bir de gaz hemen açtığımda motor gaz yemiyor tekliyor gibi olup, ondan sonra uzuyor...

    Önerilerinizi bekliyorum arkadaşlar...
    __To Be Or NoT tO be__


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    20 Kasım 2008
    Şehir
    Istanbul - Ataşehir
    Motosikleti
    Bmw F650
    Karbüratörünü temizlersen eski performasını alırsın.

  3. #3

    Üyelik
    25 Temmuz 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    01 Yamaha Virago XV535
    Alıntı absolit adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kanuni Breton 34.500km'yi bugün gördüm. 2bucuk senelik motor daha.. Motorun içi hiç açılmadı. Sadece yağını zamanında koydum. Ne zincir değiştirdim ne dişli. 2 kere buji değiştirdim. 1 kere arka dişli takozları, 1 kerede ön arka lastik,2 kez balatalar... Sizce fena mı? Ama adım akıllı bir bakım yapma zamanı geldi de geçiyor diye düşünüyorum... Subap ayarı yapılcak, zincir+ön arka dişli+debriyaj balataları+egsoz değişcek+ön amasörler değişcek+km mili değişcek...

    Başka ne gibi değişiklikler yapmam gerekiyor sizce motorla ilgili olarak? Eskisi gibi çekmiyor rampa yukarı. 3ile çıktığım yerleri 2 ile zor çıkıyorum şimdi. Sizce bu neden olabilir...? Hava filtresi vs. temizliyorum düzenli. Ama motorun içi dediğim gibi hiç açılmadı. Bir de gaz hemen açtığımda motor gaz yemiyor tekliyor gibi olup, ondan sonra uzuyor...

    Önerilerinizi bekliyorum arkadaşlar...
    Segman sızıntı yapıyor olabilir mi acaba

  4. #4
    Levsy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Mart 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    NX 400
    Alıntı goker adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Segman sızıntı yapıyor olabilir mi acaba
    Bizim bu motorlar, kullanıma bağlı olmakla birlikte, ortalama 30-35.000 km'ye geldiklerinde rektefiye isteyebiliyorlar. Yani dediğin olabilir.

    absolit, piston silindir vs durumuna da baktır. Gerçi motorun sesi, torku vs rektefiye isteyip istemediğini belli eder, bunu ortalama standarttaki herhangi bir usta kolaylıkla anlayabilir.

  5. #5
    absolit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2007
    Şehir
    bursa
    Alıntı canicellat adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Karbüratörünü temizlersen eski performasını alırsın.
    Karbüratörle alakası olmadığını düşünüyorum ki karbüratörü 3 gün önce güzelce temizledim;)

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:34 ----------

    Alıntı goker adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Segman sızıntı yapıyor olabilir mi acaba
    Valla bilemicem ki bir ustaya göstermek lazım dicem. Burdaki ustalar koy oraya bakarız diyorlar 3-4 gün sonra motoru alıyorsun. Yani pek sallamıyorlar. O yüzden elimden geldiğince motoru kendim elden geçirmeye çalışacağım...

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:39 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:36 ----------

    Alıntı Levsy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bizim bu motorlar, kullanıma bağlı olmakla birlikte, ortalama 30-35.000 km'ye geldiklerinde rektefiye isteyebiliyorlar. Yani dediğin olabilir.

    absolit, piston silindir vs durumuna da baktır. Gerçi motorun sesi, torku vs rektefiye isteyip istemediğini belli eder, bunu ortalama standarttaki herhangi bir usta kolaylıkla anlayabilir.
    motor 35.000 oldu... dediğin olabilir. Ne kadar tutar ki servise versem rektefiye yese motor?
    __To Be Or NoT tO be__

  6. #6
    Ömercik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ocak 2008
    Şehir
    BURSA
    Motosikleti
    KANUNİ Tigrina 100 (Hasta ve sıkıntılı)
    Karbüratörün temizliği, hava filtresi değişimi, benzin filtresi ve hortumların temizlenmesi ,sübap ayarı bir de debriyaj balatası eğer kötü durumda ise onun değişimi ile bence eski çevikliğine kavuşur.Haa bir de yağ değişimi tabi zaten onu saymıyorum bile...
    Motosiklet Misyoneri Etrafımda motosiklet ve motosiklet sürücülerine karşı cephe almış, sığ görüşlü veya olumsuz düşünen her tipteki insan itinayla bastırılır, yıldırılır, görüşlerinin olumlu yönde değişmesi için var güçle konuşulur.

  7. #7
    Levsy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Mart 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    NX 400
    Alıntı absolit adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motor 35.000 oldu... dediğin olabilir. Ne kadar tutar ki servise versem rektefiye yese motor?
    Bizim parçalar ucuzdur, malı işçilikle götürürler
    Silindir piston segman yağ 95 TL mi ne tutmuştu. İşçilikle beraber 240 TL verdim ben rektefiyeye.

  8. #8
    absolit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2007
    Şehir
    bursa
    Alıntı Ömercik adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Karbüratörün temizliği, hava filtresi değişimi, benzin filtresi ve hortumların temizlenmesi ,sübap ayarı bir de debriyaj balatası eğer kötü durumda ise onun değişimi ile bence eski çevikliğine kavuşur.Haa bir de yağ değişimi tabi zaten onu saymıyorum bile...
    Benzin filtresi nerde oluyor yaa..
    __To Be Or NoT tO be__


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)