Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Motoru söktüm, birkaç parça fazla kaldı:)

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    RunemagicK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2008
    Şehir
    Çekmeköy
    Motosikleti
    Mondial 150 ZAT, Burgman 400 ve SYM Maxsym 400
    Bugün egzozu boyamak için motoru sökmeye başladım ama nasıl olduysa varyatörü açarken buldum kendimi ve geri kapattığımda aşağıdaki parçalar fazla kalmıştı
    Şaka bir yana hazır motoru dağıtmışken kayışın durumuna bir bakiyim diye varyatörü açmaya karar verdim ama ayak marşının mili varyatör kapağına resmen yapışmıştı, kapaı biraz zorlayınca haliyle marş mili de çıktı, yanındaki dişli nasıl çıktı onu bilmiyorum ama Takmayı denedim, dişlinin üzerindeki yayı yerinede oturttum ama çevirdiğimde geri dönmüyordu, bende takmaktan vazgeçtim ve şu an çantada duruyorlar. Şimdi bunları nasıl takmam gerek, yardım edebilirmisiniz?



    ATAMASI YAPILAN ÖĞRETMEN


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    14 Mayıs 2008
    Bu yaylar zor takılır hep en başta yayı tak sonra diğerlerini.

  3. #3
    mavibuz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ocak 2010
    Şehir
    istanbul / avcılar
    Motosikleti
    gt 250 r
    Amanin Allah yardımcın olsun
    AZRAİL herzaman artçıdır ona göre kullan, yoksa

  4. #4

    Üyelik
    11 Şubat 2010
    Şehir
    KONYA
    Motosikleti
    HYO GT250R SATILDI---UFALTACAZ GİBİ GÖRÜNÜYOR..
    bu şekilde motor çalışıyosa boşver takma

  5. #5
    GuNMember - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Kasım 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki CharmandER-5 2005
    ayak marsını dagıtmıssın bende onu 2 defa yaptım ama hıc toplayamadım (: toplıyorum ama ayak marsı calısmıyo (: motorcuya goturdum 5 dk da topladı
    "TayGuN"
    "GuNControll"
    "Hızlı Gidebilirim Sen Yapma Telaş (; "

  6. #6
    RunemagicK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2008
    Şehir
    Çekmeköy
    Motosikleti
    Mondial 150 ZAT, Burgman 400 ve SYM Maxsym 400
    Alıntı motorhocası adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu yaylar zor takılır hep en başta yayı tak sonra diğerlerini.
    yayı taktım ama olmadı işte

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:32 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:31 ----------

    Alıntı GOKHAN42 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu şekilde motor çalışıyosa boşver takma
    hafifledi, iyi kaçıyo şimdi
    ATAMASI YAPILAN ÖĞRETMEN

  7. #7

    Üyelik
    14 Mayıs 2008
    Alıntı RunemagicK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yayı taktım ama olmadı işte
    Yayın önce iç taraftaki ucunu tak uzun tarafı sonra tak esnetir yerine geçer.Tabi sökerken nereden söktüğünü bilmek lazım,ben dikkat etmem ararım, daha maceralı olur.

  8. #8
    RunemagicK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2008
    Şehir
    Çekmeköy
    Motosikleti
    Mondial 150 ZAT, Burgman 400 ve SYM Maxsym 400
    Alıntı GuNMember adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ayak marsını dagıtmıssın bende onu 2 defa yaptım ama hıc toplayamadım (: toplıyorum ama ayak marsı calısmıyo (: motorcuya goturdum 5 dk da topladı
    öyle yapıcam bende mecbur

    bu arada milin kapağa niye takıldığınıda anladım galiba. 2. fotoda gözüken, milin ucundaki gri parça yoktu bende, zaten ayak marşı çok sertti, dönmüyodu bi türlü, ondan demek.
    ATAMASI YAPILAN ÖĞRETMEN

  9. #9

    Üyelik
    20 Mayıs 2009
    aynı durum bende de oldu tam topladım vidaları taktım marşa bir bastım çat çut dedi ayak marşı dagıldı sonra bide baktım ki o 2. resimdeki yuvarlak parçayı takmamışım dışarda kalmış:D

  10. #10

    Üyelik
    21 Mart 2009
    Şehir
    istanbul - sarıyer tarabya
    Motosikleti
    mondial 151 rs
    anlatıyım yapımını ama anlaya bilrimisin =)

    ilk parçayı dişli yeri yukarı gelecek sekilde ön varyatörün arkasındaki deliğe otuttur. yaylı parçadaki çizik var onu ilk taktığın dişlinin hizasına getir çizginin altındaki 3-4 diş boşa gelsin asaıda. oturttur yerine. o yayı takarken dişlideki pim e gecir pense yardımıyla yayın uzun cubuk tarafını saat yönünde cevir 1 tur attırdıktan sonra orada dikdörtgen kutu gibi birsey var 1 cm kare kadar. onun oraya tak. varyatör kapağıbnı tak bas marsa. ( her nekadar anlarsın bilmiyorum ama yapımı bu :D fotoğrafları olsa koyardım ama malesef elimde yok )

  11. #11
    Akileos - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ocak 2009
    ya zaten her usta bir iki parça arttırır kafana takma....
    fabrikada hep fazla parça takıyolar...senin bi suçun yok yaniii
    AYNI DİLİ KONUŞANLAR DEĞİL,AYNI DUYGULARI PAYLAŞANLAR ANLAŞIR

  12. #12

    Üyelik
    22 Ağustos 2009
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    Kawasaki ER6-F
    ustanın iyisi parça arttırandır

  13. #13

    Üyelik
    14 Mayıs 2008
    Alıntı storm150_mmk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    anlatıyım yapımını ama anlaya bilrimisin =)

    ilk parçayı dişli yeri yukarı gelecek sekilde ön varyatörün arkasındaki deliğe otuttur. yaylı parçadaki çizik var onu ilk taktığın dişlinin hizasına getir çizginin altındaki 3-4 diş boşa gelsin asaıda. oturttur yerine. o yayı takarken dişlideki pim e gecir pense yardımıyla yayın uzun cubuk tarafını saat yönünde cevir 1 tur attırdıktan sonra orada dikdörtgen kutu gibi birsey var 1 cm kare kadar. onun oraya tak. varyatör kapağıbnı tak bas marsa. ( her nekadar anlarsın bilmiyorum ama yapımı bu :D fotoğrafları olsa koyardım ama malesef elimde yok )
    Duygulandım ve kıskandım, bu çinli motorlar adamı usta yapıyor gerçekten,motoru A dan Z'ye tanıtıyor , şanzımanın ve debriyajın içi nasıl acaba cahil kaldık Japon alıp çinden başlamak lazımmış.
    Kolay gelsin

  14. #14
    RunemagicK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2008
    Şehir
    Çekmeköy
    Motosikleti
    Mondial 150 ZAT, Burgman 400 ve SYM Maxsym 400
    Alıntı storm150_mmk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    anlatıyım yapımını ama anlaya bilrimisin =)

    ilk parçayı dişli yeri yukarı gelecek sekilde ön varyatörün arkasındaki deliğe otuttur. yaylı parçadaki çizik var onu ilk taktığın dişlinin hizasına getir çizginin altındaki 3-4 diş boşa gelsin asaıda. oturttur yerine. o yayı takarken dişlideki pim e gecir pense yardımıyla yayın uzun cubuk tarafını saat yönünde cevir 1 tur attırdıktan sonra orada dikdörtgen kutu gibi birsey var 1 cm kare kadar. onun oraya tak. varyatör kapağıbnı tak bas marsa. ( her nekadar anlarsın bilmiyorum ama yapımı bu :D fotoğrafları olsa koyardım ama malesef elimde yok )
    anladım aynı dediin gibi yaptım zaten ama ayak marşı geri dönmüyordu. penseyle bir tur attırdım yaya, bir tur dahamı attırmam gerekiyodu acaba
    ATAMASI YAPILAN ÖĞRETMEN

  15. #15
    STeReO - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ekim 2007
    Şehir
    Zeytinburnu/İstanbul
    Motosikleti
    -
    bırak dağınık kalsın
    İnanın Çocuklar! Güzel Günler Göreceğiz, Güneşli Günler, Motorları maviliklere süreceğiz.

  16. #16

    Üyelik
    21 Mart 2009
    Şehir
    istanbul - sarıyer tarabya
    Motosikleti
    mondial 151 rs
    Alıntı motorhocası adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Duygulandım ve kıskandım, bu çinli motorlar adamı usta yapıyor gerçekten,motoru A dan Z'ye tanıtıyor , şanzımanın ve debriyajın içi nasıl acaba cahil kaldık Japon alıp çinden başlamak lazımmış.
    Kolay gelsin
    ya bosuna demiyolar çinli alma diye =)) şaka maka ama harbiden herseyi öğreniyorsun. artık arkadaslarım motorlarını bana getiriyo yaptırıyo =))

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:50 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:49 ----------

    Alıntı RunemagicK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    anladım aynı dediin gibi yaptım zaten ama ayak marşı geri dönmüyordu. penseyle bir tur attırdım yaya, bir tur dahamı attırmam gerekiyodu acaba
    geri gelmiyor orda kalıyorsa parçaları yağlamayı dene normalde 1 tur attırp taktınmı iş biter yapması en fazla 2 dk sürüyo parçaların takımı =) hiç olmadı artık bir motorcuya gtr para bile almıyolar yapınca

  17. #17
    oguzhan1245 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Aralık 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Arora 150 t-1
    arkadaşım ben de onu takmamışdım ama saolsun old isimli arkadaşımız bana resimli anlatım yollamışdı
    Alıntı _OLD_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kolaygelsin.



  18. #18
    AYBERK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mart 2008
    Şehir
    istanbul
    2. ci resimde dişlide bozukluk (üst kısımda,bütün görünüyor) ve dip kısmında kaynakmı var acaba???

  19. #19
    erdemed - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ocak 2009
    Motosikleti
    cx125 95 model' x9 500 piaggio
    senın motor aku olmadan calısmaz.aku varsa zaten ayak marsına gerek yok. normal sccoter lar aku olmadan sadece ayak marsı ılede calısır
    bendede baska bı model scooter var aku olmadan calısmıyor bende kendım soktum attım ayak marsını

  20. #20
    RunemagicK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2008
    Şehir
    Çekmeköy
    Motosikleti
    Mondial 150 ZAT, Burgman 400 ve SYM Maxsym 400
    Alıntı AYBERK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2. ci resimde dişlide bozukluk (üst kısımda,bütün görünüyor) ve dip kısmında kaynakmı var acaba???
    netten buldum fotoları, benimkinde öyle bişe yok

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:44 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:43 ----------

    Alıntı erdemed adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    senın motor aku olmadan calısmaz.aku varsa zaten ayak marsına gerek yok. normal sccoter lar aku olmadan sadece ayak marsı ılede calısır
    bendede baska bı model scooter var aku olmadan calısmıyor bende kendım soktum attım ayak marsını
    akü olmadan çalışıyor. akü var ayak marşıda var yani
    ATAMASI YAPILAN ÖĞRETMEN


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler