Motorum rüzgardan çok etkileniyor hız önemli değilde rüzgara karşı koyabilmesi için neler yapılabilir.
Motorum rüzgardan çok etkileniyor hız önemli değilde rüzgara karşı koyabilmesi için neler yapılabilir.
HONDA
Öne rüzgarlık koyabilirsin :D
Sat onu al bi tane cbf150
öne kısa bir tur camı karın ve göğüs bölgesine direk gelen rüzgarı kesiyor ben innovada yapmıştım ve baya işe yaramıştı ayrıca yağmurlu günlerde araçlardan gelen çamurlu ince su tozlarını baya engelliyor montum tertemiz kalıyordu tavsiye ederim fakat ybr nasıl durur yakışırmı bilemiyorum illaki forumda yapan arkadaşlar vardır onların yazması daha doğru olur
camı fazla uzun tutma üzerinden kestirebilirsin ben öyle yapmıştım
zengin veya fakir farketmez, apaçilik ya da ezik alt kültürün, motosiklet üzerinde hiç bir izahı ve bahanesi olamaz... ) (3 litre benzin koyuyorum bir hafta geziyorum diyen adamlardan ve motorlarından uzak durun)
Ön sperlikten başka yapabileceğin uygulama yok
arka kısıma 2 dırek dıkersın sağlam yerlerden,
on kısımada aynı şekılde,
üzerınede kalın branda gerersın,
üstü kapalı olur,
ruzgarda almaz yağmurda
__________________________________________________ __________
tek yapabıleceğin,
siperlik,
onuda elınden gelebılırse kendın yap,
%50 daha ucuza gelır,
en azından kendı istedıgın ebatta ve boyutta olur...
BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
''Gürcan Moto Garaj''
0 535 939 20 86
Ybr 125 motor modifiye yazınca bende egsoz filtre vs. sandım. Diyorum ne oluyor.Sonra anladım.Motorun yapısı itibariyle yapacak bir şey yok.Ancak cam takarsın o da nereye kadar.Motosikletin üstünde rüzgar olmadan ben nefes almış gibi hissetmiyorum kendimi.50 kg ağırlığım var.100 de motor.150 kg.Savrulsakda ben mutluyum.
arkadaşım, rüzgardan etkilenmekten neyi kastettiğini tam anlayamadım.
motorla giderken, karşıdan rüzgarın göğsüne vurması seni rahatsız ediyorsa ön camla bu işi çözebilirsin.
eğer rüzgarlı havalarda motor kullanırken, yandan rüzgar yiyip motoru şeridinde tutamamaktan şikayetçiysen; bu durumda ön camın faydasını göremezsin, hatta biraz fazla etkilenmene bile yol açar.
Motorun ağırlığı belli aerodinamiği belli gücü belli.Eğer yol tutusu diyorsan ilk önce lastikleri değiştir
Malımızı mülkümüzü bir horoz taşır,keyfimizi Sultan Mecit vapuru taşıyamaz
Drift Religion
Sanırım yanlış anlanmışım bana gelen rüzgardan rahatsız değilim kask takıyorum sorum motorumun rüzgarda hızının azalması.
HONDA
ön maşadan pustur ruzgar kesmez akar gider
Rx 115 Mavi (2004) Rx 135 King Yeşil (2002), Rx 135 King Yeşil-Siyah (2003) Ford Fiesta Flair Bordo (2000) Ford Fiesta Ghia Gri (2000) Peugeot 206 Xt Gümüş Gri (2005) Ybr Esd Siyah 125 (2012) Ford Fiesta (2006) Ford Fiesta (2009) Yamaha R6 (2013 ) Vınn Vınnn
pusturmak:küçülmek, hacmini azaltmak.
"DoksanSekiz Beygir." Herkes hakettiği gibi yaşar.
yoo anlayan anlıyo osmanıyelı kardesim örnek 1-a
Rx 115 Mavi (2004) Rx 135 King Yeşil (2002), Rx 135 King Yeşil-Siyah (2003) Ford Fiesta Flair Bordo (2000) Ford Fiesta Ghia Gri (2000) Peugeot 206 Xt Gümüş Gri (2005) Ybr Esd Siyah 125 (2012) Ford Fiesta (2006) Ford Fiesta (2009) Yamaha R6 (2013 ) Vınn Vınnn
Osmaniyeli vardır senin bilgin bu konuda
HONDA
Babacan şimdi bir kaç fikir söyleyeyim bazılarını istersen dene beğenirsen öyle kullanırsın.
1.lastiklerini yere daha iyi tutunan kaliteli bir lastikle değişirsen faydasını çok görürsün. kabak lastikle rüzgar vurduğunda çok savrulursun. kalın fakat kötü bir lastik takmak yerine standart genişlikte çok kaliteli bir lastikle bu konudaki sorununu büyük ölçüde azaltırsın.
2. Antepli arkadaşında dediği gibi motoru biraz alçalt yine faydası oluyor fakat boruları veya amortisörlerin yağıyla oynama yani frene bastığında yayların gidip gelme mesafesiyle oynama fren anında lastik çabuk kitliyor. onun yerine varsa ybrde gidon kısmından boruları aşağıya indirme somunları onu da ayarlatabilirsin.
3.rüzgarlı havalarda giderken motoru devirli tut. vites yükseltip devirsiz gitme motorun kontrolunu sağlayamazsın. aynı boş viteste dengesiz gitmeye benzer devirsiz gitmek. rüzgar varsa 5 yerine 4 te gitmek daha iyi
4.çanta vb şeyleri çıkart( aynayı da diyeceğim ama demiyorum tabiki çok tehlikeli )
5. ek olarak yağını 10-40 veya daha ince koyabilirsin, iyi buji, iyi yakıt filan performansın artarsa rüzgarlı havalarda daha rahat edeceğini düşünüyorum. lastik havaları da önemli ne çok fazla vurup virajları kötü dön ne de az vurup yavaş git.
ama otobanda hızlı gitmek istiyorsan lastik havalarını az fazla vur
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:56 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:50 ----------
rüzgarlı havada hız yapayım dersen, üzerine iyice eğilmek lazım bir de hız istiyorsan dediğim gibi havayı fazla vur özellikle arka tekere. ayrıca ince yağ kullan 10-40,5,30 gibi
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)