Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

YBR 125 motor modifiye

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    Unique693 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Kasım 2008
    Şehir
    Bolu
    Motosikleti
    CBR 600F4İ
    Motorum rüzgardan çok etkileniyor hız önemli değilde rüzgara karşı koyabilmesi için neler yapılabilir.
    HONDA


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    23 Eylül 2009
    Öne rüzgarlık koyabilirsin :D

  3. #3
    Unique693 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Kasım 2008
    Şehir
    Bolu
    Motosikleti
    CBR 600F4İ
    Alıntı okanco adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Öne rüzgarlık koyabilirsin :D
    Pek işe yarayacağını sanmıyorum
    HONDA

  4. #4
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    06 Şubat 2010
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Skoda Fabia Elegance ; CBF150
    Sat onu al bi tane cbf150

  5. #5
    Unique693 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Kasım 2008
    Şehir
    Bolu
    Motosikleti
    CBR 600F4İ
    Alıntı Lifeisgood adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sat onu al bi tane cbf150
    Boşver şu yağ yakan motoru ya Şaka şaka cbf alcakdımda olmadı nasibim buymuş

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:48 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:40 ----------

    Önerisi olan yok mu
    HONDA

  6. #6
    satoyama - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Eylül 2006
    Şehir
    avrupa yakası
    Motosikleti
    Gilera Runner / Aprilia Sr GT200
    öne kısa bir tur camı karın ve göğüs bölgesine direk gelen rüzgarı kesiyor ben innovada yapmıştım ve baya işe yaramıştı ayrıca yağmurlu günlerde araçlardan gelen çamurlu ince su tozlarını baya engelliyor montum tertemiz kalıyordu tavsiye ederim fakat ybr nasıl durur yakışırmı bilemiyorum illaki forumda yapan arkadaşlar vardır onların yazması daha doğru olur

    camı fazla uzun tutma üzerinden kestirebilirsin ben öyle yapmıştım

    zengin veya fakir farketmez, apaçilik ya da ezik alt kültürün, motosiklet üzerinde hiç bir izahı ve bahanesi olamaz... ) (3 litre benzin koyuyorum bir hafta geziyorum diyen adamlardan ve motorlarından uzak durun)

  7. #7
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    18 Ocak 2008
    Şehir
    Kayseri
    Motosikleti
    YBR
    Ön sperlikten başka yapabileceğin uygulama yok

  8. #8
    serkanADH13 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2006
    Şehir
    İ.S.T G.o.paşalı ,,''Sakarya'lı''
    Motosikleti
    Motor Tamircisi :) 0,535,939,20,86 :)
    arka kısıma 2 dırek dıkersın sağlam yerlerden,
    on kısımada aynı şekılde,
    üzerınede kalın branda gerersın,
    üstü kapalı olur,
    ruzgarda almaz yağmurda
    __________________________________________________ __________
    tek yapabıleceğin,
    siperlik,
    onuda elınden gelebılırse kendın yap,
    %50 daha ucuza gelır,
    en azından kendı istedıgın ebatta ve boyutta olur...
    BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
    ''Gürcan Moto Garaj''
    0 535 939 20 86

  9. #9

    Üyelik
    01 Nisan 2007
    Şehir
    amerika
    Ybr 125 motor modifiye yazınca bende egsoz filtre vs. sandım. Diyorum ne oluyor.Sonra anladım.Motorun yapısı itibariyle yapacak bir şey yok.Ancak cam takarsın o da nereye kadar.Motosikletin üstünde rüzgar olmadan ben nefes almış gibi hissetmiyorum kendimi.50 kg ağırlığım var.100 de motor.150 kg.Savrulsakda ben mutluyum.

  10. #10
    myagdi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Eylül 2006
    Şehir
    İstanbul, Göztepe
    Motosikleti
    Honda FES 250 Foresight; CBF 150, NC750S
    arkadaşım, rüzgardan etkilenmekten neyi kastettiğini tam anlayamadım.
    motorla giderken, karşıdan rüzgarın göğsüne vurması seni rahatsız ediyorsa ön camla bu işi çözebilirsin.
    eğer rüzgarlı havalarda motor kullanırken, yandan rüzgar yiyip motoru şeridinde tutamamaktan şikayetçiysen; bu durumda ön camın faydasını göremezsin, hatta biraz fazla etkilenmene bile yol açar.

  11. #11
    mach1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2008
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    mondial zn125 (pırpır)
    Motorun ağırlığı belli aerodinamiği belli gücü belli.Eğer yol tutusu diyorsan ilk önce lastikleri değiştir
    Malımızı mülkümüzü bir horoz taşır,keyfimizi Sultan Mecit vapuru taşıyamaz
    Drift Religion

  12. #12
    Unique693 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Kasım 2008
    Şehir
    Bolu
    Motosikleti
    CBR 600F4İ
    Sanırım yanlış anlanmışım bana gelen rüzgardan rahatsız değilim kask takıyorum sorum motorumun rüzgarda hızının azalması.
    HONDA

  13. #13
    kingcüneyt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Aralık 2009
    Şehir
    Gaziantep/Merkez
    Motosikleti
    ---
    ön maşadan pustur ruzgar kesmez akar gider
    cem_bloodz bunu beğendi.
    Rx 115 Mavi (2004) Rx 135 King Yeşil (2002), Rx 135 King Yeşil-Siyah (2003) Ford Fiesta Flair Bordo (2000) Ford Fiesta Ghia Gri (2000) Peugeot 206 Xt Gümüş Gri (2005) Ybr Esd Siyah 125 (2012) Ford Fiesta (2006) Ford Fiesta (2009) Yamaha R6 (2013 ) Vınn Vınnn

  14. #14

    Üyelik
    21 Kasım 2007
    Alıntı kingcüneyt adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ön maşadan pustur ruzgar kesmez akar gider
    pusmak kelimesini her yörede kullandıklarını zannetmiyorum. "kafanı küllük tut" daha bir başka ama uzun eşşek oynarken derler

  15. #15
    Unique693 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Kasım 2008
    Şehir
    Bolu
    Motosikleti
    CBR 600F4İ
    Alıntı kingcüneyt adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ön maşadan pustur ruzgar kesmez akar gider
    Mantıklı geldi.Sağol.
    HONDA

  16. #16
    ozgurakman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ekim 2008
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    FZ6 Fazer 98Hp (isviçre çakısı)
    pusturmak:küçülmek, hacmini azaltmak.
    "DoksanSekiz Beygir." Herkes hakettiği gibi yaşar.

  17. #17
    kingcüneyt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Aralık 2009
    Şehir
    Gaziantep/Merkez
    Motosikleti
    ---
    yoo anlayan anlıyo osmanıyelı kardesim örnek 1-a
    Rx 115 Mavi (2004) Rx 135 King Yeşil (2002), Rx 135 King Yeşil-Siyah (2003) Ford Fiesta Flair Bordo (2000) Ford Fiesta Ghia Gri (2000) Peugeot 206 Xt Gümüş Gri (2005) Ybr Esd Siyah 125 (2012) Ford Fiesta (2006) Ford Fiesta (2009) Yamaha R6 (2013 ) Vınn Vınnn

  18. #18

    Üyelik
    21 Kasım 2007
    Alıntı kingcüneyt adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yoo anlayan anlıyo osmanıyelı kardesim örnek 1-a

    geçen MT de kilisli motorcu abim bir cümle yazmış gülmekten öldüm tam buraların lafı ama gelmiyor şu an aklıma


    bir de şu laf hoşuma gider: "gardaşık taman"

  19. #19
    Unique693 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Kasım 2008
    Şehir
    Bolu
    Motosikleti
    CBR 600F4İ
    Osmaniyeli vardır senin bilgin bu konuda
    HONDA

  20. #20

    Üyelik
    21 Kasım 2007
    Alıntı uniqe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Osmaniyeli vardır senin bilgin bu konuda
    Babacan şimdi bir kaç fikir söyleyeyim bazılarını istersen dene beğenirsen öyle kullanırsın.

    1.lastiklerini yere daha iyi tutunan kaliteli bir lastikle değişirsen faydasını çok görürsün. kabak lastikle rüzgar vurduğunda çok savrulursun. kalın fakat kötü bir lastik takmak yerine standart genişlikte çok kaliteli bir lastikle bu konudaki sorununu büyük ölçüde azaltırsın.

    2. Antepli arkadaşında dediği gibi motoru biraz alçalt yine faydası oluyor fakat boruları veya amortisörlerin yağıyla oynama yani frene bastığında yayların gidip gelme mesafesiyle oynama fren anında lastik çabuk kitliyor. onun yerine varsa ybrde gidon kısmından boruları aşağıya indirme somunları onu da ayarlatabilirsin.

    3.rüzgarlı havalarda giderken motoru devirli tut. vites yükseltip devirsiz gitme motorun kontrolunu sağlayamazsın. aynı boş viteste dengesiz gitmeye benzer devirsiz gitmek. rüzgar varsa 5 yerine 4 te gitmek daha iyi

    4.çanta vb şeyleri çıkart( aynayı da diyeceğim ama demiyorum tabiki çok tehlikeli )

    5. ek olarak yağını 10-40 veya daha ince koyabilirsin, iyi buji, iyi yakıt filan performansın artarsa rüzgarlı havalarda daha rahat edeceğini düşünüyorum. lastik havaları da önemli ne çok fazla vurup virajları kötü dön ne de az vurup yavaş git.

    ama otobanda hızlı gitmek istiyorsan lastik havalarını az fazla vur

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:56 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:50 ----------

    rüzgarlı havada hız yapayım dersen, üzerine iyice eğilmek lazım bir de hız istiyorsan dediğim gibi havayı fazla vur özellikle arka tekere. ayrıca ince yağ kullan 10-40,5,30 gibi


    REKLAM ALANI
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler