- Katılım
- 10 Ara 2008
- Mesajlar
- 143
- Konu Yazar
- #1
Resimdeki motrun plakalı olan kısmını bendeki motora naısl yaparım. Fiber demeyin çok dayanıksız arabamda kullanmıştım. Çıt çıt kırılıyo, Başka ne ile olabilir. Ve bir sorum daha olacak amortisör yükseltmek bir zarar verirmi motora?
Şimdiden teşekkürler.
http://img148.imageshack.us/img148/5589/4622419mb5.jpg
Şimdiden teşekkürler.
http://img148.imageshack.us/img148/5589/4622419mb5.jpg