Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

seyhan 251 cok yakyor sebebi !!

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    23 Ağustos 2009
    seyhan 251 cc motosıkletım var 2000 model tek sıkıntısı var km de 20 krş( 200 bın lıra ) yakıyor sebebı nedır tesekkurler


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    kashmar54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mayıs 2008
    Şehir
    sakarya
    benimkide aynı yakıyo bunlar böyle.karbüratörü kısarsan 14 kuruşa düşürebilirsin
    ama o zaman da hızın 110 falan düşer

  3. #3
    mstf_gnc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ekim 2007
    Şehir
    Esenyurt/İst
    Motosikleti
    Asya motor elegant 150
    çift silindirli dimi :D normaldir bence yada bujinin birini iptal etsen

  4. #4
    kashmar54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mayıs 2008
    Şehir
    sakarya
    o motor tek silindir

  5. #5
    teknikhoca - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Kasım 2006
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    Mondial 150 ZAT
    Merhabalar...
    Bu tür konular aslında cevaplanması en zor konulardır. Zira hangi şartta, nasıl kullandığınızda motorun bu değeri yaktığı bilinmesi gerekir. Motorunuzun bakımı yoksa, lastikleri inikse, sürekli gazlayarak kullanıyorsanız, kompresyonu düşükse, sürekli küçük viteslerde kullanıyorsanız, eksozunun tıkalıysa, bujiniz eskiyse, karbüratörünüz ayarsızsa, vs. vs.....motorunuz çok yakar...

    2 zamanlı ve 250cc olan motorunuzun fabrika verisi 80km/h hızda 3.8 litre dolaylarında. Buda şehir içinde en iyi ihtimalle 4-4.5 arasına kadar çıkar. Ortalama 150-180krş gibi bir rakamı görmeniz gerekir ki....siz 200 krş yakıyorsunuz....o yüzden uzun yolda mı, şehir içinde mi, nasıl kullandığınızı da belirterek tüketimizin az yada çok olduğunu değerlendirebiliriz...
    Jawa 350 TS...Asya 125 T

  6. #6
    bektanist - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Ekim 2006
    Şehir
    istanbul beşiktaş
    Motosikleti
    mz 301 2002- Mondial RX3i Evo 2015
    karbüratör memesini küçült hızın 130 la 140 arası olur sölimde benden çıksın

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:45 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:43 ----------

    sanırım şuydu karbüratörün üstündeki meme118 lik sen 100 lük takıcaksın kolay gelsin

  7. #7
    Sinan Aksu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2009
    Motosikleti
    DL1000-Nmax155
    Güzel ülkemin kıvrak zekalı gençligi yakıt tüketimini Lt bazından hesaplamayı öğrenemedi hala.. Ülkemizde akaryakıt sektörü borsadan bile değişime elverişli olduğu için benzin fiyatları sürekli değişmektedir. Kuruş hesabından yapılan değerler sizi her zaman yanıltır. Akşam yattığımız fiyatla sabah kalktığımız fiyat aynı değildir. 100 Kilometre üzerinden litre bazı hesabı yaparsanız daha güzel sonuçlar alabilirsiniz.
    umti123 bunu beğendi.
    İç sesim dışardan duyulsa beni kurşuna dizersiniz..

  8. #8
    bektanist - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Ekim 2006
    Şehir
    istanbul beşiktaş
    Motosikleti
    mz 301 2002- Mondial RX3i Evo 2015
    Alıntı SinanAksu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Güzel ülkemin kıvrak zekalı gençligi yakıt tüketimini Lt bazından hesaplamayı öğrenemedi hala.. Ülkemizde akaryakıt sektörü borsadan bile değişime elverişli olduğu için benzin fiyatları sürekli değişmektedir. Kuruş hesabından yapılan değerler sizi her zaman yanıltır. Akşam yattığımız fiyatla sabah kalktığımız fiyat aynı değildir. 100 Kilometre üzerinden litre bazı hesabı yaparsanız daha güzel sonuçlar alabilirsiniz.
    Sözlerinde haklısın ama arkadaşın sölediği motor mz 251 2 zamanlı tek silindir bir motor bu motorlarda seri ama fazla yakan motorlardır 4 zamanlı motorlara göre o yüzden karbüratör memesini küçültmekte bir bakımdan azda olsa yakıt tasarrufunu karşılar tabi bunların tek başına yeterli olması hayal ürünüdür bunun yanında lastik çapı ve hava filtreside temiz olması gerekir silindirin sağlam olması yani rektefiye girmemiş olması dişlilerle oynanmamış olması bunların hepsinin yakıt tasarrufunda büyük etkisi vardır en basit lastik büyütmek bile ekstra fazla benzin daha az güç demektir :D

  9. #9
    Sinan Aksu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2009
    Motosikleti
    DL1000-Nmax155
    Alıntı bektanist adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sözlerinde haklısın ama arkadaşın sölediği motor mz 251 2 zamanlı tek silindir bir motor bu motorlarda seri ama fazla yakan motorlardır 4 zamanlı motorlara göre o yüzden karbüratör memesini küçültmekte bir bakımdan azda olsa yakıt tasarrufunu karşılar tabi bunların tek başına yeterli olması hayal ürünüdür bunun yanında lastik çapı ve hava filtreside temiz olması gerekir silindirin sağlam olması yani rektefiye girmemiş olması dişlilerle oynanmamış olması bunların hepsinin yakıt tasarrufunda büyük etkisi vardır en basit lastik büyütmek bile ekstra fazla benzin daha az güç demektir :D
    Değerli dostum seni çok iyi anliyorum ama ben kendimi tam olarak anlatamadim sanirim. Yakıt sarfiyatı 100 kilometre üzerinden litre hesabi yapilirsa motorun ne kadar yakıt tükettiği daha iyi ortaya çıkar demiştim. Örn ; 100km/3,1 lt gibi..
    İç sesim dışardan duyulsa beni kurşuna dizersiniz..

  10. #10
    bektanist - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Ekim 2006
    Şehir
    istanbul beşiktaş
    Motosikleti
    mz 301 2002- Mondial RX3i Evo 2015
    Alıntı SinanAksu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Değerli dostum seni çok iyi anliyorum ama ben kendimi tam olarak anlatamadim sanirim. Yakıt sarfiyatı 100 kilometre üzerinden litre hesabi yapilirsa motorun ne kadar yakıt tükettiği daha iyi ortaya çıkar demiştim. Örn ; 100km/3,1 lt gibi..
    yok dostum seni anladım ben motorun diğer aynı cc deki 4 zamanlı motorlardan fazla yaktığını bununda şu şekilde azaltabilir anlamında yazdım yoksa ben zaten sana haklı olduğunu belirttim kazasız günler

  11. #11
    Sinan Aksu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2009
    Motosikleti
    DL1000-Nmax155
    Alıntı bektanist adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yok dostum seni anladım ben motorun diğer aynı cc deki 4 zamanlı motorlardan fazla yaktığını bununda şu şekilde azaltabilir anlamında yazdım yoksa ben zaten sana haklı olduğunu belirttim kazasız günler
    Anladım Teşekkürler üstadim, hepimize kazasız sürüşler
    umti123 bunu beğendi.
    İç sesim dışardan duyulsa beni kurşuna dizersiniz..

  12. #12

    Üyelik
    14 Haziran 2009
    arkadaslar mz 251 seyhan aldım ılk motorum motor sogukken calsımıyor ayaktan marslı bı tavsıyenız varmı

  13. #13

    Üyelik
    02 Haziran 2007
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    Kawasaki VN 800
    abi 2 zamanli motor 250 cc ne kadar az yakacak

    birde kıvrak zeki ve akıllı türk genci lt olarak yap su hesabı

  14. #14

    Üyelik
    14 Haziran 2009
    arkadaslar motorun bakımını yapacagım aacaba hanı yag kullanmam gerekıyor

  15. #15
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı cilgindday adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaslar motorun bakımını yapacagım aacaba hanı yag kullanmam gerekıyor
    2T yağ koyacaksın yağ deposuna, 2 zamanlı motor yağ yakarak gider öyle aydan aya bakım yaparken değil her zaman yağ deposunda yeterli miktarda yağ olmalı

  16. #16

    Üyelik
    11 Aralık 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    pcx 125 / 2018
    seyhan 251 dediğin mz ise ve km.de ortalama 20krş yakıyorsa bence gayet iyi bir değer.4 zamanlı 250 cc motorlar o kadar yakıyor.bkz.cbf 250


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler