Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

J costa varıator sistemleri artık türkiyede tuningcilere duyurulur

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    aggressive - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2005
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Tgb X-Motion 250
    selamlar arkadaşlar scooter da tuning seven arkadaşlara iyi haber diğer variatörlerden daha sıradışı olan j costa variatörler artık türkiyede firmanın web sitesi ilgilenenler için aşağıdadır.videosunu mutlaka izleyin çok ilginç diğerlerinden çok farklı http://www.jcostatr.com/





    2006BWS100-2007CBF150-2010CBF150-2007FZ6SFAZER-2006CBF600-2012CBF150-2012AGİLİTYCİTY125-2005CBF600-2006Z750S-2008GSXR600-2014CRF250L-2014JOYMAX 250-2013İNAZUMA250-2018S3 250-2014TGBX-MOTİON250


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    04 Ocak 2008
    Şehir
    hatay/iskenderun
    Motosikleti
    Stunt Apache RTR Artık Yok....
    J.Costa, merkezi İspanya'da bulunan ve scooter'lar için performans parçaları üreten bir firmadır.

    J.Costa, özellikle varyatörler konusunda sınıfında kalite ve performans yönünden dünya lideridir.

    Scooter'ların şanzımanı olarak bilinen varyatör sistemleri üzerinde uzmanlaşmıştır. Standardı çıkartılarak, yerine monte edilen J.Costa transversal varyatör sayesinde motorda sürekli bir güç artışı ve daha iyi gaz tepkileri sağlar. J.Costa ürünleri yüksek kalite CNC alüminyumdan imal edilmiş Avrupa Standartları belgeli garantili ürünlerdir. Montaj esnasında motosiklette hiçbir deformasyon ya da modifikasyona ihtiyaç duyulmaz. İstenildiği takdirde kolaylıkla geri çıkartılabilir.

    Avantajları:

    - Akselerasyonda artış
    - Tekerlek beygir gücünde artış
    - Gaz tepkisinde artış
    - Son hızda artış
    - Orijinaline göre daha az ses
    - Daha az vibrasyon
    - Daha uzun kayış ömrü
    [B]Bahadır Şenonar[/B] [COLOR="Red"]A rh(+)[/COLOR]
    [B]Sözcüklerin gücünü anlamadan insanların gücünü anlayamazsınız.[/B] :bounce:

  3. #3

    Üyelik
    16 Haziran 2008
    Şehir
    Alanya
    Motosikleti
    Derbi GP1 250
    Evet bunlar kışın başında geldi sanırım..İstanbul'da kadir ustamız var,o zaten seneler önce keşfetmişti ve bizde onun sayesinde tanımıştık bu markayı ve varyatörlerini..Bakalım bende yeni bi GP1 aldım...Zaten bende de scooter modifikasyonu merakı ve hobisi var..Şimdilerde para biriktiriyom komple bi kit almak için..Ortalama 2000lira bütçe ayırıcam..
    [B]OZAN GÜLMEZ[/B]
    [B]E-Mail =[/B] unknown_member07@hotmail.com
    [B]Facebook =[/B] https://www.facebook.com/ozan.gulmez2

  4. #4
    Hakki - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Kasım 2005
    Motosikleti
    var
    jcosta turkiyede aşagı yukarı 1 yıldır var diye biliyorum. el değiştirdi galiba.

  5. #5
    aggressive - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2005
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Tgb X-Motion 250
    variatörün çalışmasını gösteren videolar



    2006BWS100-2007CBF150-2010CBF150-2007FZ6SFAZER-2006CBF600-2012CBF150-2012AGİLİTYCİTY125-2005CBF600-2006Z750S-2008GSXR600-2014CRF250L-2014JOYMAX 250-2013İNAZUMA250-2018S3 250-2014TGBX-MOTİON250

  6. #6
    zeda3000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2005
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Honda CB750 Cafe Racer
    Fiyatini merak ettim , cunku cok iyi bir iscilik gorunuyor. Parasina degecek bir urun
    [COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti

  7. #7
    aggressive - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2005
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Tgb X-Motion 250
    Alıntı Nemrut adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    jcosta turkiyede aşagı yukarı 1 yıldır var diye biliyorum. el değiştirdi galiba.
    sanırım okadar olmadı bu habere göre

    Scooter modifikasyonları konusunda dünyanın hızla yükselen yıldızı J.Costa, ERS Otomotiv farkıyla Türkiye’de. Satışına 23 Ekim 2009 Cuma itibariyle başlanan markanın ilk etapda Türk kullanıcılarına varyatör ve egzoz sistemleri sunulacak.
    2006BWS100-2007CBF150-2010CBF150-2007FZ6SFAZER-2006CBF600-2012CBF150-2012AGİLİTYCİTY125-2005CBF600-2006Z750S-2008GSXR600-2014CRF250L-2014JOYMAX 250-2013İNAZUMA250-2018S3 250-2014TGBX-MOTİON250

  8. #8
    Hakki - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Kasım 2005
    Motosikleti
    var
    2009'dan 2010'a geldik. 1 yıl geçmiş işte

  9. #9

    Üyelik
    27 Kasım 2008
    bu varyatör sistemini iyice inceledim denedim araştırdıklarımdan sizlerede baksetmek isterim bu yuvarlak mermi şeklindeki pılastik parçaların agırlıkları çok önemlidir. diyelimki orjinal de 100 gr olan bu agırlıkları 80 gr ile degiştirildiğinde motor ani ivmelenme kazanır.motor devri artar. ama son süratte 2 yada 3 km düşüklük yaşar. işte bu j costa takılınca orjinale göre agırlıklar farklı oldugundan motoruna takan vaybe motor kükredi der motor bagırarak gitmeye başlar yakıt bunula beraber artar motor gücü aynıdır sadece aktarma organlarında vites degişme oranı farklılaşır olay bukadar basit YENİ ORJİNAL bir variyatör ile aralarında sürat yada ivmelenme farkı yok denecek kadar azdır.bunu belirtmek isterim.

  10. #10
    aggressive - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2005
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Tgb X-Motion 250
    alıntıdır.

    J.Costa varyatörleri, alışılagelmiş varyatör tasarımından çok uzak şekilde motorunuza performans dobingi sağlıyor. Her devirde sağladığı ivmelenme ile, motorunuzdan daha fazla keyif alacaksınız.

    Türkiye distribütörlüğünü ERS Otomotiv’in üstlendiği J Costa varyatör sistemleri, merkezi İspanya’da bulunan ve scooter’lar için performans parçaları üreten bir firmadır. Özellikle varyatörler konusunda sınıfında kalite ve performans yönünden dünya lideridir.

    Scooter’ların şanzımanı olarak bilinen varyatör sistemleri üzerinde uzmanlaşmıştır. Standardı çıkartılarak, yerine monte edilen J.Costa transversal varyatör sayesinde motorda sürekli bir güç artışı ve daha iyi gaz tepkileri sağlar. J.Costa ürünleri yüksek kalite CNC alüminyumdan imal edilmiş Avrupa Standartları ve Türk Standartları Enstitüsü belgeli garantili ürünlerdir. Montaj esnasında motosiklette hiçbir deformasyon ya da modifikasyona ihtiyaç duyulmaz. İstenildiği takdirde kolaylıkla geri çıkartılabilir.

    J.Costa varyatör sistemleri 1 yıl distribütör firma tarafından garanti kapsamındadır.
    İstanbul içi yetkili montaj servisi Kadıköy Motor’dur.
    2006BWS100-2007CBF150-2010CBF150-2007FZ6SFAZER-2006CBF600-2012CBF150-2012AGİLİTYCİTY125-2005CBF600-2006Z750S-2008GSXR600-2014CRF250L-2014JOYMAX 250-2013İNAZUMA250-2018S3 250-2014TGBX-MOTİON250

  11. #11
    mach1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2008
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    mondial zn125 (pırpır)
    Bu alet güç kayıbını azaltarak güç kazandırıyor motora
    Malımızı mülkümüzü bir horoz taşır,keyfimizi Sultan Mecit vapuru taşıyamaz
    Drift Religion

  12. #12

    Üyelik
    14 Mayıs 2008
    Motosikletteki dişli oranını arttırmaya benziyor.
    Kasnak üzerindeki kayışın transmisyon oranınını küçültme hızı düşürülmüş,böylece ivmelenme iyileştirilmiş.
    Kasnak çapları orjinali ile aynı ise son hızda herhangi bir değişme olmaz.

  13. #13
    erdemed - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ocak 2009
    Motosikleti
    cx125 95 model' x9 500 piaggio
    ben standart varyatorun agırlıklarının 3unun ıcıne bılya koyarak agırlastırdım 3 agırlık normal 3 agırlıgın ıcınde bılya var onlar daha agır agırlık dengesı ıcın bunları carpraz yerlestırdım sonuc:

    son hız 5-10km arttı kalkıslar yavasladı motor daha yavas kalkıyor fakat dusuk devırle daha hızlı gıdıyor yanı eskıden 70km ıle gıttıgı yerde 80 ıle gıdıyor
    motorumda tıtreme zaten yoktu su andada yok

  14. #14

    Üyelik
    31 Mayıs 2007
    Arkadaşlar öncelikle insanları yanıltmayalım
    bunlar mühendislik bilgisi olarak net olan bilimsel bilgilerdir
    rica ediyorum ticaret yapmak uğruna forumu alet ederek menfaat gözeten yazılar yazmayalım

    1- motor güçü varyatörle değişmez ( yani hangi varyatörü alırsanız alın motorunuz güçü aynı kalır)
    2- Akselarasyondaki artış izafidir yani motorunuz diyelim son hızı 150km olusun merkez kaç kuvvetiyle daha geç kapanan bir varyatör le daha kısa bir 0-100 hızlanması elde edersiniz ancak buda şu demektir 100-150 km hızlanmanız uzayacaktır aslında bu durum fabrikalarca şöle hesaplanır en iyi performans ekonomi oranı sağlayacak şekilde kapanmasını sağlayan ağırlık bilyalarıyla olay çözülür
    3- herhangi bir orjinal varyatörün ağırlıklarını hafifletirseniz yine alt hızlarda hızlı kalkış ancak son hıza çıkışta uzayan süreler elde edersiniz
    4- varyatörle son hızı arttırmak için tek yol vardır varyatörün dış çapının orjinal varyatörden büyük olmasıdır oda yerine sığmaz
    5- en ideal varyatör sistemi araçınız üzerinde gelen orjinal olandır ( yakıt performans ayarı ideal hesapta yapılmıştır )

    peki gerçekten motorunuzda performans artışı istiyorsanız ne yapabilirsiniz

    1. motor kompresyon değerini arttırabilirsiniz silindir kapağı ve silindir taşlanarak yapılabilir
    2. performans krank (stroku arttırılmış kranklar yine sıkıştırma yani kompresyonu arttıracağından belirgin güç artışına neden olurlar
    3. performan pistonları supaplara neredeyse sıfır çalışırlar daha hafiftirler ( en kıymetliside titanyum karbür olanlardır)
    4. 100 oktan yakıt kullanabilirsiniz
    5. iridyum buji azda olsa işe yarar
    6. bulabilirseniz çok küçük bir boy turbo ile motorunuza süpercharger bile yapabilirsiniz ki peugeot bunu satelis 125 turbo modelinde yapmıştır süper bir örnektir

    Kaynaklar: ( bu linkleri google translatele türkçeye cevirebilirsiniz)
    detaylıca http://scholar.lib.vt.edu/theses/ava...lis_Thesis.pdf
    basitçe http://www.usaatvs.com/pdf/CVT%20Basics%20Guide.pdf
    örnek olaylar http://silverwing600.forumotion.com/...costa-variator

  15. #15

    Üyelik
    26 Eylül 2015
    100 oktan küçük cc lerde piston erimesine sebep olabilir diye biliyorm keeway superlight 150 de 97 oktan kullanıp izmire giden birinin pistonu erimiş diye duymuştum ama 600 cc de öyle bir şey olmuyor hep 97 kullandım piyasadan kalkana kadar

  16. #16
    Green Arrow - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Nisan 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Moto Guzzi v7 850 Special + Kymco People S 200
    Alıntı cantopcu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    100 oktan küçük cc lerde piston erimesine sebep olabilir diye biliyorm keeway superlight 150 de 97 oktan kullanıp izmire giden birinin pistonu erimiş diye duymuştum ama 600 cc de öyle bir şey olmuyor hep 97 kullandım piyasadan kalkana kadar
    Tebrikler nerdeyse 5 yıllık konuyu hortlattınız. Bugünün mağara.net internetini kazanan şanslı kişisi sizsiniz.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler