bobinden ateşlemeli motoru aküden ateşlemeli yapma

Katılım
14 Ocak 2009
Mesajlar
364
benim motorum bobinden ateşlemeli yani akü olmadan vurdurarak çalışıyor ancak ben bunu aküden ateşlemeliye çevirmek istiyorum çünkü ateşleme bobibinde sorunvar şimdi manyotodan çıkan kabloların 3 ü konjektöre gidiyo biride beyine beyine giden ateşleme yi manyotodan ayırıp aküye bağlasak olurmu
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
23 Tem 2006
Mesajlar
916
Motorunun marka,model ve imalat yılını yazarsan daha iyi olur.
Böyle şeyler ezberden ve kablo yeri değiştirerek olmaz.Bujiyi ateşleyecek yüksek gerilimi nereden alacaksın?
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
767
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
benimde statör ateşlemiyo motor calısmıyor...
 
Katılım
14 Ocak 2009
Mesajlar
364
Motorunun marka,model ve imalat yılını yazarsan daha iyi olur.
Böyle şeyler ezberden ve kablo yeri değiştirerek olmaz.Bujiyi ateşleyecek yüksek gerilimi nereden alacaksın?

bujiyi gene endüksiyon ateşleyecek sadece benim amacım motorda kıl sargı olmasına rağmen aküden ateşleme yaptırma yani kıl sargıdan beyine gelen kaployu aküden besleme acaba olurmu
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
879
bujiyi gene endüksiyon ateşleyecek sadece benim amacım motorda kıl sargı olmasına rağmen aküden ateşleme yaptırma yani kıl sargıdan beyine gelen kaployu aküden besleme acaba olurmu

iyi de o tahmin ettiğim gibi ise zaten sargı ile elektrik üretiyor motorun içinde,ateşleme için.Ona akü besleyerek istediğini yaptıramazsın ona.O hareketli bişey.Ancak elektriği kesik kesik ateşleme bobinine vermen gerekir ki istediğini başarasın.Ama bunu yapacak bişey benim aklıma gelmiyor.Kolay gele gerçi yeni motorlarda sistem boyle işliyor.
 
Katılım
14 Ocak 2009
Mesajlar
364
iyi de o tahmin ettiğim gibi ise zaten sargı ile elektrik üretiyor motorun içinde,ateşleme için.Ona akü besleyerek istediğini yaptıramazsın ona.O hareketli bişey.Ancak elektriği kesik kesik ateşleme bobinine vermen gerekir ki istediğini başarasın.Ama bunu yapacak bişey benim aklıma gelmiyor.Kolay gele gerçi yeni motorlarda sistem boyle işliyor.

ateşlemeyi okuyucu ayarlar biz sadece kıl sargı yerine aküden besleme yapıcaz örnek mondıal 150 zat kanuni tiger gibi ve aküyü sökünce çalışmayan her motor gibi aküyü sökünce çalışmayan araçlar aküden ateşleme yapar ama ateşlemeyi gene manyotodaki okuyucu ile beyin ayarlar endüksiyona gösterir
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
879
o zamansa seninki bayağı arabalardaki sistem .Bu sistem varken muhtemelen zor olacaktır.Ama umarım sitedekiler 1şeyler ayarlar.(mobylette deki sistem en kralı :))
 
Katılım
14 Ocak 2009
Mesajlar
364
o zamansa seninki bayağı arabalardaki sistem .Bu sistem varken muhtemelen zor olacaktır.Ama umarım sitedekiler 1şeyler ayarlar.(mobylette deki sistem en kralı :))

benim beyni örnek 150 zt la değiştirirsem yaparım ama üstündeki beyinle olurmu bilmem
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst