150 zc beyaz ışık

Katılım
4 Eyl 2009
Mesajlar
15
SELAMLAR mondıla 150 zc beyaz ışık takmak istıyorum nasıl yapaarım bunları ampül kodu nedir acaba
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
767
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
nasıl beyaz ısık eger farsa 35/35
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
1,944
Dostum ben alayım göndereyim sana:)Elimde 2 tane var şu anda.Hiç tavsiye etmem.Sanırım seninkide bizimki gibi s2 ampüldür.Ve bizim ampül tipimize göre üretilmiş hiç bir kaliteli beyaz ampül yok!.Elimdeki 2 ampülünde sorunları şöyle.Birinde kısaları yakıyorsun iyi güzel yanıyor.Uzunları bir açıyorsun farı kapatmışsın gibi odak sorunu oluşuyor.Öteki ampül ise beyazdan çok sarı yanıyor ve beyazda da aynı sorun var.Daha iyi aydınlatma istersen xenon+mercek düşün.Forumdaki arkadaşlar tadilat konusunda yardım edecektir.Ama bana sorarsan bırak kalsın.Şu anda narva sarı orj. ampül kullanıyorum.Tekrardan gözlerim açılmış gibi geldi motosiklete binince.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst