Scooter krank değişimi ve komple bakım

Katılım
17 May 2008
Mesajlar
91
Herkese Selam 3 ay önce motorumun yağ akıttığını farkettim sorunun krank olduğu anladık ve değiştirmeye karar verdik 1 gün boyunca uğraşmamız sonuçunda sorunu hallettik ve eskisinden daha güzel oldu ve yağ akıtma sorunu kalmadı ve bunun masrafı 1 gün ve 50 tl
1000508w.jpg

1000519fo.jpg

1000517g.jpg

1000530o.jpg

1000534u.jpg

1000538j.jpg

1000539m.jpg

1000569a.jpg

1000570r.jpg

1000573.jpg

1000575h.jpg

1000577.jpg

1000578a.jpg

1000579h.jpg

1000582q.jpg

1000585v.jpg

1000588.jpg

1000590.jpg

1000591.jpg

1000594v.jpg

1000595s.jpg

1000596.jpg

arızalı krank
1000599jy.jpg

1000601.jpg
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
843
hela olsun valla aynı motorun asya markası olanı var bende, 2 vida sökmeye korkuyorum valla..sen dağıtmışın komple..
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
767
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben krarankı deeğiştirmeye 150 tl vermistim.... elinden geliyosa ne mutlu ...
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
valla bu kadar dagıttımmı toplaması baya sürmüştür korkut ustam. aslında motoru o kadar dagıtmaya gerek yok gibi ama genel bakım yapmak istemişler galiba.yoksa bir saplama ve 2 amartisör vidasını söktümmü motor aşagıda.bende zamanında çok dagıtmıştım scootor u..fotolar güzel paylaşım güzel sonuç nedir arkadaşlar.
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
tebrik ederim.cok güzel bir çalişma olmuş..motorun toplu halinin resminide koysaydınız keşke:)
 
Katılım
17 May 2008
Mesajlar
91
Bitti bitti 3 aydır biniyorum eskisinden güzel oldu yağ eksiltme değil motorun gövdesinden yağ akıtıyodu krankın bilyaları aşınmış ... evet motoru sökmek zor değil benim amacım komple temizlik bakım biraz hassasımdır bu konularda :)
buda bitmiş hali
resim120q.jpg

resim145.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:13 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:01 ----------

1000251j.jpg
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
abi banada özel bilgi verebilirmisin benim motorumunda krank bilyaları degişicek...teknik bilgiye ihtiyacım var..motorum ybr..
 
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
1,277
rahmetli amcamın bir planet -5 şasesi vardı 2 tane de motoru çift silindir ve tek silindir üşenmeden yazın 2 silindiri kışın tek silindiri takardı zevk meselesi kesinlikle ben motor hariç komple dağıtıp toğluyorum ama motor olayına daha giremedim :)
 
Katılım
24 Ocak 2009
Mesajlar
824
Ben dağıtsam hayatta toplayamam.. :) çalıştıysa ne güzel.. :) Eline sağlık paylaşım için.. ;)
 
Katılım
17 May 2008
Mesajlar
91
yanlız bugünde jantları yamulttum yollar kar yağdıktan sonra çok fan olmuş
 
Katılım
9 Ocak 2010
Mesajlar
2,425
emek var işte bilgide var galiba az cok krank ucuzmusta bnm anlamadıgım nokta krank nasıl yag akıttırıyo ? contalar olsa tamam da krank yamukmuydu bilyelermi dagınıktı?nasıl anladınız kranktan oldugunu?
 
Katılım
22 Şub 2011
Mesajlar
3
bişey sorucam benımde 1 hafta once krank degıstı ve motorun yakıt sarfiyatını şöyle soylıyım 5liralık benzınle 16 km gıder oldu sınırden çatlıcam napmam gerekır nolur bı yardımcı olun
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst