Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

LASTİK alacağım (gv 250) // ANKARA

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    18 Ekim 2009
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Kawasaki Z 750
    Arkadaşlar son yaptığım kazadan sonra baharda değiştirmeyi düşündüğüm lastikleri şimdiden değiştirmek istiyorum. Kaza belki acemiliğimden (kontrol tekniği vs) oldu o anı çok net hatırlamıyorum ama arka lastik kaydı viraj alırken ve düştüm, zaten diş kalınlığı baya azalmıştı arka lastiğin. Ankara'da motosiklet lastik alabileceğim bir yer biliyor musunuz ve daha önemlisi hangi marka önerirsiniz?

    Geçenlerde gv 250 forum başlığı altında Duro marka önermişti bir arkadaşımız aslında çifti de diğer lastkilere göre baya cazip bir fiyata sahip. Ben gene de sizlerden de fikir alıp ona göre almak istiyorum çünkü Duro alırsam arka lastik 1cm daha kalın olacak. Aklıma gelmişken lastik ebatlarını da yazayım:

    ön lastik : 110/90/16
    arka lastik : 150/80/15

    lastikten beklentim yol tutuşu, onun dışında zaten performans lastiği falan istemiyorum isterse vibrasyonu bana sonuna kadar iletsin sorun değil yeter ki virajlarda aklım hep lastiklerde olmasın istiyorum şimdiden teşekkürler arkadaşlar başınızı ağrıttıysam affola..


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    18 Ekim 2009
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Kawasaki Z 750
    güncel......

  3. #3
    KUVVETMİRA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Temmuz 2008
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    xt 600
    dostum gezginmotor muratgille bi görüş telefonla. fikir verirler. duroda satıyo onlar başka markalarda.
    telefon: 0312.220.02.24
    kuvvetmira fatih'ten aldım numeronuzu de.
    "laubalilikten hoşlanmam, ciddiyeti severim, disipline hayranım!.."

  4. #4
    zeda3000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2005
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Honda CB750 Cafe Racer
    Virajda aklin lastikte olmasin istiyor isen zaten Duro markayi unut derim. Hamuru cok sert bir lastiktir. Pirelli yada bridgestone markalarina bakman da fayda vardir. Lastiklerin en buyuk sorunu yavas isinmasi ve zamanla hamurunun sertlesmesidir. Ister scooter ister cruise ister race olsun. Lastik tum motor tipleri icin onemlidir. Benim sahsi gorusum dur ama motorda asla kisinti yapilmayacak iki ana kalem vardir , Bunlar yag ve lastiktir. Kalan tum parcalar bir sekilde telafi edilebilir veya degiskenlik gosterebilir ama biri hayati meseledir digeri ise motordaki asinmanin ana baslagic noktasidir.
    [COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti

  5. #5
    bazen25 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Haziran 2006
    Motosikleti
    x evo 400
    Motorla çok fazla yatmıyorsan, arkadaşımın aksine, ben duro yu 2000 km dir kullanıyorum,süreklide artcım var (yağmur,kar vs. her hava koşulunda) şimdiye kadar bir sorun yaşamadım,elbetteki 120 tl lik bir lastikten 300-400 tl lik bir lastik beklentilerin olmadığı müddetce,ben tavsiye ederim,bende duroyu kullanan birinden tavsiye almıştım.

  6. #6

    Üyelik
    24 Kasım 2009
    Şehir
    ankara
    bence duro fena değil metzelere de bakabilirsin 4-44 vardı

  7. #7
    ozgurakman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ekim 2008
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    FZ6 Fazer 98Hp (isviçre çakısı)
    metzeler pahalı bir tercih. brigstone, pirelli veya michelin öneririm. KESİNLİKLE kaymaz. buz hariç
    "DoksanSekiz Beygir." Herkes hakettiği gibi yaşar.

  8. #8
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    21 Ekim 2009
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    racer 200
    kanki gel senle duro alalım...bana da 130/70/18 lastik lazım...
    ben duro alacağım...120 ytl...
    pirelli baktım 105 euro....
    duro alacağım...

  9. #9

    Üyelik
    18 Ekim 2009
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Kawasaki Z 750
    herkese teşekkürler ilginiz için. duro veya metzeler hariç diğer kaliteli markalarda karar kıldım. fatih abi dediğin yeri ararım ben sağol.

    Alıntı racer2000 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kanki gel senle duro alalım...bana da 130/70/18 lastik lazım...
    ben duro alacağım...120 ytl...
    pirelli baktım 105 euro....
    duro alacağım...
    tamam abi birlikte bakarız senin ayağının durumu nasıl?

  10. #10
    barrokas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mayıs 2007
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    maxillofacialtrauma Hamamatsu
    Alıntı cienfuegos adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    herkese teşekkürler ilginiz için. duro veya metzeler hariç diğer kaliteli markalarda karar kıldım. fatih abi dediğin yeri ararım ben sağol.



    tamam abi birlikte bakarız senin ayağının durumu nasıl?
    duro tamamda metzeler hariç demen beni şaşırttı,bu metzelere hakaret gibi geldi,



    2 lastik vardır metzeler michelin.başkalarıda vardır ama tercihler bunların dışına çıkmaz.



    metzeler i hiç bir lastikle kıyaslama ,ürettikleri şey sadece lastik
    Tahsin Oğuz Acartürk çok KRAL adamsın......

  11. #11

    Üyelik
    18 Ekim 2009
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Kawasaki Z 750
    Alıntı barrokas adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    duro tamamda metzeler hariç demen beni şaşırttı,bu metzelere hakaret gibi geldi,



    2 lastik vardır metzeler michelin.başkalarıda vardır ama tercihler bunların dışına çıkmaz.



    metzeler i hiç bir lastikle kıyaslama ,ürettikleri şey sadece lastik
    yanlış anlaşılma olmuş. metzeler biraz pahalı çiftine yaklaşık 700-800 tl arası para vermem gerekiyor, michelin pirellli bunlar biraz daha ucuz. yoksa metzelerin özellikle motosiklet lastiğinde öncü olduğunu biliyorum. metzeler tecrüben var mı bu arada?

  12. #12
    mrock - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ağustos 2005
    Şehir
    TURK CHOPPER MK-Kütahya
    Motosikleti
    Shadow VT750
    http://www.sahibinden.com/110_90-16_...QQdisplayitem?

    bu linkteki telefonu arayın yardımcı olurlar.Michelin marka lastikler kaliteli ve sizin işinizi fazlasıyla görür.Her ne kalite olursa olsun bizler amotör kullanıcılarız,motorun ve lastiklerin limitlerini bilmeli ve limitlerin üstünde sürüş yapmamanızı tavsiye ederim.
    [COLOR="Red"]motorcu değil choppercı olmak.....kıvırtmak değil kafa sallamak::xrock::.... varmak değil yolda olmak.... boyun eğmek değil özgür olmak..... hevesle değil tutkuyla bağlanmak...[/COLOR]
    [IMG] http://www.allstategarage.com[/IMG]

  13. #13
    ozgurakman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ekim 2008
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    FZ6 Fazer 98Hp (isviçre çakısı)
    metzelere gerek yok bence. sonuçta bir cruizer, kaçla girecek te motoru yatıracak virajda. ve kaç derece yatırabilecek. sadece frenaja etkisi olur...
    "DoksanSekiz Beygir." Herkes hakettiği gibi yaşar.

  14. #14
    mrock - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ağustos 2005
    Şehir
    TURK CHOPPER MK-Kütahya
    Motosikleti
    Shadow VT750
    Alıntı ozgurakman adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    metzelere gerek yok bence. sonuçta bir cruizer, kaçla girecek te motoru yatıracak virajda. ve kaç derece yatırabilecek. sadece frenaja etkisi olur...
    ben cruiserımla 220 km/h üstünü deviriyorum olaya motor tarzı olarak bakman çok yanlış bence

    Sadece frenleme değil tempolu hızlarda viraja girişte,ıslak zemin,toprak yol vs. önemi çok büyüktür.
    [COLOR="Red"]motorcu değil choppercı olmak.....kıvırtmak değil kafa sallamak::xrock::.... varmak değil yolda olmak.... boyun eğmek değil özgür olmak..... hevesle değil tutkuyla bağlanmak...[/COLOR]
    [IMG] http://www.allstategarage.com[/IMG]

  15. #15
    ozgurakman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ekim 2008
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    FZ6 Fazer 98Hp (isviçre çakısı)
    Alıntı mrock adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben cruiserımla 220 km/h üstünü deviriyorum olaya motor tarzı olarak bakman çok yanlış bence

    Sadece frenleme değil tempolu hızlarda viraja girişte,ıslak zemin,toprak yol vs. önemi çok büyüktür.
    doğru diyorsun fakat sonuçta cruiser keyif motorudur. ne kadar tempolu sürülecekki. en fazla 10 dakika... demek istediğim metzelerin yapacağı işi michelin, bridgestone, dunlop veya pirelli de yapar. naked, ss veya enduro olsa anlarım...
    "DoksanSekiz Beygir." Herkes hakettiği gibi yaşar.

  16. #16
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    21 Ekim 2009
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    racer 200
    Alıntı cienfuegos adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    herkese teşekkürler ilginiz için. duro veya metzeler hariç diğer kaliteli markalarda karar kıldım. fatih abi dediğin yeri ararım ben sağol.

    tamam abi birlikte bakarız senin ayağının durumu nasıl?
    ayak iyilessin gideriz bigün...
    iyiye gidiyor ya...dün aksam scootera bindim mecburen...markete gitmem lazımdı...

  17. #17

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    lastik seni asfaltla motor arası hayata bağlıyan motordaki en önemli şey bunun süratle ne ilgisi var ister motorun 100cc olsun ister 1000cc ister scooterın olusun ister racing in lastik yüzünden düşmen için sadece sürate gerek yok sana burda on tane neden sayabilirim.. asfaltın durumundan tutda buzlanma mıcır çiğ kamyonun akıttığı yağ karamazot yol yamaları ölü hayvanlar v.b

    lastik yumuşak hamurlu olmalıdırki yola zamk gibi yapışsın asfalttan sizi koparmasın ne olursa olsun bunun içinde hamurun yumuşak ve hızlı ısınan bir lastik olması şart..

    bunuda metzeller ile michellin dışında benim bildiğim iyi yapan bir firma yok iyi firmalar varmı tabiki var ama en iyisi michellin ve metzeller bence sende bu en iyiler içinde bir tercih yap..

    duro ucuzdur çünkü sert lastikdir haliyle yumuşak lastiğe göre ömrü uzundur fiyatı ucuzdur ama yol kabiliyetidde zayıfdır.. tabi bu kullanım amacına görede değişir eğer şehir içi bildiğin yollarda git gel yapan bir insansan duroda işini rahat rahat görür..

    ben motorda lastikle yağda cimrilik yapan insanları anlayamıyorum.. zaten topu topu iki parça var seni hayata bağlıyan bunlar atla deve değilki ama bunlar seni ölümle yaşam arasında bağlıyan iki şey.. araba gibi bir ton parçası değişmiyorki bu meretin..

    birde lastikde öyle devamlı sık sık değişen bir şey değilki helekicruiserda uzun süre götürür.. almışken kalitelisi alınmalı o yüzden bence..
    Abrascas bunu beğendi.

  18. #18

    Üyelik
    22 Haziran 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda NC 700 X
    Arkadaşlar uzun süredir GV 250 motosikletime lastik aramaktaydım. Lastik ebatları enteresan olarak üretildiğinden bulmam bir hayli zor oldu. Metzeller, Dunlop, Michelin vs hepsine baktım. Bu grup oldukça pahalı ve kaliteli lastikler. Unilliyi de sordum, onun fiyatı 220TL civarında, yukarıdaki markalar ise 700-800 TL gibi.. Bu kadar pahalı olmasına rağmen, bizim motorumuza uygun lastik ebatları da yok. Sonrasında ilk motorumu aldığım Mototaş'a gittim. Mototaş Continental lastik satmaya başlamış, bildiğiniz gibi Alman markası. Ebatları da oldukça yakın,bildiğniz gibi bizim motorun orjinal lastik ebatları 150-80-15 (arka) ve 110-90-16 (ön). Continental'de ön lastik aynı ebatta var, arka lastik ise 150-90-15 olarak mevcut. Fiyatı ise €119 (arka), €76(ön), toplam €185. Mevcut yüksek kurla (2,55 €/TL) 471 TL'ye geliyor. Urilli'den pahalı ama sonuçta kaliteli lastik, Metzeller, Bridgestone vs gibi 700-800 TL aralığında da değil. Tek sıkıntı bu lastiklerin ellerinde olmaması, sipariş üzerine getiriyorlar. 3 hafta içerisinde ellerinde olacağını söylediler. İyi bir seçim yaptığımı düşünüyorum, sizlerde seçenek düşünürken aklınızda bulunsun.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler