Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Konjektör(regülatör) şarj sorunu

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    mstf_gnc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ekim 2007
    Şehir
    Esenyurt/İst
    Motosikleti
    Asya motor elegant 150
    herkese selam

    Geçen gün motorla yolda kaldım, akü bitik yalnız farlar yanıyo korna basıyo herşey tamam marşa basınca dııııızzzz ediyo aküye gelen şarjı ölçtüm rölantide 10-11 volt arası gaz verince 13-14 volt oluyor aküyü şarj etmeye verdim bugün aldım akü dolmuş, tek marşta çalıştı motorum sorun nerde olabilir yardımlarınızı bekliyorum teşekkürler



    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat

    Üyelik
    24 Temmuz 2006
    Şehir
    İst/Kozyatağı
    Motosikleti
    Salcano 150-T4
    Arama butonundan konu şarj diye aratıver.İstemediğin kadar cevap bulabilirsin.

  3. #3

    Üyelik
    04 Ekim 2009
    akü doluykende yapıyorsa marş filibirin bozuk olabilir.

  4. #4

    Üyelik
    23 Nisan 2009
    Şehir
    Zonguldak Ereğli
    Motosikleti
    Regal Raptor DD125E
    konjektör yada statörün arızalıdır büyük ihtimalle
    Kara Yılan
    67 LP 278

  5. #5

    Üyelik
    16 Eylül 2008
    Şehir
    şimdilik ankara
    Motosikleti
    mondial 125zn gitti tiger250 geldi.
    statöründe bir sorun var bilgin olsun.
    2 teker tek ruh tek yol.

  6. #6
    mstf_gnc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ekim 2007
    Şehir
    Esenyurt/İst
    Motosikleti
    Asya motor elegant 150
    statör dediğiniz yuvarlak, sagılı, fanın altında bulunansa onu yeni değiştirttim

  7. #7

    Üyelik
    13 Ağustos 2009
    Şehir
    Cerrahpaşa
    Motosikleti
    HONDA CBR 600F
    bu lanet şeyle ilgili benimde sorunum var... oy oy...

  8. #8
    mstf_gnc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ekim 2007
    Şehir
    Esenyurt/İst
    Motosikleti
    Asya motor elegant 150
    tek çare kaldı yeni konjektör alıp çıkış voltaj değerini ölçücem 10 voltun üstünde değer çıkması lazım (normali 13.8v olması gerekiyomuş)

  9. #9
    GKN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2006
    Şehir
    İstanbul-Hasanpaşa
    Motosikleti
    R1
    Statör ünü yeni değiştirdiysen tüm bağlantıların ve kabloların yerliyerindeyse konjektöründe bir sorun var demektir.
    20 tl civarında motoruna uyumlu konjektörler, alıp takıcaksın hepsi bu
    Rolanti de 14v civarında bir voltaj verir. gazı açtığında 14.5 gibi sabitler.
    farları açtığında ise max 13.5 a düşer...
    GKN MOTORS

  10. #10
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    21 Ekim 2009
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    racer 200
    gaz verdiğin zaman akü voltajı 13-14 e cıkıyorsa statöründe hiç bir arıza yok...rölantide 12 volt sarj eder...sende motora rölantide binmediğine göre ve devamlı gaz verdiğine göre..sorunu baska yerlerde ara...

  11. #11
    Ramazan Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2006
    Şehir
    Pendik / İstanbul
    Motosikleti
    BMW GS 1200 / Honda Africa Twin dct1000L- VESPA LX
    Alıntı racer2000 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    gaz verdiğin zaman akü voltajı 13-14 e cıkıyorsa statöründe hiç bir arıza yok...rölantide 12 volt sarj eder...sende motora rölantide binmediğine göre ve devamlı gaz verdiğine göre..sorunu baska yerlerde ara...
    Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI

  12. #12
    mstf_gnc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ekim 2007
    Şehir
    Esenyurt/İst
    Motosikleti
    Asya motor elegant 150
    cevapların için çok teşekkürler
    rölantide 10 v gibi bir değer veriyor gaz verinde 11-12 oluyo regülatör alıcağım

  13. #13
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    21 Ekim 2009
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    racer 200
    Alıntı mstf_gnc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    cevapların için çok teşekkürler
    rölantide 10 v gibi bir değer veriyor gaz verinde 11-12 oluyo regülatör alıcağım
    gaz verdiğinde 12 bile olmuyorsa ozaman yapacak bisey yok...aslında parça almadan önce bi arkadasın motorundan söküp kendi motoruna takıp deneseniz...belkide konjektör değilde statör arızalıdır...

  14. #14
    GKN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2006
    Şehir
    İstanbul-Hasanpaşa
    Motosikleti
    R1
    Rolantide 12 volt çok sınırdadır. 12.5 in altında olmamalı farlar açıkken, devirde de 14.5 i geçmeden sabitlemelidir.
    Sağlıklı bir motorun üretimini kalibrasyonlu bir cihazla ölçtüğünüz zaman rolantide 12 volt un üzerinde çıkar.
    GKN MOTORS

  15. #15
    serkanADH13 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2006
    Şehir
    İ.S.T G.o.paşalı ,,''Sakarya'lı''
    Motosikleti
    Motor Tamircisi :) 0,535,939,20,86 :)
    anlattıklarına bakılırsa statörde gibi görünüyor,
    sağlıklı bir tamirciye ölçtürsen iyi olacaktır,
    çünki elektronik parçalarda geri iade olmuyor.
    alırsın ve arıza onda değil ise elınde kalır...

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:16 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:09 ----------

    statör'ün her motor için farklı seçenekleri olabılıyor,
    sargı sayıları farklı farklıdır,
    ateşlemelisi ve ateşlemesizi vardır,
    kiminde 9,kiminde 12 sargı bulunmaktadır,
    eğerki sen gidip alıyorsan veya bir arkadaşının ihtiyacı oluyorsa,
    ya tamirciye söktürüp gidip alın numunesi ile,
    yada bilen birileri yapsın bu işlemleri.

    işte statör denilen parça budur,
    ve vites pedalının kısmındaki motor kapağının içinde bulunur...
    crxforever bunu beğendi.
    BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
    ''Gürcan Moto Garaj''
    0 535 939 20 86


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler