Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

26 lık dişli ölçülerini 32 lik dişliye çevirebilecek veya cnc de 32 lik dişli imalatı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    Osbourne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Var
    Motosikletimin 34 olan arka dişli sayısını 32 liğe çevirecek usta arıyorum..
    26 lık dişli için gerekli olan değerler elimde mevcut ama 32 lik için olanlara ulaşamadım..

    Derdim 26 lığın değerlerini 32 liğe çevirecek birisini bulabilmek veya cnc tezgahında direk 32 lik arka dişli imal edebilecek olan birisini bulabilmek..

    Yardımcı olabilecek varmıdır?

    Motor fark ediyormu bilmiyorum ama mondial 250 mct..

    26 lığın ölçüleri;

    t=15,875(hatve)
    d1=10(matkap çapı)
    d0=131,70(bölüm dairesi)
    dk=d0+0,7.d1
    dk=131,70+0,7.10
    dk=138,70(diş üstü çapı)
    df=d0-d1
    df=131,70-10
    df=121,70(diş dibi çapı)


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    RunemagicK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2008
    Şehir
    Çekmeköy
    Motosikleti
    Mondial 150 ZAT, Burgman 400 ve SYM Maxsym 400
    29 ekim kortejinde burdan serhat adlı bi arkadaşla tanışmıştım, foruma fazla girmiyo ama. cnc işi yaptığını söylüyodu. istiyosan mailini verebilirim özelden. nicki relique
    ATAMASI YAPILAN ÖĞRETMEN

  3. #3
    Osbourne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Var
    Alıntı RunemagicK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    29 ekim kortejinde burdan serhat adlı bi arkadaşla tanışmıştım, foruma fazla girmiyo ama. cnc işi yaptığını söylüyodu. istiyosan mailini verebilirim özelden. nicki relique
    At bakalım da bi sorayım..Yav nickide yabancı gelmedi..Sanki muhabbet ettiydik bir aralar..
    teşekkürler

  4. #4
    RunemagicK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2008
    Şehir
    Çekmeköy
    Motosikleti
    Mondial 150 ZAT, Burgman 400 ve SYM Maxsym 400
    Alıntı Osbourne adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    At bakalım da bi sorayım..Yav nickide yabancı gelmedi..Sanki muhabbet ettiydik bir aralar..
    teşekkürler
    ha evet evet. kitap toplama olayına geldiğini söylemişti. yamaha crossu vardı mavi renkli.
    atıyorum özel mesaj ile
    ATAMASI YAPILAN ÖĞRETMEN

  5. #5

    Üyelik
    02 Ocak 2005
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    gsx1300r hayabusa 2010
    imes sanayi sitesinde bu konuda çok iyi 1-2 yer var.oraya gidersen sorsan gösterirler zaten.

  6. #6
    Osbourne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Var
    Alıntı blue white adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    imes sanayi sitesinde bu konuda çok iyi 1-2 yer var.oraya gidersen sorsan gösterirler zaten.
    Doğrudur..Önce bir tanıdık bakayım dedim..

  7. #7
    dalyan_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2008
    Şehir
    avcılar-ist

  8. #8
    Osbourne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Var
    Alıntı dalyan_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Buna baktıydım ama hem benim motora uyarmı hem de stokta yok görünüyor diye es geçmiştim..

  9. #9
    egelim 43 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Haziran 2009
    Şehir
    KÖTAYA
    Motosikleti
    Mondial 125 UPM (Pizzacı moturu) :)
    Arka dişli küçültmek zahmetli bir iş hocam ön dişliyi bir yada iki diş büyütmen daha eftal bence denedinmi?
    "HERKESİN DOĞRUSU KENDİNE DOĞRU"eşşşşşekkkk gibi çalış insan gibi yaşa bumu la dünya?

  10. #10
    dalyan_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2008
    Şehir
    avcılar-ist
    Alıntı Osbourne adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Buna baktıydım ama hem benim motora uyarmı hem de stokta yok görünüyor diye es geçmiştim..
    Jinlun chopper'a uyuyor sizinkine de uyar sanırım. Sirkeci'de Rialli bayii var isterseniz sizdeki dişliyi götürüp emin olabilirsiniz

  11. #11
    Osbourne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Var
    Alıntı egelim 43 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arka dişli küçültmek zahmetli bir iş hocam ön dişliyi bir yada iki diş büyütmen daha eftal bence denedinmi?
    Arka dişli küçültmek daha kolay diye biliyorum ben ama eksik bilgim olabilir..
    Bu arada zahmetli derken şahsen yapmayacağım bu işi..servis yapacak bana sadece parça lazım..
    Ön dişli yerine arka dişli değişimini de araştırmalarım sonucunda karar vermiştim..

    Alıntı dalyan_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Jinlun chopper'a uyuyor sizinkine de uyar sanırım. Sirkeci'de Rialli bayii var isterseniz sizdeki dişliyi götürüp emin olabilirsiniz
    Hmm..O halde bayram sonrasında bir uğramak gerek oraya..
    Aslında jinlun değilde başka bir japonunki uyuyor diye duymuştum..Titan'mıydı neydi..
    Mevcut dişliyi götürüp bakmak gerek, evet..

  12. #12

    Üyelik
    30 Mayıs 2009
    Şehir
    Üsküdar
    Motorunun durumu çok iyi degilse (kompresyon düşüklügü-standartların altında ise) son hız için deniyorsan hiçi bişey degişmez,redline a çıkma sürün uzar o kadar,son viteste belki hiç redline olamazsın.Modifiye yaptıysan ve hız umuyorsan denemende fayda var tabiki.Ön arka dişlilerel hep ugraştım fakat sonunda orjinaline döndüm. Dişliyi yaptırsanda su verdirmezsen bişeye yaramaz biliyorsundur.Kolay gelsin

  13. #13
    Osbourne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Var
    Alıntı piranha dört adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motorunun durumu çok iyi degilse (kompresyon düşüklügü-standartların altında ise) son hız için deniyorsan hiçi bişey degişmez,redline a çıkma sürün uzar o kadar,son viteste belki hiç redline olamazsın.Modifiye yaptıysan ve hız umuyorsan denemende fayda var tabiki.Ön arka dişlilerel hep ugraştım fakat sonunda orjinaline döndüm. Dişliyi yaptırsanda su verdirmezsen bişeye yaramaz biliyorsundur.Kolay gelsin
    Aslında motorumun durumu çok iyi
    Sıkıştırma oranı ve torku yerinde..Zaten de 3.000 km de..

    Bu işteki amacım açıkçası son hız artırımı..
    Dişliyi imal ettirmek istememdeki temel neden de son aşamada su verdirerek imalatı tamamlamak ve servisinde samimi önerisi olarak arka dişlileri 32 yapsan iyi olur demesi..(mevcut 34 diş)
    Yani sadece onun demesiyle yapıyor değilim de beni doğruluyor manasında yazdım..

    Çünkü bizim motorlarda 4. ile 5. vitesler arasında yanlış hatırlamıyorsam ya 1 ya 2 diş fark var..Bu da motorun 6. vitesi istemesine neden oluyor..Derdim devir düşürerek geç ama uzun bir hızlanma süresi kazanmak ve dolayısıyla(kendi mantığıma ve tecrübeleri okuyarak) daha fazla max. sürat elde etmek..
    Mevcut haliyle bağıra çağıra 115 km/sa yapıyor..

    Motor güya cruiser ama naked ya da cross gibi vites aralarına sahip..Sıkıntılar bunlar..

  14. #14
    The Dude - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ocak 2008
    Şehir
    Khalkedon
    Motosikleti
    sym joymax
    oynama motorun sağıyla soluyla,
    bırak olduğu gibi kalsın,
    mis gibi gidiyor.
    vakti geldiğinde bir 500cc+ yaparsın olur biter.
    daha zamanın var.
    can't be worried about that shit. life goes on man.

  15. #15
    Osbourne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Var
    Alıntı The Dude adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    oynama motorun sağıyla soluyla,
    bırak olduğu gibi kalsın,
    mis gibi gidiyor.
    vakti geldiğinde bir 500cc+ yaparsın olur biter.
    daha zamanın var.
    Mis gibi gidecek tabii kullanan kim? heheh..

    Şaka bir yana 500 cc plus yapacağım günün gelmesine bir süre daha var olduğunu hesapladığım için bu arayışlar içerisindeyim dude..

  16. #16
    The Dude - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ocak 2008
    Şehir
    Khalkedon
    Motosikleti
    sym joymax
    konu ile ilgili görüş alış verişinde bulunuruz.
    can't be worried about that shit. life goes on man.

  17. #17
    Osbourne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Var
    Ayrıca yatsana sen kardeşim yarına baban mı kalkacak sabahın dar vaktinde?

    bulunalım tabi görüş alış-verişi iyidir..

  18. #18
    tr100a - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2009
    ben 97cc cup a yaptırdım arka dişliyi küçültmek zahmetli olacahı için ön dişliyi büyüttük 14 dişti 15 yaptık bu dişliler hazırda var hamçelik tornacı milin gectiği yeri acıp fırınlayıp sonrada yağla sertleştiriyor ben dişliye 50tl verdim hızım 1diş için 10 km arttı fakat motorum 4 viteste bayılmaya başlayınca bende 9\1 olan sıkıştırma basıncını 9.33\1 e cıkardım bunun hesabını kendim yaptım int. araştırdım110cc honda marka motorun aynı şekilde yapılmış test diagramında 1.8 hp artmış bu orana göre bende 1.2 hp kazanmış oluyorum son hızım 80km idi şimdi 90 km yapabiliyorum 120-130 yapıyorum diye sallayan arkadaşların peşinden ayrılmıyorum (vay anasını kaçlık bu yavv amma gidiyo)rüzgarsız havada tek kişi ulaşılan son sürat tabi 1-2 km + - hata olabilir

  19. #19
    Osbourne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Var
    Alıntı tr100a adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben 97cc cup a yaptırdım arka dişliyi küçültmek zahmetli olacahı için ön dişliyi büyüttük 14 dişti 15 yaptık bu dişliler hazırda var hamçelik tornacı milin gectiği yeri acıp fırınlayıp sonrada yağla sertleştiriyor ben dişliye 50tl verdim hızım 1diş için 10 km arttı fakat motorum 4 viteste bayılmaya başlayınca bende 9\1 olan sıkıştırma basıncını 9.33\1 e cıkardım bunun hesabını kendim yaptım int. araştırdım110cc honda marka motorun aynı şekilde yapılmış test diagramında 1.8 hp artmış bu orana göre bende 1.2 hp kazanmış oluyorum son hızım 80km idi şimdi 90 km yapabiliyorum 120-130 yapıyorum diye sallayan arkadaşların peşinden ayrılmıyorum (vay anasını kaçlık bu yavv amma gidiyo)rüzgarsız havada tek kişi ulaşılan son sürat tabi 1-2 km + - hata olabilir
    Hmm..Bu yazılanları okuyunca bu işin sadece bir dişli değişimiyle halledilebilecek/bitecek bir iş olmayacağına kanaat getirmeye başlıyorum iyice..

    Acaba The Dude'ün dediği gibi vaz mı geçsem ne yapsam?
    Ben bu işi biraz daha düşüneceğim sanırım..ama gene de elinde bi 32 ya da 30 dişli olan varsa irtibata geçerse sevinirim

  20. #20
    tr100a - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2009
    eklemeyi unuttum benim modifiye yaptığımı gören bir arkadaş cbf 250 2009 model motora istedi yardımcı oldum onun dişlisi dağa değişikti 100tl yaptırdık 2diş büyüttük 130km yapıyordu fakat biz test sürüşüne cıkınca çok rüzgar vardı motoru cok tutuyordu 140 yaptık normalde 150 yapması lazımdı motorun gücü yetmedi sen ön dişliyi 1diş büyüt memnun kalırsın


    REKLAM ALANI
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler