Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

akü sorunu

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    orhanyldz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ağustos 2009
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    ramzey qm250
    arkadaşlar merhaba bende ramzey qm250 var.sorunum şu aküsünü daha yeni değiştirdim motor ortalama 1 ay yattı ve şuan akü şarj sorunu var yeni akü olmasına rağmen.motorun servisi motora "jel akü" taktığını söyledi.ama dediğim gibi motor şuanda ateşleme yapmıyor ancaK vurdurarak çalıştırabiliyorum.stop ettikten sonra tekrar ateşleme yapmama gibi bir sorunla karşılaşıyorum.teknik bilgisi olan arkadaşlardan yardım istiyorum sorun nerden kaynaklanıyor olabilir.ve benim yapabileceğim ne var?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    07 Eylül 2008
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Hyosung 250 Comet
    konjektor akuyu sarj etmıyor olabılır.ve akun her marsa bastıgında azalıp bıtmektedır.

  3. #3

    Üyelik
    14 Mayıs 2008
    Kaçak vardır,aküyü boşaltır,muhtemelen akım çeken bir aksesuar olabilir.

  4. #4
    McWarnaly - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Kasım 2009
    Şehir
    Antwerpen-BELGIUM
    Motosikleti
    Aprilia AF1+FZR 1000+YZFR6
    dostum ayni problem bendede vardi aprilia af 125 vardi bende.yeni bi aku almistim ve motor akuyu 9 volt kadar sarj ediyordu,onceleri problem yoktu motor calistigi zaman motorun urettigi 9 volt yeterli oluyordu ancak marsa basa basa aku zayifladi ve az sarj nedeniyle bozuldu.ilk once motorun akuyu kac volt sarj ettigini olc.14 volt civari olmasi lazim,ancak fazlasida akuye zarar verir.eyer bu normalse muhtemelen bi yerden kacak yapip akuyu bosaltiyordur.bunu kontrol et.kolay gelsin

  5. #5
    orhanyldz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ağustos 2009
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    ramzey qm250
    verdiğiniz bilgiler için teşekkürler arkadaşlar.bugün motorcu bir arkadaşın dediğine göre akü motorun uzun süre yatmasından kaynaklı bitmiş olabilmiş.yeni akü alırsan sorun kalmaz dedi?
    sorum şu akü 1 ay kadar yatarsa bitermi?bitse bile çalıştırınca kendi kendini şarj etmez mi?
    soru 2motorun şu an farlar sinyaller falan çalışıyor ama marş basmıyor,aküyü değiştirsem sorun ortadan kalkarmı?

  6. #6

    Üyelik
    14 Mayıs 2008
    Marş motoru en çok akım çeken alıcı ,farlar yansa da çalışmayabilir veya marşın kendisinde bir arıza olabilir.

  7. #7

    Üyelik
    18 Ekim 2009
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Kawasaki Z 750
    Alıntı orhanyldz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar merhaba bende ramzey qm250 var.sorunum şu aküsünü daha yeni değiştirdim motor ortalama 1 ay yattı ve şuan akü şarj sorunu var yeni akü olmasına rağmen.motorun servisi motora "jel akü" taktığını söyledi.ama dediğim gibi motor şuanda ateşleme yapmıyor ancaK vurdurarak çalıştırabiliyorum.stop ettikten sonra tekrar ateşleme yapmama gibi bir sorunla karşılaşıyorum.teknik bilgisi olan arkadaşlardan yardım istiyorum sorun nerden kaynaklanıyor olabilir.ve benim yapabileceğim ne var?
    aynı sorun bende de var, yarın ustaya gidip sorucam. Bendeki problemi sana söylerim, belki aynı sorundan şikayetçiyizdir.

  8. #8
    orhanyldz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ağustos 2009
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    ramzey qm250
    Alıntı cienfuegos adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    aynı sorun bende de var, yarın ustaya gidip sorucam. Bendeki problemi sana söylerim, belki aynı sorundan şikayetçiyizdir.
    hocam cevabını bekleyecem...

  9. #9
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    21 Ekim 2009
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    racer 200
    motorun kontak acık bırakmadıysan yada kacak yoksa akü bitmez...
    askerden izine geldiğimde bindim motora...giderken 90 gününm kalmisti motor o halde 3 ay yattı...teskereye geldiğimde akü hala doluydu...motoru calistırmadan korna morna her sey sorunsuz calisiyordu...
    moturumda 350 jawa idi...
    motorun sarjını bi ölçtür...bide startörden cıkan 5 tane ( genellikle 5 olur) kablo var onların 3 ü konjektöre gider 2 side de atesleme icindir...ve konjektörden 2 kablo cıkar onlarda akünün + - kutuplara gider...o bağlantıları bi kontrol et...eğerki sağlamsa bağlantılar sarjını bi ölçtür... rölantide 12 volt gaz verdiğinde 14 volta cıkması lazım...kolay gelsin...

  10. #10
    orhanyldz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ağustos 2009
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    ramzey qm250
    verdiğiniz bilgiler için teşekkürler.sanırım servise gitmek farz oldu.umarım sorun aküdedir.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:39 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:34 ----------

    bu arada izmir buca da olupta bu konuda bana yardımcı olacak en azından yol yordam gösteercek arkadaşların yardımını bekliyorum.açıkçası ramzeyin bölgemdeki yetkili servisine çok güvenmiyorum,bisikletçiden bozma yetkili servis.bu arada motor konusunda oldukça yeniyim o yüzden yardıma ihtiyaç duyuyorum.

  11. #11
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    21 Ekim 2009
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    racer 200
    Alıntı orhanyldz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    verdiğiniz bilgiler için teşekkürler.sanırım servise gitmek farz oldu.umarım sorun aküdedir.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:39 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:34 ----------

    bu arada izmir buca da olupta bu konuda bana yardımcı olacak en azından yol yordam gösteercek arkadaşların yardımını bekliyorum.açıkçası ramzeyin bölgemdeki yetkili servisine çok güvenmiyorum,bisikletçiden bozma yetkili servis.bu arada motor konusunda oldukça yeniyim o yüzden yardıma ihtiyaç duyuyorum.
    valla kardes motordan anlamıyorsan yapacak bisey....motordan anlayan bi arkadas bulacaksın...belkide 1 kablo cıkmıstır...onun içins servis sana bir sürü masraf cıkartır...


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler