adanalı adlı üyeden alıntı
arkadaşlar,lütfen hemen kızıp sitem etmeyelim birbirimize.arkadaşımız,2 defa böyle bir sorun yaşamış,üstelikte bu yüzden yolda kalmış ve çaresini öğrenmek amacıyla burada paylaşmış.günümüzde üreticilerin maliyetleri ucuz tutmak amacıyla,birçok malzemede hesaplısına kaçmak gibi bir zaafiyetleri ne yazıkki herkesin bildiği bir gerçek.belki fiyatı yüksek olan ürünlerde durum farklı olabilir.
diğer yandan,çoğumuz,ekonomik sebeplerden dolayı,ilk motorlarımızı,ucuz olarak tabir edilen çin malı motorlardan seçmişsinizdir (ki ben de öyle yapmıştım).soruyorum sizlere,kim ekonomik güce sahip olup da,ucuz ve dolayısıyla daha çok sorunlu motora binmek ister ki.ama bu bir güç meselesidir ve bu yüzden hiç kimsenin bir diğerini aşağılaması yada hor görmesi söz konusu bile olamaz.bu bir tercih meselesidir.sonuç itibarı ile her ikinizde başlangıçta haklısınız ama zaten bu forumun amacı da bu değil mi?bilgiyi,sorunları paylaşıp,çaresini,tecrübeleri olan arkadaşlardan öğrenmek değilmi ?
hazır yeri gelmişken ben bir konuya daha değinmek istiyorum.ben çin malı motorların türkiye'ye girmesini ve ülkemizde motorculuk sevdasına yaptığı katkıdan dolayı,alkışlıyorum.sebebine gelince;yıllarca mobylette kullanmış biri olarak,yaygın kullanımda olan bu motorcuğun,hiç bir donanıma sahip olmadığını herkes bilir.otomatik marş,sağ-sol sinyal,otomatik vites,kask bilinci,motorda benzin göstergesi gibi birçok konuda öncü olup yadsınmayacak katkıda bulunmuştur.türk halkının çoğu bu donanımlardan habersizdi.bu bilinci geliştirdi ve uyguladığı fiyat politikası ile de bir çok kişide motorculuk sevdasını geliştirdi.yıllar önce de honda,suzuki ve diğer markalar vardı ama ulaşabilenler azınlıktı.şimdi ise,1 yada birkaç bin tl.'yi denkleştiren her motor sevdalısının ulaşabileceği bir mal oldu. işte bu yüzden!!!
sıkılmadan okuduğunuz için teşekkürler.