slm arkadaşlar anlayan biri bana yardım etsin????:(
-
Reklamlar
-
mücahit kardeş benzin kapağından su alıyormu ona dikkat et
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:34 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:34 AM ----------
su aldıkğı zaman motor tekler
-
yok kesinlikle bakmadığı yeri yok motor zaten daha yeni tek sorunu karburatörde yaşadım tekleme dediğim motor kesik kesik gidiyor dediğiniz olay karburatorde olması oraya su girebilirmi?
-
mücahit_89 adlı üyeden alıntı
yok kesinlikle bakmadığı yeri yok motor zaten daha yeni tek sorunu karburatörde yaşadım tekleme dediğim motor kesik kesik gidiyor dediğiniz olay karburatorde olması oraya su girebilirmi?
depodan giden benzin nerede yanıyo karbüratörde.....depo su alıyosa otomatikman karbüratörde su almış olur...
AYNI DİLİ KONUŞANLAR DEĞİL,AYNI DUYGULARI PAYLAŞANLAR ANLAŞIR
-
Belkide motor su almıyor benzinde su var oda var.. Benzin değiştmedni öneririm 1-2 seferlik..
Sen istiyor temiz bir yamaha ? Verecek 2.500 $ ..
-
mücahit_89 adlı üyeden alıntı
sabahları jigle ile ısıtmadan hayatta calışmıyor
Nasıl yani yav?
Sorununu kendin söylüyorsun zaten..Jigle çekmeden sabahları bu havada motor çalışırmı hiç tek marşta?
Ayrıca sen jigle çekili vaziyette veya motor çalışır çalışmaz yola çıkarsan tabii ki gaz yemez ve tekleme yapar..
Ben mi yanlış anlıyorum ilk mesajı?
-
Sen istiyor temiz bir yamaha ? Verecek 2.500 $ ..
-
Sabaları jikle ile çalıştırıp biraz ısıtmak gerekiyor motorları. Burası normal. Ama kesik kesik gidiyorsa ve karbüratör temizse, ateşleme sisteminden (buji ve kabloları) veya sübap ayarındandır diye düşünüyorum.
-
hacım şimdi jikleyi çekiyoruz.motoru çalıştırıyoruz.büyük ihtimal sabahları buz gibi olacağı ve neredeyse 10 saat ellenmediği için motoru en az 5 dakika jikle açık ısıtıyoruz.yola çıktığımızda hemen bama güme gaza asılmıyoruz.bir süre yine yavaş gidiyoruz.yaklaşık 30 dk lik kullanımdan sonra anca tam randumanlı çalışacağını düşünüyorum.sabahları okula hep kineticle giderdim geçen sene.2 zamanlı olmasına rağmen gaz kesiklik yapıyordu soğuk havalarda.
Ayvalık Motosiklet Tutkunları (A.M.T)
-
arkadaşlar ilginiz için sağolun ama anlatamadım galiba,sabahları motoru marşa basıp gazlamıyorum bunu zaten yapmam ilk 5-10 kmde de zorlamıyorum ama motor ilk ısınmadan sonrada yine bole kesik kesik gaz yiyo normal giderken 3-4 viteste yine motor kesik kesik.
DEPODAKİ BENZİNİ BİTMESİNE AZ KALA TAMAMEN BOŞALTIP TEKRAR DOLDURSAM İŞE YARARMI...
-
iki kere karbüratör değiştirdin ve düzelmediyse geriye elektrik aksamı kalıyor buji değiştirip dene yada elektrik aksamına baktır..
-
usta kontrol etti hiç bir yerinde problem yok diyorsun.ama illaki bir şey vardır.yada çin malı diyip kabul etmen gerekecek :(
karbüratör temizleyiciler var depo full ken onu döküyorsun içine , onlardan dene birde motosiklet için oluyor mu tam emin değilim ama ...
Ayvalık Motosiklet Tutkunları (A.M.T)
-
bende bıjide sorun var diye gittim bosh buji aldım hava filtre değiştirdim bir sorun yok yani ustanında sölemesi şu motor daha yeni açılır ama 2500 e geldi ya hala aynı bole motor gıderken tekleyerek gıdıyo.motorun eski halinide biliyorum gayet sorunsuz du motor 2 sene garajda yattı karburator degıstı bu hale geldı ıste.
BİRDE EKSOZDAN PAT PAT SES GELIYO MOTOR ZORLANDIGI ZMAN BU NEDEN ANLAMADIM.
-
Ateşlemede;bobin veya kablolarda sorun olabilir.Bobini ve kabloyu biraz ıslatıp elinle kaçak varmı biraz çarpılarak anlayabilirin.Plastik,bakalit,kablodaki izalasyon zamanla çatlayabilir...Jikleyi açık unutup devam etmeye çalışmıyorsundur umarın ?Sorunun düşük devirde mi yüksek devirdemi.?ısındıktan sonra boşta gazı yavaş yavaş sonuna kadar köklediginde hangi aralıkta salaklaştıgını anlarsın.Bu tesbit olaya bakış açısını degiştirir.
-
piranha dört adlı üyeden alıntı
Ateşlemede;bobin veya kablolarda sorun olabilir.Bobini ve kabloyu biraz ıslatıp elinle kaçak varmı biraz çarpılarak anlayabilirin.Plastik,bakalit,kablodaki izalasyon zamanla çatlayabilir...Jikleyi açık unutup devam etmeye çalışmıyorsundur umarın ?Sorunun düşük devirde mi yüksek devirdemi.?ısındıktan sonra boşta gazı yavaş yavaş sonuna kadar köklediginde hangi aralıkta salaklaştıgını anlarsın.Bu tesbit olaya bakış açısını degiştirir.
aslında motor garajdayken bunu yapmıştım köye gittğimde motor sadece jigleyle çalışıyodu o zaman da 2 yada 3 gün öle kullandım motoru yani jigle kapatınca stop ediyodu cekıp çalıştırp öyle kullanıyordum bundan kaynaklanabılirmi ama bu olay yaklaşık 1 sene önceydi.
-
Egerki motoru uzun süre park ediyor ve bir sezon kadar ugramıyorsan ; muslugu kapatıp karbüratördeki benzini boşalt ,depon ya full dolu olsun yada boşalt.Bir sezon boyunca yatan motordaki benzin karbüratörünün zamk gibi bir madde ile kaplanmasını saglayabilir.Motoru zar zor çalıştırırsın bujin ve silindir cidarın,sübop kafaların siftsel bir kurumla kaplanır.Depondaki benzin de yarım oldugundan zaten havası kaçmış ve yüksek oktanlı benzin kıvamında bir hal almıştır.Motoru ne kadar ısıtsanda benzin yanmaya direnecektir.Pis olan meme delikleride benzine geçiş izni vermediginden seni jikleli çalışmaya teşvik eder.aşırı vakumla anca yanma odasına benzin gönderirsin.İman gücü gibi benzin gücüyle içire içire motoru yürütürsün.Eger sebep bu ise yakıtın için sistem temizleyici benzin katkısı(oktan yükseltici degil.karbüratörlü veya her ikisi için temizleyici katkı) alman.benzini boşalt(artık benzini yağlı kısımları temizlemek için kullanabilirsin) deponu fulle.spedol un yanılmıyoram böyle bir katkısı var 8 tl idi bir aykadar önce aldımSen hepsini degilde dörtde -beşte birini depoya ekle.(depon yanılmıyorsan 10 lt nin altında).Umarım sorununu çözümü bulunur ve ağız tadıyla motorununa binersin ..Kolay gelsin...
-
piranha dört adlı üyeden alıntı
Egerki motoru uzun süre park ediyor ve bir sezon kadar ugramıyorsan ; muslugu kapatıp karbüratördeki benzini boşalt ,depon ya full dolu olsun yada boşalt.Bir sezon boyunca yatan motordaki benzin karbüratörünün zamk gibi bir madde ile kaplanmasını saglayabilir.Motoru zar zor çalıştırırsın bujin ve silindir cidarın,sübop kafaların siftsel bir kurumla kaplanır.Depondaki benzin de yarım oldugundan zaten havası kaçmış ve yüksek oktanlı benzin kıvamında bir hal almıştır.Motoru ne kadar ısıtsanda benzin yanmaya direnecektir.Pis olan meme delikleride benzine geçiş izni vermediginden seni jikleli çalışmaya teşvik eder.aşırı vakumla anca yanma odasına benzin gönderirsin.İman gücü gibi benzin gücüyle içire içire motoru yürütürsün.Eger sebep bu ise yakıtın için sistem temizleyici benzin katkısı(oktan yükseltici degil.karbüratörlü veya her ikisi için temizleyici katkı) alman.benzini boşalt(artık benzini yağlı kısımları temizlemek için kullanabilirsin) deponu fulle.spedol un yanılmıyoram böyle bir katkısı var 8 tl idi bir aykadar önce aldımSen hepsini degilde dörtde -beşte birini depoya ekle.(depon yanılmıyorsan 10 lt nin altında).Umarım sorununu çözümü bulunur ve ağız tadıyla motorununa binersin ..Kolay gelsin...
teşekkür ederim abicim allah razı olsun büyük ihtimalle sorun bu gözüküyor bi denicem inş düzelir.
-
Akileos adlı üyeden alıntı
depodan giden benzin nerede yanıyo karbüratörde.....depo su alıyosa otomatikman karbüratörde su almış olur...
Benzin karbüratördemi yanıyor? Herhalde buda dıştan yanmalı motor olsa gerek
Sözün en güzeli, söyleyenin doğru olarak söylediği, dinleyenin de yararlandığı sözdür.
-
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler