Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Allah aşkına yardım edin kafayı yicem:pr:

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    actros5457 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Eylül 2009
    Şehir
    sivas divriği
    Motosikleti
    texas HS150T-3
    selam arkadaşlar.
    resımden de goruldugu gıbı 150cc çin motorum var.
    motorla bı yere gıdıp bı 5 dk bekleyınce tekrar calıstırmaya calısıyorum motor kendı kendıne almıyor
    sonra bıraz gaz verıpte marsa basıorum alıor ama bu seferde gazı bırakınca stop edıor. vallahı karburatoru soke taka yalama ettim yaa
    rolantısınde bı sorun yok tıkır tıkır calısıyo ama bu sorun nasıl oluor ya.
    lutfen ustalarımızdan yardım beklıorum basına gelen vardır kesın
    teşşekkurler


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Akileos - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ocak 2009
    bu herhalde 5 .ci konun aynı motor arızasıyla...

    bi servise götür hallettir kardeş
    AYNI DİLİ KONUŞANLAR DEĞİL,AYNI DUYGULARI PAYLAŞANLAR ANLAŞIR

  3. #3
    actros5457 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Eylül 2009
    Şehir
    sivas divriği
    Motosikleti
    texas HS150T-3
    Alıntı Akileos adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu herhalde 5 .ci konun aynı motor arızasıyla...

    bi servise götür hallettir kardeş
    ah bi servis olsa be kardeşim sivas ın divriği ilcesındeyım dağın başı yaa:(

  4. #4
    takendy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mayıs 2007
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    K 1300 GT
    oksijen fazla geliyordur ....
    rölantiyi yüksek tut....
    "Dünyanın sorunu, Akıllılar hep kuşku içindeyken, aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır." B.Russell
    "Yaşamak bir ağaç gibi tek ve hür; ve bir orman gibi kardeşcesine" Nazım Hikmet

  5. #5
    actros5457 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Eylül 2009
    Şehir
    sivas divriği
    Motosikleti
    texas HS150T-3
    Alıntı Akileos adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu herhalde 5 .ci konun aynı motor arızasıyla...

    bi servise götür hallettir kardeş
    Alıntı takendy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    oksijen fazla geliyordur ....
    rölantiyi yüksek tut....
    öyle diyosunuz ama 150 cc lık baska motorlar var 1500 devırde gayet ıyı calısıo
    benımkı de 1800 fılan karburatorde samandıra ıle alakalı bı sey olabılırmı acaba

  6. #6
    fenerist - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Mart 2009
    Şehir
    istanbul /gaziosmanpaşa adı:oğuz grubu:(mt tükkan)
    Motosikleti
    hyosung gt 250 rrrr
    arkadasım senin motorsikletin arzası manifoltundan yüksek bir ihtimal ile ya çatlak vardır yada bir yerden kacırıyordur gevsek olabilir senin işin bir motorsiklet ustasına bir gözükmendir kolay gelsin.
    Anlamayacaklara anlatma sakın bilebileceğin en güzel şeyleri.

    Johann Wolfgang von Goethe

  7. #7
    lucky - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ağustos 2005
    Şehir
    istanbul / Moda
    Motosikleti
    kanuni deer 152
    Alıntı fenerist adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadasım senin motorsikletin arzası manifoltundan yüksek bir ihtimal ile ya çatlak vardır yada bir yerden kacırıyordur gevsek olabilir senin işin bir motorsiklet ustasına bir gözükmendir kolay gelsin.
    fenerist haklı,birde otomatik jiklen ne durumda ona bi bak...
    brunch gibi değil dimi hop... bu sokak tipi,biz yapınca girer böyle bi tarafınıza kramp gibi...

  8. #8
    actros5457 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Eylül 2009
    Şehir
    sivas divriği
    Motosikleti
    texas HS150T-3
    Alıntı fenerist adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadasım senin motorsikletin arzası manifoltundan yüksek bir ihtimal ile ya çatlak vardır yada bir yerden kacırıyordur gevsek olabilir senin işin bir motorsiklet ustasına bir gözükmendir kolay gelsin.
    teşekkürler yardımlarınız ıcın
    ama onu bırıne sormustum bana dedıkı oyle olsa rolantısı duzgun olmaz dedı bu motorlardan anlayan yok burda ah olsa
    mecbur kendımız bakıoz bnde tamırcıyım ama araba tamırcısıyım.
    karburatorun yanında kucuk bı pompa var vakum ıle calısan o ne ıs yapıo ondan olabılırmı acaba

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:46 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:46 PM ----------

    Alıntı lucky adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    fenerist haklı,birde otomatik jiklen ne durumda ona bi bak...
    jikleyı aynen sıtenızın gosterdıgı sekılde denedım saglam

  9. #9
    by_001 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Eylül 2008
    Şehir
    42 KONYA
    Motosikleti
    kawasaki er5 cbr 929
    bizimkide böle kanka sıcakken iyi sogudumu zor çalışıo

    ısınana kadar bi kaç kez stop ediyor bide bujiyi değiştir bakalım ne olcek..
    kawasaki er5 yamaha xjr 1300

  10. #10

    Üyelik
    11 Temmuz 2008
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    bianchi falcon 125 cc'cik
    hocam çok küçük bi ihtimalle benzin motorundan olabilir..Onun dışında sipoplar çok sıkı olabilir..
    **Bianchi falcon 125cc-Yamaha ybr125-Honda nx4 falcon-cbf 250-honda cg es-suzuki an 125-kymco agility-kymco activ 110-tw shenke 150-honda cbf150** \\@2007-2010

  11. #11
    TanImsIz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Temmuz 2006
    Şehir
    İstanbul / Kartal
    Motosikleti
    Aprilia Tuono V4
    Kullanma kılavuzunda şu yazıyor bakın : Soğuk havalarda motoru çalıstırmadan önce ayak marşını 5 kez kullanın daha sonra marş düğmesi ile motoru çalıstırın.
    Egzostun orjinalmi ? değilse hava ayarın kaçmıs
    Bujin atesleme yapmıyor
    Karburatör/depoya su karışmıs olabilir
    Motorda aşırı gürültü varsa hava filtresinin altındaki hava borusu çıkmıs olabilir (genelde titresimle bile çıkabiliyor)
    bunları bi kontrol etmende fayda var

  12. #12
    ybr_man - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ekim 2009
    Şehir
    hatay/iskenderun
    Motosikleti
    yamaha ybr125
    kardeş bu şekilde stop ediyorsa yüzde doksan hava ayarındandır..ayarlaman gerekecek çok hassastır..

  13. #13
    actros5457 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Eylül 2009
    Şehir
    sivas divriği
    Motosikleti
    texas HS150T-3
    Alıntı by_001 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bizimkide böle kanka sıcakken iyi sogudumu zor çalışıo

    ısınana kadar bi kaç kez stop ediyor bide bujiyi değiştir bakalım ne olcek..
    bujidende olabilir mi ya

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:27 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:26 PM ----------

    Alıntı ybr_man adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kardeş bu şekilde stop ediyorsa yüzde doksan hava ayarındandır..ayarlaman gerekecek çok hassastır..
    hımm peki nasıl ayarlanır bu hava ayarı

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:29 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:27 PM ----------

    Alıntı TanImsIz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kullanma kılavuzunda şu yazıyor bakın : Soğuk havalarda motoru çalıstırmadan önce ayak marşını 5 kez kullanın daha sonra marş düğmesi ile motoru çalıstırın.
    Egzostun orjinalmi ? değilse hava ayarın kaçmıs
    Bujin atesleme yapmıyor
    Karburatör/depoya su karışmıs olabilir
    Motorda aşırı gürültü varsa hava filtresinin altındaki hava borusu çıkmıs olabilir (genelde titresimle bile çıkabiliyor)
    bunları bi kontrol etmende fayda var
    egzos orjınal ewet
    hava ayarıyla oynanmıs pekı nasıl ayarlarım
    karburatoru yenı temızedım
    o boruda saglam
    oeki bi şey sorcam o karburatorun yanında kucuk bı pompa var memeli o neıs yapıo

  14. #14
    ybr_man - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ekim 2009
    Şehir
    hatay/iskenderun
    Motosikleti
    yamaha ybr125
    Alıntı actros5457 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bujidende olabilir mi ya

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:27 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:26 PM ----------



    hımm peki nasıl ayarlanır bu hava ayarı

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:29 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:27 PM ----------



    egzos orjınal ewet
    hava ayarıyla oynanmıs pekı nasıl ayarlarım
    karburatoru yenı temızedım
    o boruda saglam
    oeki bi şey sorcam o karburatorun yanında kucuk bı pompa var memeli o neıs yapıo
    karbüratörde rölanti ayar vidasına benzer bitane daha vida olacak..karbratörün alt tarafında da olabilir iyi bak..bulunca da sonuna kadar sık sonra da 3 tur sök..sadece 3 tur ha tam sökme..motoru çalıştır ve iyi gaz yiyor mu dene ve tabi sönmemesi lazım....sönmeyecek şekilde ayarla...ayar tutana kadar sağa sola döndür ama çok hassas unutma...

  15. #15
    actros5457 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Eylül 2009
    Şehir
    sivas divriği
    Motosikleti
    texas HS150T-3
    Alıntı ybr_man adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    karbüratörde rölanti ayar vidasına benzer bitane daha vida olacak..karbratörün alt tarafında da olabilir iyi bak..bulunca da sonuna kadar sık sonra da 3 tur sök..sadece 3 tur ha tam sökme..motoru çalıştır ve iyi gaz yiyor mu dene ve tabi sönmemesi lazım....sönmeyecek şekilde ayarla...ayar tutana kadar sağa sola döndür ama çok hassas unutma...
    gaz verınce sakı tıkanıo motor dedgınızı yaptım ama cok hassas ondan mı acaba yapamadım
    cok acılırsa ne olur pekı o zmn

  16. #16
    fehmiilker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Haziran 2008
    Şehir
    manisa
    Motosikleti
    bisan 100cc
    hava ayarını yapman için motor sıçak olsun
    1- motoru çalıştır rolantiyi normalden biraz yüksek şekilde ayarla.
    2- hava ayar çivatasını yavaş yavaş sık ( rolanti bariz şekilde düşmeye başlar)
    3- azar azar hava ayarını gevşet. (rolanti yükselir)
    bundan sonra motorun sesini dinleyerek rolantiyi düşür hava ayar çivatasını az az gevşet bi noktaya kadar rolanti yükselmeye devam eder en yüksek konumda bırak. daha sonra rolantiye ince bi ayar daha motosikleti bikaç kez stop et çalıştır gaz yemesine bak
    kolay gelsin (umarım anlata bilmişimdir)

  17. #17
    actros5457 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Eylül 2009
    Şehir
    sivas divriği
    Motosikleti
    texas HS150T-3
    Alıntı fehmiilker adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hava ayarını yapman için motor sıçak olsun
    1- motoru çalıştır rolantiyi normalden biraz yüksek şekilde ayarla.
    2- hava ayar çivatasını yavaş yavaş sık ( rolanti bariz şekilde düşmeye başlar)
    3- azar azar hava ayarını gevşet. (rolanti yükselir)
    bundan sonra motorun sesini dinleyerek rolantiyi düşür hava ayar çivatasını az az gevşet bi noktaya kadar rolanti yükselmeye devam eder en yüksek konumda bırak. daha sonra rolantiye ince bi ayar daha motosikleti bikaç kez stop et çalıştır gaz yemesine bak
    kolay gelsin (umarım anlata bilmişimdir)
    şimdi tam sıktım onceki kardeşimın dedıgı gıbı 3 tur gevsettım.
    sizin dediğiniz nasıl yapıcam yanı vıda nerelerde olucak

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:22 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:13 PM ----------

    ya olmuo ya
    karbüratorun yanındakı o kucuk hortum gıren sey ne ıse yarıo onun lastıgınde kucuk bı delık var o sebeb olabılırmı

  18. #18
    Gültekin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2005
    Motosikleti
    BMW F650FB
    Ülkemde hiçbir iyilik cezasız kalmaz.

  19. #19
    Ramazan Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2006
    Şehir
    Pendik / İstanbul
    Motosikleti
    BMW GS 1200 / Honda Africa Twin dct1000L- VESPA LX
    bir bidon benzin dök yak..uğraşma.
    Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI

  20. #20
    actros5457 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Eylül 2009
    Şehir
    sivas divriği
    Motosikleti
    texas HS150T-3
    Alıntı TEKTEKER_RAMÇO adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bir bidon benzin dök yak..uğraşma.
    vallaha iyi dedin ya

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:03 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:02 PM ----------

    Alıntı Gültekin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    buna baktım tesekkurler
    AMA SAGLAM


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler