Boya badanacılardan yardım (Mobylette boyanacak -BOYAAAA! )
-
Selam motosiklet.net Mobylette mi daha once orjinal boyanın üstüne mavi boyamıstım kazımadan etmeden ama pek dayanıklı olmadı şimdi ise komple boyayı kazıyıp boyama niyeti içerisindeyim sizlerin de yardımıyla inşallah güzel birşey ortaya cıkacaktır . Renk olayında da yardımınızı bekliyorum kararsızım resimleri de eklicem photoshop bilen arkadaşlar daha da bi yardımcı olabilr. Ben turuncu ile koyu yeşil düşünüyorum. Şimdilik durum bundan ibaret.
ilk boyadan sonra boyle idi !
Artık gereği olmayan resimleri Kaldırdım ...!
Reklamlar
-
Süper Moderatör (BBRR)
taş dediğin şey zımpara yapmakta kullanılır kulanırken çevrende kimse olmasın ve sende gözlük tak tel sık sık kopar ve zıpkın gibi saplanır . Allah korusun göze gelirse kör eder .. onun için o teli kullanırken yakınlarında kimse olmasın varsa eğer gözlük taksın ..
direk zımpara ilede yapabilirsin ama sağlam kol gerekir .. zımparayı suya sokup sokup dalacan parçalara .. boya kaldırmak için 400 numara zımpara yeter.
parçaları bi güzel zımparala ..zımparaladıktan sonta bi temiz yıka toz kalmasın ..komprasör bulabilirsen boyayı tabanca ile at ..sanayiden 1/2 kilo akrilik siyah ve 1/2 kilo gümüş gri al ..
önce bi astar at ... daha sonra nereye hangi rengi vuracaksan o rengi at her renk attıktan sonra o katın kurumasını bekle pürüz çıkarsa su zımparası ile ıslatarak zımparala ve her katın pürüzsüz olmasını sağla .. 4-5 kat vur boyayı... en son iyice kurut .. ve son kat denilen verniği at son kat atlırken dikkat et açılmalar olmasın ilk kat vernikten sonra bi daha okşa su zımparası ile ve bi kat daha vernik at..
valla tabanca kullnamak kolay değildir.. eğer çevrende eli boya tabsancası tutmuş biri varsa rica et yardım etsin ..
en son pasta cila ile cillop gibi çıkart rengi
[B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]
-
Yanlış başlığı kullanıyorsun bunun tel olanından değilde zımparalı olanından kullanırsan daha rahat olur.Zımparayla elinle yapmak ise daha zahmetli olur ama daha güzel olur zamanın varsa da öneririm
-
16 Ağustos 2009, 10:44
#4
-
16 Ağustos 2009, 12:36
#5
kardeş bu işlerle az çok bende ilgileniyorum bu parçaların üstüne astar atmam gerekir hem boyanın dayanıklılığı için hemde boyanın daha canlı temiz durması için.direk boyayı atarsan boya dalga şeklinde gözükecektir.kesinlikle astar at derim.ren konusuna gelince borda veya metalik kırmızı gidebilir.boya seçimin mutlaka akrilik boya olsun sentetik boya kalitesizdir lerde derforme olabilir.akrilik boya kullan bordo yakışır.
-
16 Ağustos 2009, 12:58
#6
astar olayından falan anlamam ama benim scooter ı önce zımparaladım sonra sprey boyayla 3 kat attım üstüne 1 de cila vurdunmu al sana yeni grenaj..
-
16 Ağustos 2009, 20:50
#7
astar attırıcaz o zamansa da akrilik sentetik olarak astar da çeşiti var mı acaba ? çünkü adam dorseye astar -boya atcak onun astarı benşm işimi görür mü ki?
-
17 Ağustos 2009, 01:53
#8
yok muy yaw kossssskoca motosiklet.net te bana azcık daha el uzatacak ..
Mobylette ciyiz diye hor görmeyin abiler ablalar
Hiç değilse renk tavsiyesi verin sabahtan akşama kadar motor önümde enkaz gibi yattıkca ben ziyan oluyorum
-
17 Ağustos 2009, 10:54
#9
Valah hocam haklısın bnde aynı durumdayım motoru boyatıcam ama Renk konusu işte çok canımı sıktı
-
17 Ağustos 2009, 11:00
#10
koyu yaşil olabilir jantlarıda beyaz hiç fena olmaz bence
Yüksek Kalite Üstün Performans
-
17 Ağustos 2009, 11:45
#11
Ruhsatı var mı bunun? Varsa ruhsat rengiyle çakışma olmasın. İlk renginden yola çıkarak mavi olduğunu varsayıyorum. Henkel in Duct diye bi sprey boyası var(akrilik tabi). Onun metalik mavisini tavsiye ederim.Bende onla boyuyorum motoru. Yapı marketlerde bulabilirsin. Plastiğin üstüne direk atsanda oluyor ama metalde çok iyi tutmaz önce bir astar atman gerekir. Çok kalın tabakalı boya değil. Aksine ince bir tabaka oluşturur. Bu sebeple boya atacağın yüzeyin oldukça pürüzsüz olması lazım. Allahtan zımpara yapabileceğin makinen var. Benim gibi elde yaparsan, koluna kuvvet, telef olursun biraz. Bitince koy bizde görelim. Jantlar içinde aynı boyanın altın rengi olanını al bakalım nasıl olcak. Uyumlu durursa bende onla boyıcam jantları. Senin mobilet gobay olsun.
Kolay gelsin.
-
17 Ağustos 2009, 21:27
#12
eyvallah verdiğiniz tavsiyeler için .Motorun ruhsatı faturası hiçbişeyi yok.Ama ilk sahibi de biziz.1998 den beri hiç bir sorun olmadı .Topiğin basında da belirttiğim gibi motor tarla dolaşmak balya makinası arkasında koşmak için kullanılıyordu.ve yine oyle olacak benimkisi iş cıkarmak
-
25 Ağustos 2009, 23:03
#13
Yeniden selam motosiklet.net üyeleri motorumun bugun astarı atılmış.Sıra en yakın zamanda boyaya geldi. boya tabancamız da var.Ben hala yeşil detakıldım kaldım.Şu gibi ciyak bir renk istiyorum ama bu da sadece boya ile olur mu bilmiyorum.Sanırım parlatıcı bişeyler de lazım olacak.
Bu boyayı hangi marka adı altında almalıyım?
Bir mobylette için tabanca ile yarım kilo yeter mi? oto boyacılara müracat mı etsem acaba?
Teşekkürler
-
25 Ağustos 2009, 23:41
#14
BBRR adlı üyeden alıntı
taş dediğin şey zımpara yapmakta kullanılır kulanırken çevrende kimse olmasın ve sende gözlük tak tel sık sık kopar ve zıpkın gibi saplanır . Allah korusun göze gelirse kör eder .. onun için o teli kullanırken yakınlarında kimse olmasın varsa eğer gözlük taksın ..
direk zımpara ilede yapabilirsin ama sağlam kol gerekir .. zımparayı suya sokup sokup dalacan parçalara .. boya kaldırmak için 400 numara zımpara yeter.
parçaları bi güzel zımparala ..zımparaladıktan sonta bi temiz yıka toz kalmasın ..komprasör bulabilirsen boyayı tabanca ile at ..sanayiden 1/2 kilo akrilik siyah ve 1/2 kilo gümüş gri al ..
önce bi astar at ... daha sonra nereye hangi rengi vuracaksan o rengi at her renk attıktan sonra o katın kurumasını bekle pürüz çıkarsa su zımparası ile ıslatarak zımparala ve her katın pürüzsüz olmasını sağla .. 4-5 kat vur boyayı... en son iyice kurut .. ve son kat denilen verniği at son kat atlırken dikkat et açılmalar olmasın ilk kat vernikten sonra bi daha okşa su zımparası ile ve bi kat daha vernik at..
valla tabanca kullnamak kolay değildir.. eğer çevrende eli boya tabsancası tutmuş biri varsa rica et yardım etsin ..
en son pasta cila ile cillop gibi çıkart rengi
tamamı ile katılıyorum özellikle boya konusuna...gümüş gri ve siyah bence on numrada durur birde nikelaj attırırsan ucuza yada nikelajlı aksesuarlarını bulursann on numraa mobylet olur..
[B][COLOR="Gray"]Hyosung [/COLOR][COLOR="DeepSkyBlue"]GT[/COLOR]250[COLOR="Red"]R[/COLOR][/B]
[B][COLOR="Red"]Drift religion[/COLOR][/B]:cat:
-
25 Ağustos 2009, 23:50
#15
kardeş zımpara ney yaa boya sökücü var onu al sür boya kandiliginden kalksın o aletle motorun anasını aglatırsın grenajların şekli bile bozulur yaa
OTOBÜSCÜ DEYİLİZKİ HOSTESİMİZ OLSUN
-
25 Ağustos 2009, 23:53
#16
snaken adlı üyeden alıntı
kardeş zımpara ney yaa boya sökücü var onu al sür boya kandiliginden kalksın o aletle motorun anasını aglatırsın grenajların şekli bile bozulur yaa
boya sokuldu.Zımparalı taş ucu ile ..Astar bile atıldı. Huuu
-
26 Ağustos 2009, 23:41
#17
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler