Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Silindirin altındaki conta yandı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    02 Ağustos 2009
    Şehir
    Kumburgaz/istanbul
    Motosikleti
    Kastino 50
    Merhaba arkadaşlar motorumun silindir altındakı contası yandı nasıl değiştirbilirim nerden alabılirim yada kendim yapabilirmiyim usta klindirik denen bi contadan yaparım getir flan dedı silindir ile motor blogu nu bireştiren bu contayı o malzemeden yapmak doğru olurmu yardım lütfen
    (kastino 50 cc motor )


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Moderatör Lucas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Haziran 2006
    Şehir
    Yalova
    Orjinal silindir contaları çoğu tamircide bulursun. Klingirik conta ile uğraşmaya değmez.
    Legends may sLeep.. But they never diE..!

  3. #3
    teknikhoca - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Kasım 2006
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    Mondial 150 ZAT
    Alıntı Lantas adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar motorumun silindir altındakı contası yandı nasıl değiştirbilirim nerden alabılirim yada kendim yapabilirmiyim usta klindirik denen bi contadan yaparım getir flan dedı silindir ile motor blogu nu bireştiren bu contayı o malzemeden yapmak doğru olurmu yardım lütfen
    (kastino 50 cc motor )
    İyiakşamlar. Conta yanığını nasıl tespit ettiniz? Motorunuzda conta yanığı varsa, motlaka silindir üst yüzeyini de tozlama (parlatma) tabir edilen şekilde taşlatmanız gerekir. Ayrıca piyasada kestireceğiniz klingerit contanın orjinal conta ile aynı yükseklikte olması mümkün değil. Bunda performans düşmesine neden olacaktır. Bu nedenle çok zorda kalmadıkça orjinal conta kullanmaya dikkat edin.

  4. #4

    Üyelik
    02 Ağustos 2009
    Şehir
    Kumburgaz/istanbul
    Motosikleti
    Kastino 50
    Alıntı teknikhoca adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İyiakşamlar. Conta yanığını nasıl tespit ettiniz? Motorunuzda conta yanığı varsa, motlaka silindir üst yüzeyini de tozlama (parlatma) tabir edilen şekilde taşlatmanız gerekir. Ayrıca piyasada kestireceğiniz klingerit contanın orjinal conta ile aynı yükseklikte olması mümkün değil. Bunda performans düşmesine neden olacaktır. Bu nedenle çok zorda kalmadıkça orjinal conta kullanmaya dikkat edin.
    Hocam aslında hersey dun sabah oldu motoru calıstırdımda sılındırden benzın kacırıyordu ilk basta yag pompasından sandım fakat sılındırden gelıyormus benzın akıyor motoru calıstırdımda suan motoru ındırdım tek eksık conta kastino 50 lcclık motorun contası tahmınım sirkecide vardır ama bize baya bı uzak sırkeci yanı diger malzemeden yapsam bısı olurmu tek kişi binicem ztn fazla zorlamak hız flan degıl amac gezmek bide contayı bn yaparsam sormak ıstedıgım bısey var söktükten sonra ust kapaga( bujının takıldıgı kapak) herhangıbı yapıstırıcı yanda conta surmek gerekıyormu kaparken

  5. #5
    teknikhoca - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Kasım 2006
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    Mondial 150 ZAT
    Alıntı Lantas adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam aslında hersey dun sabah oldu motoru calıstırdımda sılındırden benzın kacırıyordu ilk basta yag pompasından sandım fakat sılındırden gelıyormus benzın akıyor motoru calıstırdımda suan motoru ındırdım tek eksık conta kastino 50 lcclık motorun contası tahmınım sirkecide vardır ama bize baya bı uzak sırkeci yanı diger malzemeden yapsam bısı olurmu tek kişi binicem ztn fazla zorlamak hız flan degıl amac gezmek bide contayı bn yaparsam sormak ıstedıgım bısey var söktükten sonra ust kapaga( bujının takıldıgı kapak) herhangıbı yapıstırıcı yanda conta surmek gerekıyormu kaparken
    Çok zorda kalırsanız, en azından orjinal contanın kalınlığına yakın bir conta tercih etmelisiniz. Ayrıca yumuşak değil nispeten daha sert olan bir conta (malzemesi şu anda aklımda değil ama contacılar bilir) tercih edin. Yani silindir kapağını sıkarken conta esneyip kapakla silindir gövdesi arasında ezilmesin. Silindir contası takılırken arasına sıvı conta sürmeyin. Zaten sıkıştırma esnasında conta arada kalmayıp silindirin içine ve dışına taşacaktır. buda motorunuza zarar verir.

  6. #6

    Üyelik
    02 Ağustos 2009
    Şehir
    Kumburgaz/istanbul
    Motosikleti
    Kastino 50
    Alıntı teknikhoca adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çok zorda kalırsanız, en azından orjinal contanın kalınlığına yakın bir conta tercih etmelisiniz. Ayrıca yumuşak değil nispeten daha sert olan bir conta (malzemesi şu anda aklımda değil ama contacılar bilir) tercih edin. Yani silindir kapağını sıkarken conta esneyip kapakla silindir gövdesi arasında ezilmesin. Silindir contası takılırken arasına sıvı conta sürmeyin. Zaten sıkıştırma esnasında conta arada kalmayıp silindirin içine ve dışına taşacaktır. buda motorunuza zarar verir.
    Tmm hocam contacılara sorarım bugun cok sagol

  7. #7

    Üyelik
    02 Ağustos 2009
    Şehir
    Kumburgaz/istanbul
    Motosikleti
    Kastino 50
    Bugun contayı sordum klindirk contanın tellisini al daha saglam ve bunu o tur ıslerde kulanıolar dedı ıcınde celık tel varmıs sanırım sızce olurmu kalınmı gelır yardım lutfen

  8. #8
    drumstar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Nisan 2009
    Şehir
    aydın/didim
    Motosikleti
    xtreme max "250"
    telli kilingirit kullanmanız bir sorun çıkartmaz yıllardır 190 cc hacmindeki motorlarda kapak contası olarak kullanıyoruz ;) zorda kaldınmı en iyi yardımcın oluyor


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler