Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motoruma.com
Motomax
Dragon 50

motor asiri benzin yakiyor

    Leoncino
    Motosiklet Online
  1. #1
    mücahit_89 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Nisan 2007
    Şehir
    Sakarya-Akyazı
    Motosikleti
    Bajaj Discover 150
    selam arkadaslar truva 100 cup motorum var motorun karburatoru degistirdim sifir taktim obur karburator pislendigi ve cok yaktigi icin ama yakma sorunu bunda da ayni asiri derecede cok benzin harciyo motorla iki kisi bayirda gaz verdigimde ibre dusuyo nerdeyse sorun nerde anlamadim depo fulken bi yere gidip geliyim 20 km yok bile benzin yariya iniyo anlamadim gitti.boyle bi sorunu olan varmi yardimm lutfenn!!!


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    Premium Motosiklet Servis Randevusu
    Motomax
  2. #2
    osmaniyeli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2007
    jikle açık gitsen yine 20km de yarılanmaz çok kötü hemen benzine vereceğin parayı bir ustaya ver yapsın

  3. #3
    Szman! - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Kasım 2007
    Şehir
    7 ay Antalya 5 ay İstanbul
    Motosikleti
    apache baş baş Gt 250R and today 50 :)
    depoda kacak fılan yok dımı yada bırısı senın benzını calıyo v8 motor kadar yakıyo acılen ustaya goster

  4. #4
    sedat_57 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Eylül 2007
    Şehir
    İstanbul..
    Motosikleti
    Kaymakam
    bütün ayarsızlıklar senin motorda olsun yine bu kadar yakmaz kardesim bune böyle....bi yerden kaçak olmasin uçuyo bence benzin....
    https://www.youtube.com/watch?v=GGatfgQkPGY

  5. #5
    By_StaR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Aralık 2007
    Şehir
    TEkirdağ Muratlı DA
    Motosikleti
    Suzuki Burgman 400 / 2006
    senin kilometren ve benzin ibrende bi sorun olmasın arkadaşım ?
    ugrgnr bunu beğendi.
    PiaggioCiao 25cc>>Mobilette Enduro 50cc>>Peugeot Nİnja 52>>Peugeot Trekker 100cc>>Ledow Cxm 250cc>>Kawasaki Zx9>> Yamaha DraGStaR 650..
    "www.radyomoto.com"/MoToRCu CC'si BüYüK OLaN DeĞiL;GöNLü BüYüK OLaNDıR

  6. #6
    mücahit_89 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Nisan 2007
    Şehir
    Sakarya-Akyazı
    Motosikleti
    Bajaj Discover 150
    ya arkadaslar aynen ole acayip bisey gorunurde bise yok ucuyo benzin heralde benzin kacirsa koydugum yere illa benzin dokulur ama yok motorda calismasinda bi sorun yok ustaya goturcemde adam gibi birini bulamiyorumki motor ustalarina guvenilmiyo napcam bilmiyorum.

    kmde benzin ibresnde bi sorun yok gittigim yolu biliyom icine koydugum benzin belli benzin ibresine bakmiyom bile canimi skyo.

  7. #7
    sedat_57 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Eylül 2007
    Şehir
    İstanbul..
    Motosikleti
    Kaymakam
    Alıntı mücahit_89 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ya arkadaslar aynen ole acayip bisey gorunurde bise yok ucuyo benzin heralde benzin kacirsa koydugum yere illa benzin dokulur ama yok motorda calismasinda bi sorun yok ustaya goturcemde adam gibi birini bulamiyorumki motor ustalarina guvenilmiyo napcam bilmiyorum.

    kmde benzin ibresnde bi sorun yok gittigim yolu biliyom icine koydugum benzin belli benzin ibresine bakmiyom bile canimi skyo.
    depo kapagini araya bez koyup öyle kapat kapaini birde böyle dene
    https://www.youtube.com/watch?v=GGatfgQkPGY

  8. #8
    mücahit_89 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Nisan 2007
    Şehir
    Sakarya-Akyazı
    Motosikleti
    Bajaj Discover 150
    Alıntı sedat_57 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    depo kapagini araya bez koyup öyle kapat kapaini birde böyle dene
    kardes bunun faydasi ne anlamadim?

  9. #9
    sedat_57 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Eylül 2007
    Şehir
    İstanbul..
    Motosikleti
    Kaymakam
    Alıntı mücahit_89 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kardes bunun faydasi ne anlamadim?
    Birz düşün.... Eğer kapaktan dolayi benzin ucuyoorsa bi nevi sızdırmalığı saglamiş olursun cup motorlarini severim
    https://www.youtube.com/watch?v=GGatfgQkPGY

  10. #10
    mücahit_89 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Nisan 2007
    Şehir
    Sakarya-Akyazı
    Motosikleti
    Bajaj Discover 150
    Alıntı sedat_57 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Birz düşün.... Eğer kapaktan dolayi benzin ucuyoorsa bi nevi sızdırmalığı saglamiş olursun cup motorlarini severim
    anladim ama o derece benzinin ucucagini sanmiyorum kapak saglam ya karburator ayarinda bi sorun var yada baska bi yerde bujiden yapabilirmi diye dusunuyom,bi ustaya goturcem ama tanidik yok bayrampasada bakalim bulana kadar sinir olcam heralde.

    bende aynen ole cup motorlar en iisi pratik ve az yakiyo dicem benimkinin sorununu halletsem.

  11. #11
    teknikhoca - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Kasım 2006
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    Mondial 150 ZAT
    Merhabalar. Eski karbüratörünüzü değiştirme nedeniniz çok yakması olarak belirtmişsiniz. Ancak Yakıt tüketimi fazla olan bir motorda yüksek km'ler sonrası dahi karbüratör değişimi gerekliliği yoktur. Ancak her ne nedenle olursa olsun değişiklik sonunda sorununuz düzelmedi ise, bunun başka belirtileride olmalıdır. Çok yakıt tüketimi + güç düşüklüğü = duman (siyah), ilk çalıştırmada zorluk, rölantide egsoz kokusu demektir. Sizde bu belirtiler var mı?Yağınızı kontrol edin. Şayet yağınızda artma yada incelme yoksa sorun ateşleme sisteminde yada karbüratör ayarlarınızdadır. Bu arada ateşleme sistemini kmontrol ettiniz mi? Yeni karbüratörü taktıktan sonra herhangi bir ayar yaptırdınız mı? Daha önce motorunuza herhangi bir müdahale yapıldı mı?

  12. #12
    TORAMAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Kasım 2008
    Şehir
    KOCAELİ
    Motosikleti
    Aprilia Scarabeo 200 ie
    Yakıt tankıyla karbüratör arasındaki benzin hortumunu kontrol et ufak bir delik olabilir.

  13. #13
    Özer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    V STROM DL 650 Esmeralda
    Motosiklet üreten ve ithalatını yapan bir firmada çalıştım.
    İthal edilen ve üretilen tüm motosikletleri test ettim.100cc cup kullandım ve kurcalamadık yerini bırakmadım ( deney amaçlı tabii) ama değil 20km de 100km bile yarım depo benzin harcayamadım.

    Karbüratörün memesini 1mm delikli birtanesi ile değiştirdiysen o zaman yakarsın ama bu durumda bile motor aşırı yakıt nedeniyle boğulur ve çiğ benzin atar....
    Tarzım çok basittir.....
    Her zaman en kalitelisi ile memnun olurum

  14. #14
    mücahit_89 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Nisan 2007
    Şehir
    Sakarya-Akyazı
    Motosikleti
    Bajaj Discover 150
    Alıntı teknikhoca adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhabalar. Eski karbüratörünüzü değiştirme nedeniniz çok yakması olarak belirtmişsiniz. Ancak Yakıt tüketimi fazla olan bir motorda yüksek km'ler sonrası dahi karbüratör değişimi gerekliliği yoktur. Ancak her ne nedenle olursa olsun değişiklik sonunda sorununuz düzelmedi ise, bunun başka belirtileride olmalıdır. Çok yakıt tüketimi + güç düşüklüğü = duman (siyah), ilk çalıştırmada zorluk, rölantide egsoz kokusu demektir. Sizde bu belirtiler var mı?Yağınızı kontrol edin. Şayet yağınızda artma yada incelme yoksa sorun ateşleme sisteminde yada karbüratör ayarlarınızdadır. Bu arada ateşleme sistemini kmontrol ettiniz mi? Yeni karbüratörü taktıktan sonra herhangi bir ayar yaptırdınız mı? Daha önce motorunuza herhangi bir müdahale yapıldı mı?
    eski karburator motor 2 sene yattigi icin icinde de benzin kalmis delikler tikanmis o yozden degisti simdi motor ilk calistiginda gaza basiyorum hemen almiyo biraz bogulur gibi oluyo sonra duzeliyo ya bana saglam bi usta lazim ama bilmiyorum nerde bulurum:(

  15. #15

    Üyelik
    12 Eylül 2010
    aynı sorun bendede var eski karbiratörün ayar civatalrı aşınmıştı değiştirmek zorunda kalmıştım eski karbiratörümle cok az yakıyordu kokluyordu adeta ama simdi yutuyor benzini eski karbiratörüm iğneliydi bunda iğne yok bundan olabilirmi acaba banada yardımcı olun lütfen

  16. #16
    antilop_skul - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul sarıyer / tarabya
    Motosikleti
    cbf600sa 2007 +100k km
    yeni konu acmak istemediğim için buraya yazıyorum.

    arkadaslar cupmotor var motoran torro 100 az yakyor diye aldım fakat 14 kurus yakıyor km de yani 2.8 lt benzin 100 km de bunun nedeni ne olabilirim karburatörü ben temizledim hava filtre sungeri bulamadıgımdan hava tutarak temizledim tek buji değişmedim . birde balataları bitmiş 2 kısı yokus cıarken 4. vites dhai olsa cıglık atarak gidiyor ve 40 ın ustune cıkmıyor.


    bu soruların yanına ılaveten birde sunu sormak istiyorum motor titremeyi gectim cok asırı zırıldama var bunu neyle önleye biliriz butun baglantı yerlerinde conta görevi görsun dıye plastik bant koydum fakat hala devam ediyor
    İNSTAGRAM = sakalliesnaf - MAİlL = mehmetmerickekec@gmail.com
    MOTOSİKLET = CBF 600 ABS 2007 102K +
    TECRUBE = 250K +

  17. #17
    adem80 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Aralık 2011
    Şehir
    muğla bodrum
    Motosikleti
    Yamaha x-city 250
    balataları değiştir ve fazla devirli sürme.

  18. #18

    Üyelik
    25 Şubat 2013
    Şehir
    sİVAS
    Motosikleti
    Bisan Cup100
    Arkadaşlar bende de Bisan RoadstarCup100 motor var. Motorun yakıt durumu şöyle. 1lt benzin ile 65-70 km şehiriçi. Benzinin litre fiyatı 4,970 felan sivas. Bir depo ile sivas zaraya gidip geldim yaklaşık 240km yol yaptım yani . sivasa geldiğimde de 4-5 kez çarşıya gidip geldim benzin öyle bitti. ama kullandığım devir saati 3-4 idi. bu söylediğim 2012 yazındaydı. şu aralarda ise yakıt durumu şehir için 3,5 lt ile 200km civarı...
    - Senin motorunun sorunu da büyük ihtimal ayarlarındandır. aşırı benzin yakması / hava almıyor demektir. bujinde de sorun olabilir. depoda kaçak olacağını sanmam ayarlarındandır.

  19. #19
    antilop_skul - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul sarıyer / tarabya
    Motosikleti
    cbf600sa 2007 +100k km
    depoda kacak yok fakat sanki karburatorden sızdırıyor olabilir gecen temizledim gene yagı camur olmus yarın bıde debriyajı baktiriyim değiştirtiyim bugun 2 kişi 90 ı gecmiyordu motor otobanda yokusta kastım 105 gibi gösterdi 1-2 km dip gaz gittim sonra duz yolda 100 gmrneye basladı bu sevindirici oldu yarın artık son durumlara baktırıcam
    İNSTAGRAM = sakalliesnaf - MAİlL = mehmetmerickekec@gmail.com
    MOTOSİKLET = CBF 600 ABS 2007 102K +
    TECRUBE = 250K +


    Leoncino
    Hero Motosiklet

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler