Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Mondial 150 ZAT`ın maceraları.

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    MaxiBoost - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Kasım 2005
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Piaggio Xevo 250i
    hani eskiden "cin ali" dizisi kitaplar vardı ya ,
    cin ali kırda ,
    cin ali okulda ,
    cin ali ve şehir gezisi
    vs vs

    bende artık, mondial zat 150 için böyle bir dizi yazı hazırlamak istiyorum,
    en azından başlık olarak ona benzer birşeyler kullanıcam ..

    lanetli zart ,her zaman olduğu gibi en fazla 2 ay dayanabildi ,
    bugün gene bir tarafları karıncalanmaya başlamış olacakki bana sorun çıkardı .

    En son kayış falan değişmiştim ,karburatör ayarını ne güzel tutturmuş ,
    orasının burasının ufak tefek problemlerini çözmüştüm ve çok uzun zamandır yağ damlatma probleminide giderdikten sonra bugün gene başka bir maceraya atıldık, malum zat bu rahat duramaz ,
    illlllaaaaaa arıza çıkaracak, 1 ay bilemedin en fazla 2 ay ..



    problem :
    motoru çalıştırdım sorun yok ,çıktım yola ,en fazla 5 dakika yol almıştımki ,
    motorda çatırtılar çuturtular gelmeye başladı ,mekanik ve baya yüksek bir ses .

    Hemen sağa çektim stop ettim ,tekrar çalıştırdım ses yok ,
    biraz bekledim ,o ses gene başladı sonra kesti ,ara ara gene gelmeye falan başladı , sanki kartere bir metal parça düşmüş de krank dönerken ona vuruyormuş gibi ,

    sonra bu sesin yatak vurma sesi olmadığına kanaat getirdim ,yani piston ,krank problemine benzemiyor ve sallantı sonucu ortaya çıkıyor genelde , sürekli değil .

    neyse yapacak birşey yok ,
    motoru komple indirdim, artık bir o kalmıştı yapmadığım o konuda da milli olduk sonunda. Bu arada zat 11 bin de .

    bir arkadaş marş motorunun motorun içinde kalan dişlileri ile ilgili bir problem yaşamış daha önce , muhtemelen aynı olay .Yarın oraları sökücem iyice bakıcam , çünkü piston krank segman falan gibi bir sorun değil ,eğer o ses yoksa motorun çalışması düzgün .

    hazır sökmüşken iyice detaylı resimler çekeyim diyorum .


    aklına birşey gelen olursa dinlerim,
    ama kimse,
    iyi bir ustaya götür,
    ellemeeee cıssss bozarsın ,
    geçmiş olsun,takma kafana,
    orjinal kalsın,kurcalama,
    sat başka birşey al ,
    ehehe kesin akün bitiktir gibi cevaplar vermesin.



    bugün cep tel ile birkaç kalitesiz foto çektim
    Lanetli Zat:




    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    mach1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2008
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    mondial zn125 (pırpır)
    Bilyanın birindedir sorun
    Malımızı mülkümüzü bir horoz taşır,keyfimizi Sultan Mecit vapuru taşıyamaz
    Drift Religion

  3. #3
    MaxiBoost - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Kasım 2005
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Piaggio Xevo 250i
    Alıntı mach1 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bilyanın birindedir sorun
    şüphelendiğiniz belli bir nokta varmı ? yani hangi bilya olabilir acaba ?
    pek bilya işi gibi değil aslında ama

  4. #4
    FREEBLADE_39 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2007
    Şehir
    kırklaeli merkez
    Motosikleti
    YAMAHA XJ 400;yamaha ybr 125,aprilla rs 50 cross
    marş rublesinden yapabilir arkadaşım ben motorcuyum genelde marş rublesi bozulmnaya başlayınca yapar o sesleri genede ilk oraya bak derim

  5. #5
    halilihsan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Eylül 2008
    ZAT'larda bu aralar herkes sorun yaşıyor kaç oldu topic görüyorum.Allah sabır versin

  6. #6
    By_StaR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Aralık 2007
    Şehir
    TEkirdağ Muratlı DA
    Motosikleti
    Honda Nc700x
    Alıntı halilihsan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ZAT'larda bu aralar herkes sorun yaşıyor kaç oldu topic görüyorum.Allah sabır versin
    zatlarda salgın hastalık var halil.. bence gelen sesin yeri belli. debriyaj kasnagının oradaki bilyelerde sorun var.
    PiaggioCiao 25cc>>Mobilette Enduro 50cc>>Peugeot Nİnja 52>>Peugeot Trekker 100cc>>Ledow Cxm 250cc>>Kawasaki Zx9>> Yamaha DraGStaR 650..
    "www.radyomoto.com"/MoToRCu CC'si BüYüK OLaN DeĞiL;GöNLü BüYüK OLaNDıR

  7. #7
    FREEBLADE_39 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2007
    Şehir
    kırklaeli merkez
    Motosikleti
    YAMAHA XJ 400;yamaha ybr 125,aprilla rs 50 cross
    özer arkadaşımın dediğide çıkabilir 2 yerden birisinde çıkacaktır marşında herhangi problem yoksa çalıştırmada arka debriyajın ya bilyası bozulmuştur yada yayın orası bozuktr

  8. #8
    by_001 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Eylül 2008
    Şehir
    42 KONYA
    Motosikleti
    kawasaki er5 cbr 929
    neden sat başka bişiy al demeyelim...

    bu makinayla yaşlanacan diye ayet mi var..
    kawasaki er5 yamaha xjr 1300

  9. #9
    VaScO1925 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Aralık 2007
    Şehir
    -------- i Z M i R --- İsim:£.я.h.α.η
    kornan çalışıyor mu ? önemli bir nokta
    Drift Religion, iZMiR ŞußeSi

  10. #10
    Selka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ekim 2008
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    SUZUKI DL650 V-STROM
    Bence kasa ağır motor küçük.. O scooter ın o kasa ile en az 250cc olması gerekirdir. Ne pistonu ne krankı ne kayışı o ağır scooter ı sağlıklı ileri götüremez.. Ağır motor küçük hacim olay bu.. Yani belli km sonra piston bile ısınır yumuşar, krank iflas eder kayış atar, soğutma yetersiz olabilir..
    SOSYAL BİR MESAJIM KALMADI ARTIK BU İNSANLIĞA

  11. #11
    hanedan12 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2007
    Alıntı _PhOeNiX_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çin motor sahipleri hepimiz lanetliyiz.....Allah'a emanet gidiyoruz yollarda.Benimki de şu ara düz,müsait yola çıktığımda 5 dakika sonra benzin yememeye başlıyor 70-80'den 30lara düşüyor.İstop etmiyor lanet olası pır pır götürmeye çalışıyorum 4lüleri yakıp...
    Karbüratör ve benzin pompanı kontrol ettir öncelikle...
    Kangren olmuş tüm kollara adanmıştır.
    Eğer bir yıl sonrasını düşünüyorsan, bir tohum ek. Eğer on yıl sonrasını düşünüyorsan, bir ağaç ek. Eğer yüz yıl sonrasını düşünüyorsan, insanları eğit.

  12. #12
    MaxiBoost - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Kasım 2005
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Piaggio Xevo 250i
    Alıntı Selka adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bence kasa ağır motor küçük.. O scooter ın o kasa ile en az 250cc olması gerekirdir. Ne pistonu ne krankı ne kayışı o ağır scooter ı sağlıklı ileri götüremez.. Ağır motor küçük hacim olay bu.. Yani belli km sonra piston bile ısınır yumuşar, krank iflas eder kayış atar, soğutma yetersiz olabilir..
    neden herkes böyle düşünüyor anlamıyorum
    sizin hiç kilo diye bir şeyden haberiniz yokmu ?

    o kasaya küçük o kasaya küçük ,
    sanki kasa 2,5 ton !

    mondial 151 RS = 117 kilo
    mondial 150 zat =150 kilo

    herşey 33 kilo fazlalık yüzündenmi yani ?


    bu mudur yani sıkıntı ?

  13. #13
    by_001 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Eylül 2008
    Şehir
    42 KONYA
    Motosikleti
    kawasaki er5 cbr 929
    neden satmıyorsun...? neden yakmıyorsun..

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:10 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:08 PM ----------

    Alıntı _PhOeNiX_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çin motor sahipleri hepimiz lanetliyiz.....Allah'a emanet gidiyoruz yollarda.Benimki de şu ara düz,müsait yola çıktığımda 5 dakika sonra benzin yememeye başlıyor 70-80'den 30lara düşüyor.İstop etmiyor lanet olası pır pır götürmeye çalışıyorum 4lüleri yakıp...
    eger motorun avatarda yazan 151 RS ise bakımsız dır..

    ybr 125 e kafa tutan bır motordur 151 RS

    ve bende hastayım...
    kawasaki er5 yamaha xjr 1300

  14. #14
    Deli Çerkes - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Mayıs 2007
    Şehir
    Dünya
    Kötü mal sahibi adamı ev sahibi
    Kötü motor , adamı motor ustası yaparmış. hakikaten doğruymuş.

  15. #15
    MaxiBoost - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Kasım 2005
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Piaggio Xevo 250i
    unuttum sandınız dimi ?

    motoru komple söktükten sonra araya başka işler girdi,
    bir kaç hafta sökük vaziyette bekledi ,
    bu arada ufak ufak parçaları tamamladım ve hazır sökmüşken ne kadar bilya,keçe,burç,zincir ıvır zıvır varsa değiştirdim , piston segman dahil,

    son 2 gündür motoru topluyorum, dün marşa bastım anında çalıştı ,henüz bir problem gözükmüyor,

    işi kötüsü asıl problemi hala net olarak belirleyemedim,
    kırılmış,dökülmüş, bir parça yok !

    iyice test edip ondan sonra komple toplamayı düşünüyorum ,
    yani grenajları,selesi falan herşey sökük hala


    baya bir foto çektim hepsini sonra eklerim buraya .


  16. #16
    sakinseytan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Şubat 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Africa Twin 1000
    ben neler cektim zattan ödedigim paranın haddi hesabı yok kac kişi tek seferde 750 ytl ödemiştir servise cin malına? bende senin gibi heryerini sökerdim nalet makina nefret ederim onun yüzünden sol ayagımı kırdım hala agrıyo neler cektim o kadar tamri ederdim gene arıza yapardı onun hiçbi ayarı tutmaz ya sat gitsin dedikleri gibi kalıbını cekmiyo o cılız motor kilyos yokuşunu cıkarken kayış yaktım ya hemde yeniydi kayış orda bilyaları paso biter ona maaş baglaman lazım devamlı binmek için 3 kere konple kaportalarını degiştirdim sende epeyce uğraşıyosun belliki değmez ona hiç değmez hemde ben aldım taş gibi suzuki onu söküyorum temizliyorum oh be töbe ettim o motora
    Motosiklet mucidi

  17. #17

    Üyelik
    27 Aralık 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Burgman UH 150
    vallahi arkadaşlar nedense ben sizin yaşadıgınız bu problemleri yaşamıyorum benim zat şu an 16.400 km de ve ben 115 kg ona ragmen motor harika beni hiç üzmedi ve halende üzmüyor ben 12 ay devamlı üzerinden inmeyen biriyim
    http://img30.imageshack.us/img30/9673/imageqhg7.gif

  18. #18
    no_name - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Temmuz 2008
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    cbf 150
    bizim bi abide var 2 kişi 270 kilo motora biniyorlar oda 15 binde filan motorda hiç bir sorun çıkmadı
    Sen Vodafon Gibi Anı Yaşarken Seni Turkcell Gibi Heryerde Çekemem...

  19. #19
    MaxiBoost - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Kasım 2005
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Piaggio Xevo 250i
    Alıntı sakinseytan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben neler cektim zattan ödedigim paranın haddi hesabı yok kac kişi tek seferde 750 ytl ödemiştir servise cin malına? bende senin gibi heryerini sökerdim nalet makina nefret ederim onun yüzünden sol ayagımı kırdım hala agrıyo neler cektim o kadar tamri ederdim gene arıza yapardı onun hiçbi ayarı tutmaz ya sat gitsin dedikleri gibi kalıbını cekmiyo o cılız motor kilyos yokuşunu cıkarken kayış yaktım ya hemde yeniydi kayış orda bilyaları paso biter ona maaş baglaman lazım devamlı binmek için 3 kere konple kaportalarını degiştirdim sende epeyce uğraşıyosun belliki değmez ona hiç değmez hemde ben aldım taş gibi suzuki onu söküyorum temizliyorum oh be töbe ettim o motora
    valla hocam kusura bakma ama sende en az ZAT kadar problemlisin anlaşılan ?
    heralde para saçmaya öyle alıştınki hala kurtulamadın bu huyundan?
    http://www.motosiklet.net/forum/mt-a...yo-yardim.html

    bir karburator toplamaya 250 ,
    zat için 750 ? (ne yaptıysan artık, sıfırdan zat mı yarattınız? )

  20. #20
    crayzboyone - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Kasım 2006
    Lanet benim bildiğim sadece şeytana söylenir Kullandığın, bindiğin, dokunduğun birşeye neden lanet okursunuz anlamıyorum...


    REKLAM ALANI
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler