MotoAVM Motosiklet Aksesuarları
Kapat
Üye Girişi
Hadisatinal Buse - 468x80 - Forum Orta
Reflektörlü Motorcu Yeleği
Hudson Deri
Motosiklet Aksesuarları
2. sayfa BirinciBirinci 12

SENTE AYARI resimli

  1. #21

    Üyelik
    01 Mart 2009
    Şehir
    Denizli
    Motosikleti
    Mondial 110 KF
    Reklamlar  
    Mondial Motor
    Mondial Motor
    Kuba Motor

    Dostum sadece o noktalara dikkat ederek sente ayarını yapamazsın krank kasnağının konumu eksantrik dişlisinin konumu çok önemli şeyler.Basit bir işleme benzeyebilir ama ustalık gerektirir.

    ayrıcada pistonun konumunu öğrenmek için krank kasnağı üzerindeki işaretlere bakmalısın.Yanlış yapacağın ayar sonunda piston supaplara çarpabilir supaplar yamulabilir.


    AVM Forum
    Motosikletciyiz.com Outdoor & Motosiklet & Motor Aksesuarları
    Motomax
  2. #22

    Üyelik
    14 Ocak 2009
    Motosikleti
    klr 600
    nasıl ya bildiğim piston ü.ö ye getirilip dişlide ayar yerine getirilip zincir takılıyor grank falan senden duyuyom biliyosan veya bi bilen açıklarsa sevinirim





  3. #23

    Üyelik
    14 Ocak 2009
    Motosikleti
    klr 600
    ayarı başarı ile yaptım herkese çok teşekür

  4. #24
    deli_mavi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Eylül 2007
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    velespit(Bianchi-Apache 941d)
    Alıntı ferhat_se adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hocam çok hassas bir ayardır bu,bu ayarı sen yapamazsın yapsanda düzen tutturamazsın...günmüzdeki motosiklet tamircileri bile yapamıyor bizzat ben şahitim ..
    valla ben kendi motosikletimde yaptim....ustada degilim ama cok iyi bilgim vardi ilk defa soktugumuz motosikletimde piston degistirdik ve bu senteyi yaptim....isaret koydum zincire ve soktugum civatalara ve soktugum gibi toplandi...bombaaaaa....
    Ben Felegin Tekerine Comak Sokariiiiim
    Kirli Dunyadaki Kirlenmemis Duygular Adina...
    Listen To Your Heart/Roxette/19.10.1988

  5. #25
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    24 Kasım 2006
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    350 beyaz cava....hemde stylee...
    Alıntı ferhat_se adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    anlatımla değilde,bu ayar yapılırken (bir ustadan)görmelisin ve daha sonra sen bunu pratiğe dökmelisin bence böyle daha kesin bir şekilde yaparsın..amacım senin moralini felan bozmak değil beni yanlış anlama..inşallah yaparsın başarılar sana...
    aynen sana katılıyorum abi....
    ve 2 sene önce gs500 ün kü de arızalanmıstı...bende ona baka baka ögrendım...suan motorun bujı yerı yalama oldu üst kapagı söktum....tornada yaptıracagım....


    ayra şöle oluyor...piston üst ölü noktada iken ekzantrikteki çentikler birbirine bakacak...tabı bu dediğim cift ekzantrikli motorlar için...
    ama piston üst ölü noktayı unutma...

  6. #26

    Üyelik
    01 Mart 2009
    Şehir
    Denizli
    Motosikleti
    Mondial 110 KF
    çok zor bişiy ayarlaması keşke sana yakından anlatabilseydim.İlk denememde ayarlıyom yine kaçıyordu bende ona göre oynadım oldu benimki o işaretlere denk değil ama canavar gibi arkasından polis kovalarcasına kaçıyor maşallah
    Reklamlar  

2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)