Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Ktm stator sorunu

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    17 Mayıs 2018
    Şehir
    Beykoz/İstanbul
    Motosikleti
    Ktm 250 RC
    Merhaba arkadaşlar bu sabah işe giderken motor bir anda durdu ve çalışmadı. Arkadaşı aradım çekmesi için 15-20 dk. bekledim o geldiğinde denedik çalıştı 5 dk. sonra yine durdu çekerek götürdük. Bir servis buldum o arada motor soğumuştu, düşük devirde çok zorlamadan servise kadar götürdüm. Ayaklığın bağlandığı parçanım bir vidası kırıkmış usta dedi giderken sensör yerinde oynuyor ve ayak kapalı sinyali gönderip motoru durduruyor. Neyse o parçayı aldım değiştirdik. Yol çıktım 15 dk. sonra motor tam ısındığında tekrar durdu çalışmadı. Çekerek götürdük servise usta kontrol etmiş sıcakken stator elektrik göndermiyor gibi birşey söyledi. Yarın sabah söküp sargıları kontrol edecek. Motor ktm rc 250, servisten stator fiyatına baktım 1114 tl ücreti var. Fiyat çok yüksek geldi acaba bunun tamiri yok mudur yada duke 200 yada 390 ın statoru uymaz mı ? Onların fiyatı 280 tl civarı. Lütfen bir yol gösterin, yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    ogzcngdk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Şehir
    Bursa/Erdek
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50 - Hero X Pulse 200
    Isındığı zaman ortaya çıktığına göre sorun statör olmayabilir. Açıldığı zaman belli olacaktır.

  3. #3
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 D400, 18 Mt25abs
    Bajaj motorların statörü uyuyorsa birde onun parça fiyatlarına bakın zamanında duk200 e Pulsar 200ns nin vites milini arkadaş takmıştı farklı motor ama belki bir ihtimal uyabilir bakmakta fayda var.

  4. #4
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW R1200GS / Piaggio Medley / Peugeot Tweet
    Bir bobinajcıya götürün motosiklet sargısını 150-200 liraya yenilerler , sökmeden önce akü üzerinden ölçüm yapın , orta devirlerde 14 ila 15V arası görüyorsanız sıkıntı başka bir yerdedir..

  5. #5
    chevy64 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Temmuz 2015
    Motosikleti
    04 monster 620
    Yeniden sardiricaksaniz daha once motosiklet statoru saran birine yaptirin. Her bobinajci duzgun saramiyor

  6. #6

    Üyelik
    17 Mayıs 2018
    Şehir
    Beykoz/İstanbul
    Motosikleti
    Ktm 250 RC
    Usta aküyü ölçmüş 12v değer vardı dedi. Stator söktük çok fazla kararmış çıkma orjinal statorle değiştirdik. Aküde 14.1v gördük ama 15 dk. çalıştıktan sonra tekrar stop etti. Ben çıktım usta beyine bağlanıp bakıcaktı hala birşey çıkmadı. Başka nereden olabilir acaba fikri olan var mı ?

  7. #7
    chevy64 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Temmuz 2015
    Motosikleti
    04 monster 620
    Yeni taktiginiz Statoryu konjektore baglamadan uclarini olctunuz mu ? Degerler farkli ise taktiginiz statorde sorunlu olabilir. Veya konjektorunuz saglam mi ? Onuda multimetre ile motora baglamadan olcebilirsiniz

    Videoyu izlerseniz olcme isini anlatiyor

    https://youtu.be/YfLcp-EktOA

    https://youtu.be/-2jWIkhy1fo

  8. #8
    Ekarademir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2016
    Şehir
    Aksaray
    Motosikleti
    KTM 640 Adventure
    Aynı şey başıma gelmişti. Mz motorun ateşlemesini platinliden beyinliye çevirdiğimde ısınınca stop etmeye başlamıştı. Sorun beyindendir diyip fazla üstünde durmamıştım.

    Statörde sorun yok diye düşünüyorum. Isınınca ateşlemeyi kesiyor motor.

  9. #9

    Üyelik
    17 Mayıs 2018
    Şehir
    Beykoz/İstanbul
    Motosikleti
    Ktm 250 RC
    Yardımlarınız için çok teşekkür ederim arkadaşlar. Sorun krank sensöründeymiş. Onu değiştirdik düzeldi şu anda.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler