slm h7 tek işlevlidir hem kısa hem uzun yanmaz,hem kısa hem uzun kullanmak istersen h4 alman lazım h4 xenon setleri kısası xenon'dur uzunu halojen ampüldür eğer hem kısa hem uzun xenon olmasını istersen bixenon(ismi buydu galiba)hem kısası hem uzunu xenondur. Ama burda önemli olan senin motorunun ampül yuvasının ne olduğudur eğer h7 ise sorun yok h4 çevirmen biraz uğraştırır, montajı çok basittir herhangi bir aparat kullanmana gerek yok.
Eski ampülün duyuna giren fişleri çıkarıcaksın onun yerine xenonun bağlantısını yapıcaksın zaten set halindedir aldığın xenon hepsi hazır soketlidir senin ekstra bir şey yapmana gerek yok.Önemli olan senin motorunun tipine uygun xenon alman gerisi zor değl.
arkadaşım,
H' lı olan ampullerde ışık birden yanmaz,
ısınma ile yanar,
mesela sellektör yaparkende ani ışık vermesi lazım kii,
öndeki araç veya önden gelen araç seni fark etsin diye,
ama H'lı ampullerde bu olanaksız,
basılı tutmaısın ve en az 45 sn beklemelısın ısınması için,
o da tam ısık veremez o kadar zamanda,,,
yani uzun kısa olmuyor malesef..
BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
''Gürcan Moto Garaj''
0 535 939 20 86
benim bildiğim uzun kısa yapabilen tek ampül H4 tür gerisi hep tek devredi ya uzun,kısa,sis farı,gündüz farıv.s lerde kullanılır
Bianchi Falcon 125 41 N 3103
Hyosung MS3 250 35 AP 4831
Yeni bir gün, yeni bir savaş . . .
h4 xenon ampülde böyle bir sorun olmaz örneğin ben h4 bixenon kullanıyorum hem kısa hem uzun xenon ,dediğin doğrudur xenonlar normal ampül gibi tepki vermez ısınma süresi vardır ,ama h4 xenon ampül motorludur sen uzun farı yaktığın zaman veya sellektör yaptığın zaman ampülün içindeki motorun ileri geri gitmesiyle sistem çalışır
gkhn boşa uğrşma bak yakarsınn ampullerii dikkat et uğraşmaa hele elktrk aksmanı ters bağlarsan mtr drmadan istop ederrr dkkt ett...
sevgi eylem gerektirir.. ee ne duruyorsunn bass gazaa...
analdım elimi cektim bugün 3 elekterikciye gittim anlamayız dediler birde benim xenon en fazla 30 sn yanıyor sonra sönüyor aküden mi kaynaklanıyor acaba
ya dostum 90 tlye aldığın xenonu bide elle takmaya takarsan problem kaçınılmaz..
öte yandan tabiki öbür pahalı xenona para vermekte insanın gücüne gidiyor..mtec xenon bağlatıcaz bu hafta siparişi verdik 250 dolar para..
evlat acısı gbi yemin ediorm..yakmaya kıyamıcaz.. :D
'
[COLOR="Blue"]
JustBe..[/COLOR]
Ankara'da olsan yardımcı olurdum ama buradan nasıl tarif edeyim bilmiyorum.
Akün kaç amper? Soruya buradan başlamalı.
Düşük amperli bir aküye sahipsen xenonun balastları(beyni) ateşlemeyi gerçekleştiremeyecektir.
+
www.geceucusu.com.
Çok para vermişsiniz.
Aynı kit piyasada 200-250 küsür liralara bulunurdu. (gerçi araştırmışsınızdır)
Mtec'lerin araca has ürettiği kitler var. O şekilde olunca kabarık bir fiyat veriyorlar. Müşteri de "benim aracım için üretilmiş" mantığı ile hemen giriyor bu olaya
Atın iyisi alayda,kabın iyisi kalayda belli olur.
valla kaç amper oldunu bilmiyom ama orjinal 12 volt 5 ah yazıyor üstünde motor çalışır iken bile bazen 5 sn yanıp geri kapanıyor bazen 10 sn en fazla 20 sn gibi az sürelerde kapanıyor hemen geri yani sırf beyaz yanıyor bi mavi yandını görememedim :S
'
[COLOR="Blue"]
JustBe..[/COLOR]
ben biraz geç kaldım sanırım olaya, kafalar iyice karışmış konuyu toparlamak isterseniz olayı izah edebilirim
serkanım olayı karıştırmışsın sanırım yani Halogen ile xenon u sen xenonu anlatmışsın H yani Halogen ampul en hızlı tepki verendir H harfi halogen anlamına gelirH7-H4 gibi ,xenonlar gaz tememelli oldukları için gaz ısınıp yanana ve parlayana kadar süre geçer o yüzden bazı aynalama teknikleri hariç xenonlarla sellektör yapılmaz
zengin veya fakir farketmez, apaçilik ya da ezik alt kültürün, motosiklet üzerinde hiç bir izahı ve bahanesi olamaz... ) (3 litre benzin koyuyorum bir hafta geziyorum diyen adamlardan ve motorlarından uzak durun)
arkadaşlar benim xenon bi 5 sn yandıgı sürece gördügüm ışık biraz üşük geldi hem beyaz yandı mavimsi yanmasını istiyorum acaba ısınınca mı mavimsi beyaz şekilde yanar sizce
aküden gelen amper yeterli olmadığı için ayrıca havalar soğuk bunun çok etkisi var tam performans alması için tam güç alması lazım ayrıca 6000k yani tam beyaz daha iyi bi görüş açısı sağlar 8000k birazdaha mavidir sadece görsel beğeni bi artısı yoktur hatta tr zor bulunan 4300k olan bi xenon vardır o en iyi ve en sağlıklısıdır beyaz sarı arasıdır
zengin veya fakir farketmez, apaçilik ya da ezik alt kültürün, motosiklet üzerinde hiç bir izahı ve bahanesi olamaz... ) (3 litre benzin koyuyorum bir hafta geziyorum diyen adamlardan ve motorlarından uzak durun)
peki xenonlar ısınmadan mavi vermezler dimi
kullandığın xenon kaç kelvin ise o ısıya yani kelvine ulaşmaları için tam güç almaları lazım ayrıca senin mavi den kastın nasıl mavi bilemem 8000k mavi beyaz arasıdır tam mavi 10000k ve 12000k mor verir bu arada kelvin ışık gücü değil ısı ve ışığın ölçü birimidir yani kelvin arttıkça renk mora doğru gider kısaca 6000k daha az 8000k daha fazla ışık verir diye bişey yoktur
zengin veya fakir farketmez, apaçilik ya da ezik alt kültürün, motosiklet üzerinde hiç bir izahı ve bahanesi olamaz... ) (3 litre benzin koyuyorum bir hafta geziyorum diyen adamlardan ve motorlarından uzak durun)
8000kelvin ama benim xenon 3,4 sn acınıp kapandıgı icin tm rengi ne oldunu göremedim sırf beyaz yandını gördüm aacaba ısındıkdan sonramı maviye dönüyor nasıl oluyor
zengin veya fakir farketmez, apaçilik ya da ezik alt kültürün, motosiklet üzerinde hiç bir izahı ve bahanesi olamaz... ) (3 litre benzin koyuyorum bir hafta geziyorum diyen adamlardan ve motorlarından uzak durun)
bana normalde sokerken ney nerede idi soylersen sana daha iyi yardimci olabilirim.ilk halde renkler nasildi hic dikkat etmedenmi daldin sokme isine?orada olsam yardim ederdim kesin ancak ben orada olamadigim icin ancak sein aciklamalarinla yardimci olabilicem simdi bana aciklanam gereken switch filan birak eski sistyemde far kablo renklerin neler?adim adim gi,delim
Ben Felegin Tekerine Comak Sokariiiiim
Kirli Dunyadaki Kirlenmemis Duygular Adina...
Listen To Your Heart/Roxette/19.10.1988
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)