Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Mekanikten Anlayan Ustalar... Yardım Lütfen...

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    serkanADH13 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2006
    Şehir
    İ.S.T G.o.paşalı ,,''Sakarya'lı''
    Motosikleti
    Motor Tamircisi :) 0,535,939,20,86 :)
    Slm Dostlarım,
    Bende Kanuni Racer 20O MOTOR VAR,
    VE 30 BIN KM YAKLAŞTIM ARTIK,
    segman piston değiştirme zamanım geldıgıne inanıyorum,
    Fakat Benım şöyle bir düşüncem var,

    bi rektifiyeciye gitsem ve 200 cc motorumu rektifiye yaptırım hacmını biraz değiştirsem (250 cc felan)

    1:::subaplarıda değiştirmem gerekirmi...

    2:::piston ve gömleği orj olarak nerede ve kaça bulabılırım,(sanayılerde rektifiyeci var tanıdığım,onlar önerirmi)

    3:::ne kadar sağlıklı olur???????

    motorumdaha hiç açılmadı ilk olacak,,,

    vites dişlilerimi incelemelimiyim aşınma varmı diye...

    Yardım Ederseniz Sevinirim...

    motorum bu zamana kadar hiç sorun vermedi,
    yeterince uzun yolar yaptım,
    3 günde 1700 km gittiğim zamanda oldu,

    kısacası,:
    bu şekilde büyüteyimmi??
    yoksa sorun çıkartabilir ellemeyeyimmi???
    BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
    ''Gürcan Moto Garaj''
    0 535 939 20 86


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Moderatör Lucas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Haziran 2006
    Şehir
    Yalova
    Kimse cevap yazmamış hayret

    Bence hiç elleme, astarı yüzünü geçer. Gerçi daha önce konuşmuştuk bu konuyu, sen motoruna gerçekten çok emek verdin. Modifiye çalışmalarını sadece dış görünümde yapmaya devam et. Eğer illa motoru modifiye edicem diyorsan, komple motoru değiştir
    Legends may sLeep.. But they never diE..!

  3. #3

    Üyelik
    01 Ekim 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    bobcat pgo gmax
    selam kanuni kros 250 nin silindır ve pistonunu kullan sanıyorum onlar 1e1 uyacaktır

  4. #4
    alp_tunay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Temmuz 2006
    Şehir
    iZMİR
    Motosikleti
    cbf1000
    250 cc ye zaten çıkaramassın... Blok ve gömlek kurtarmaz... Kurtarsa bile hararet sorununu çözemessin....

    Haliyle üst kapak ta değişecek... Onlar değişince bayağı bir masrafı olur... En fazla 15 cc büyütebilirsin...

    Bence dokunma... Piston sekman değiştirt...Güle güle kullan.... Öteki türlü nere arıza yapacak diye beklemekten iyidir..
    T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R

    N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E

  5. #5
    Moderatör Lucas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Haziran 2006
    Şehir
    Yalova
    Eveet konuyu gün yüzüne çıkarmanın haklı gururuyla kabartıyorum koltuklarımı
    Legends may sLeep.. But they never diE..!

  6. #6
    mach1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2008
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    mondial zn125 (pırpır)
    Gömlekle bloğu kurtarrısan hararet olayını yağ soğutucusuyla hallede bilirsin ama 250cc yaptırğında motorun ömrü az olacak çok fazla hızda vermez bence normal rektefiye yaptır
    Malımızı mülkümüzü bir horoz taşır,keyfimizi Sultan Mecit vapuru taşıyamaz
    Drift Religion

  7. #7
    serkanADH13 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2006
    Şehir
    İ.S.T G.o.paşalı ,,''Sakarya'lı''
    Motosikleti
    Motor Tamircisi :) 0,535,939,20,86 :)
    evet arkadaşlar,
    bu gun dükkanda düşünmek için bayağı vaktım oldu,

    kesınlıkle ben yıne 200 cc motoruma devam edeyım,
    :DD:

    başka bir arkadaşta yapmıştı ve eskıyen yerlerden sorun vermeye başladı,(değişmeyen dişlilerden,şanzuman dişlilerı vs)

    bu nedenle ben yıne sadece görsellikle uğraşayım:d:D

    Bılgılerınız İçin Teşekkürler...


    Lucas Sana Ayrı Bir TeşekküRR...
    BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
    ''Gürcan Moto Garaj''
    0 535 939 20 86


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler