Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Elektrikli Bisiklet-merak Edilenler

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    halilihsan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Eylül 2008
    Arkadaşlar...

    baktım ki bu elektrikli scooterlarla ilgili baya bi soru var.

    böyle bir konu açıp,kararsız kalan arkadaşlara yardımcı olmak istedim.

    .................................................. .................................................. ..............................................

    ben geçen sene yazın aldım.bu yaz sattım.tam bir sene kullandığım biselect elektrikli scooterle ilgili izlenimlerim,deneyimlerim,tavsiyelerim.....

    ilk aldığınızda aküsünü full şarj yapıyorsunuz ve bu dolu batarya ile 50-60 km civarı yol katediyorsunuz...

    ortalama 3000-4000 km civarı bi yol yaptığınız zaman akünün önrü azalıyor ve tam performansını sergileyemiyor.tam dolu şarj ile ortalama 20-30 km yapıyorsunuz....

    0rtalama 7000-8000 km civarı bi yol yaptığınızda akünün ömrü daha da azalıyor ve tam dolu şarj ile maxiumum 8-10 km yapabiliyor anca.

    napmak lazım? yeni akü almak lazım.en son sorduğumda (4 ay önce) yeni akü 300 YTL idi.

    servisinde mevcut.elektro marketler de de bulabilirsiniz.

    elektronikçilerde daha ucuza da akü var ama performansı daha düşük olacaktır...

    istenirse ayrıca ikinci bir akü bağlanıp araya anahtar koyularak yedek şarj konulabilir.böylelikle 50 yerine 100 km yaparsınız.

    .................................................. .................................................. ...................
    yaklaşık 1000 km ye gelince arka stop lambasının ampülü patladı ve hiçbir benzinli motorun ampülünü uyduramadık.değişik birşey yapmış elin oğlu.mecburen servisinden yenisini ( orjinalini) aldık (10 ytl + kdv)

    yaklaşık 3000 km ye gelince arka fren balatası eskidi. (35 ytl +kdv)

    yaklaşık 4000 km ye gelince arka lastik bitti. (30 ytl + kdv)

    yine 4000 km civarında ön maşa (çatal) dibinden kırıldı. (35 ytl + kdv)

    yaklaşık 5000 km ye gelince kontak yuvası parçalandı.tek kontak yuvası satılmıyor.

    (kontak yuvası + oturak açma kilidi + akü kilidi ) üçü bir arada satılıyor. 20 ytl + kdv (hayret bu üçlü grup nasılda bu kadar ucuz olabilir diye şaşırmıştım.ama bunu ucuz yapmışlar nedense)

    5000 km civarında orta ayaklık kırıldı. (yenisini almadım.yan ayaklıkla idare ettim.fiyatıda muhtemelen 35 ytl + kdv dir.)

    bir ara birader ayaklıktan düşürmüş.ön göğüs çatlamış.yenisini sordum 35 ytk + kdv dediler.almadım

    yani elinizi attığınız parça için en az 35 ytl + kdv yi gözden çıkarın

    6000-7000 km ye gelince sağında solundaki ufak tefek civataların tırnakları kırılmaya başladı ( yani artık dökülmeye başladı )

    kimlerin almasını tavsiye ederim???

    bi kere kullanacağınız alan rampa ,engebeli ,bozuk satıh,stablize yol olmamalı.

    bu makine tamamen düz yol için tasarlanıp,narin kullanım için imal edilmiş.zora hiç gelmiyor.

    evinizle işinizin arası misal veriyorum 10-15 km...

    akşam koyacan şarja.... sabaha kadar dolacak (ortalama 5 saatte doluyor)

    sabah binecen işine gidicen.kilitleyecen,akşama kadar yatacak makine.akşamda binecen eve gelicen.koyacan tekrar şarja.sabah kadar duracak...

    bu şekilde kullanırım,bu kriterler bana uyuyor diyorsanız... hiç vakit kaybetmeyin,alın derim....dolmuş parasından kendi kendini amorti eder ve hor bile kullanmış olsanız,en kötü ihtimalle bu şekilde 1 sene kullanırsınız.ondan sonra bırakın satmayı,kaldırıp çöpe bile atsanız zarar etmezsiniz

    kimlerin almamasını tavsiye ederim???

    bi kere kullanacağınız alan rampa ise,engebeli ise,bozuk satıh ise,stablize yol ise hiç almayın.

    iş için kullanacak olanlar da almasın arkadaşlar....

    mesela iş icabı ortasında malzeme,yük vs .... taşıyacaksanız,hiç başınızı ağrıtmayın,50 cc lik bir honda today veya 90 cc lik TVS scooty pept (alın binin babalar gibi.ikisininde vergisi yok.

    ( tvs hindistan malıdır,çok sağlam motordur.kesinlikle çin malı değildir.kendim kullanıyorum2005 de aldım 3 yıl oldu 4. seneye girecek.30.000 km ye geldi daha yeni ce hafiften şıkırdamaya başladı motordan.)

    dediğim gibi iş icabı kullanacak olanlar almasın arkadaşlar.

    tamirciymiş,tüpçüymüş,sucuymuş,kırtasiyeymiş,kurye ymiş,kasapmış . . . vs bu makine yük taşımak için hiç de uygun değil kesinlikle.

    yük taşımaya uygun olmadığı gibi,sürekli kullanım içinde uygun değil.yani şarjı doldurup hiç durmadan kısa aralıklarla durarak 50 km yapıp şarjı bitirip,tekrar doldurup (yada yedek batarya ile ) yola devam edip sürekli kullanırsanız da çabucak dökülür.

    işçilik namına hiçbirşey yok.malzeme kalitesi de ortada

    çok kibar,çok narin kullanmak gerekiyor

    rampa yukarı çekmez.düz yolda fena sayılmaz.ilk kalkışı çok zayıf.ama kalktıktan sonra yavaş yavaş toparlıyor kendini.

    çok ufak rampaları çıkabilir ama motorun çok zorlandığını gayet rahat hissedersiniz.motoru ne kadar zorlarsanız,hem akünün hemde motorun ömrü zayıflar.

    ilk çıkanları için plaka ve ehliyet istemiyorlardı.şimdi yeni çıkanlar için plaka zorunlu.ama ehliyet istemiyorlar.

    ilerleyen zamanlarda ne olur bilemem.belki ehliyet de isteyebilirler yada onun için ayrı bir ehliyet sınıfı çıkarabilirler.burası türkiye



    ALINTIDIR...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    14 Mayıs 2008
    Zaten kararsızları döndürdük ama koymuşsun buraya şık olmuş. Rahatız

  3. #3
    alemdar2442 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ağustos 2008
    Şehir
    Erzincan
    Motosikleti
    Honda
    mobilet'e bin daha iyi

  4. #4

    Üyelik
    14 Mayıs 2008
    Alıntı vg029474 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    You have pretty cool point here._____________________________________________ ______________________Guild Wars GoldRunescape Power Leveling EQ2 Gold
    What is your problem, I had you pushed electric but it's full problem,do you now?

  5. #5
    pozitif_man - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Haziran 2007
    Şehir
    Vatan: Bozyazı, Mekan: Antalya
    Motosikleti
    Yenisini alana kadar yok.
    Güzel düşünmüşsün, böyle bir topic iyi oldu... Fakat saydığınız problemler belki de sizin aldığınız bisikletin markası ile ilgilidir. Bazı motorlar da çabuk dökülüyor değil mi?..

    Ayrıca geçen günlerde bir sitede elektirikli bisiklet motoru vs. satılıyordu. 300-400 TL gibi bir para vererek evdeki eski velespiti elktirikli bisiklet yapabiliriz yani... Bence bu şekilde daha sağlam bir elektirikli bisiklete binmiş oluruz...
    İki canlı kuşu birbirine bağlasan, dört kanatlı oldukları halde uçamazlar, çünkü ikilik mevcuttur.

  6. #6
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    21 Aralık 2008
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Zs 200 Gy-2
    Herşey aküde biter,eğer batarya fiyatları bu kadar yüksek olmasaydı.Şu anda kullanılan en kötü elektrikli araç nikel metal akülere sahip olacaktı.

    ama bu fiyat-performans-ağırlık dengesinde (kurşun asit akülerle) bu iş bu kadar oluyor ne yazıkki.

  7. #7
    semih39 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Kasım 2008
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    FZ6 FAZER
    Alıntı halilihsan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar...

    baktım ki bu elektrikli scooterlarla ilgili baya bi soru var.

    böyle bir konu açıp,kararsız kalan arkadaşlara yardımcı olmak istedim.

    .................................................. .................................................. ..............................................

    ben geçen sene yazın aldım.bu yaz sattım.tam bir sene kullandığım biselect elektrikli scooterle ilgili izlenimlerim,deneyimlerim,tavsiyelerim.....

    ilk aldığınızda aküsünü full şarj yapıyorsunuz ve bu dolu batarya ile 50-60 km civarı yol katediyorsunuz...

    ortalama 3000-4000 km civarı bi yol yaptığınız zaman akünün önrü azalıyor ve tam performansını sergileyemiyor.tam dolu şarj ile ortalama 20-30 km yapıyorsunuz....

    0rtalama 7000-8000 km civarı bi yol yaptığınızda akünün ömrü daha da azalıyor ve tam dolu şarj ile maxiumum 8-10 km yapabiliyor anca.

    napmak lazım? yeni akü almak lazım.en son sorduğumda (4 ay önce) yeni akü 300 YTL idi.

    servisinde mevcut.elektro marketler de de bulabilirsiniz.

    elektronikçilerde daha ucuza da akü var ama performansı daha düşük olacaktır...

    istenirse ayrıca ikinci bir akü bağlanıp araya anahtar koyularak yedek şarj konulabilir.böylelikle 50 yerine 100 km yaparsınız.

    .................................................. .................................................. ...................
    yaklaşık 1000 km ye gelince arka stop lambasının ampülü patladı ve hiçbir benzinli motorun ampülünü uyduramadık.değişik birşey yapmış elin oğlu.mecburen servisinden yenisini ( orjinalini) aldık (10 ytl + kdv)

    yaklaşık 3000 km ye gelince arka fren balatası eskidi. (35 ytl +kdv)

    yaklaşık 4000 km ye gelince arka lastik bitti. (30 ytl + kdv)

    yine 4000 km civarında ön maşa (çatal) dibinden kırıldı. (35 ytl + kdv)

    yaklaşık 5000 km ye gelince kontak yuvası parçalandı.tek kontak yuvası satılmıyor.

    (kontak yuvası + oturak açma kilidi + akü kilidi ) üçü bir arada satılıyor. 20 ytl + kdv (hayret bu üçlü grup nasılda bu kadar ucuz olabilir diye şaşırmıştım.ama bunu ucuz yapmışlar nedense)

    5000 km civarında orta ayaklık kırıldı. (yenisini almadım.yan ayaklıkla idare ettim.fiyatıda muhtemelen 35 ytl + kdv dir.)

    bir ara birader ayaklıktan düşürmüş.ön göğüs çatlamış.yenisini sordum 35 ytk + kdv dediler.almadım

    yani elinizi attığınız parça için en az 35 ytl + kdv yi gözden çıkarın

    6000-7000 km ye gelince sağında solundaki ufak tefek civataların tırnakları kırılmaya başladı ( yani artık dökülmeye başladı )

    kimlerin almasını tavsiye ederim???

    bi kere kullanacağınız alan rampa ,engebeli ,bozuk satıh,stablize yol olmamalı.

    bu makine tamamen düz yol için tasarlanıp,narin kullanım için imal edilmiş.zora hiç gelmiyor.

    evinizle işinizin arası misal veriyorum 10-15 km...

    akşam koyacan şarja.... sabaha kadar dolacak (ortalama 5 saatte doluyor)

    sabah binecen işine gidicen.kilitleyecen,akşama kadar yatacak makine.akşamda binecen eve gelicen.koyacan tekrar şarja.sabah kadar duracak...

    bu şekilde kullanırım,bu kriterler bana uyuyor diyorsanız... hiç vakit kaybetmeyin,alın derim....dolmuş parasından kendi kendini amorti eder ve hor bile kullanmış olsanız,en kötü ihtimalle bu şekilde 1 sene kullanırsınız.ondan sonra bırakın satmayı,kaldırıp çöpe bile atsanız zarar etmezsiniz

    kimlerin almamasını tavsiye ederim???

    bi kere kullanacağınız alan rampa ise,engebeli ise,bozuk satıh ise,stablize yol ise hiç almayın.

    iş için kullanacak olanlar da almasın arkadaşlar....

    mesela iş icabı ortasında malzeme,yük vs .... taşıyacaksanız,hiç başınızı ağrıtmayın,50 cc lik bir honda today veya 90 cc lik TVS scooty pept (alın binin babalar gibi.ikisininde vergisi yok.

    ( tvs hindistan malıdır,çok sağlam motordur.kesinlikle çin malı değildir.kendim kullanıyorum2005 de aldım 3 yıl oldu 4. seneye girecek.30.000 km ye geldi daha yeni ce hafiften şıkırdamaya başladı motordan.)

    dediğim gibi iş icabı kullanacak olanlar almasın arkadaşlar.

    tamirciymiş,tüpçüymüş,sucuymuş,kırtasiyeymiş,kurye ymiş,kasapmış . . . vs bu makine yük taşımak için hiç de uygun değil kesinlikle.

    yük taşımaya uygun olmadığı gibi,sürekli kullanım içinde uygun değil.yani şarjı doldurup hiç durmadan kısa aralıklarla durarak 50 km yapıp şarjı bitirip,tekrar doldurup (yada yedek batarya ile ) yola devam edip sürekli kullanırsanız da çabucak dökülür.

    işçilik namına hiçbirşey yok.malzeme kalitesi de ortada

    çok kibar,çok narin kullanmak gerekiyor

    rampa yukarı çekmez.düz yolda fena sayılmaz.ilk kalkışı çok zayıf.ama kalktıktan sonra yavaş yavaş toparlıyor kendini.

    çok ufak rampaları çıkabilir ama motorun çok zorlandığını gayet rahat hissedersiniz.motoru ne kadar zorlarsanız,hem akünün hemde motorun ömrü zayıflar.

    ilk çıkanları için plaka ve ehliyet istemiyorlardı.şimdi yeni çıkanlar için plaka zorunlu.ama ehliyet istemiyorlar.

    ilerleyen zamanlarda ne olur bilemem.belki ehliyet de isteyebilirler yada onun için ayrı bir ehliyet sınıfı çıkarabilirler.burası türkiye



    ALINTIDIR...

    ben biselect elektrikli scooteru alalı 1.5 yıl oldu daha herhangi bi sorunu olmadı ilk önce eski modelini almıştım 250w olanını baktım ki randıman yok gercektende 250w lıklarda hiç randıman alamıyorsun sonra yeni modelleri cıktı 3-4 ay sonra 200tl fark ödeyerek 600w lıklarınla değiştirdik ama sadece arka tekerleri değiştirdık aldığımız eski model yeni cıkan D3 diye yazdıkları modelle aynıydı sadece benim eski 250wtı yenis 600w onun arkada tekerı komple alarak buna taktık vede cok iyi randıman aldık şuana kadar hiç bi sorunu yok( sorun yok derken bu hafta 1 tane 60 tl yeni aku aldık bitanesi patlak verdi ama şuan çok iyi yeni gibi )sende nedense durmadan sorun cıkarmış onu anlamayadım.kalkışlar cok yavaş demişsin elektriklı scooterlar normal scooterlara göre(50cc 125cc)daha cabuk kalkıyor nerden biliyorsun dersen hep denedik.ayrıca biz rampa yukarı %30 meğilli rampada 2 kişi toplam 130 kg falan okadar zorlamadan cıkıyor. sanırım seninkin eski model olmasında bu sorunlarla karşılaşmısın yeni modeller 600w olanlar cok iyi ama fiyatı cok yüksek yapmışlar fiyatlar uygun olsa cok rekabet görür

  8. #8

    Üyelik
    14 Mayıs 2008
    Alıntı semih39 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben biselect elektrikli scooteru alalı 1.5 yıl oldu daha herhangi bi sorunu olmadı ilk önce eski modelini almıştım 250w olanını baktım ki randıman yok gercektende 250w lıklarda hiç randıman alamıyorsun sonra yeni modelleri cıktı 3-4 ay sonra 200tl fark ödeyerek 600w lıklarınla değiştirdik ama sadece arka tekerleri değiştirdık aldığımız eski model yeni cıkan D3 diye yazdıkları modelle aynıydı sadece benim eski 250wtı yenis 600w onun arkada tekerı komple alarak buna taktık vede cok iyi randıman aldık şuana kadar hiç bi sorunu yok( sorun yok derken bu hafta 1 tane 60 tl yeni aku aldık bitanesi patlak verdi ama şuan çok iyi yeni gibi )sende nedense durmadan sorun cıkarmış onu anlamayadım.kalkışlar cok yavaş demişsin elektriklı scooterlar normal scooterlara göre(50cc 125cc)daha cabuk kalkıyor nerden biliyorsun dersen hep denedik.ayrıca biz rampa yukarı %30 meğilli rampada 2 kişi toplam 130 kg falan okadar zorlamadan cıkıyor. sanırım seninkin eski model olmasında bu sorunlarla karşılaşmısın yeni modeller 600w olanlar cok iyi ama fiyatı cok yüksek yapmışlar fiyatlar uygun olsa cok rekabet görür
    Merhaba, 600w'lıklar gerçekten yeterli mi, normal şartlarda menzil nedir? Düz yolda - yokuş aşağı bayır çıkarken sürat nedir? Tr.'de satılan yeni nesil için doğru dürüst hiçbir bilgi yok. Aydınatır mısın biraz? Akü ömrü-fiyatları nedir?

  9. #9
    semih39 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Kasım 2008
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    FZ6 FAZER
    Alıntı motorhocası adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba, 600w'lıklar gerçekten yeterli mi, normal şartlarda menzil nedir? Düz yolda - yokuş aşağı bayır çıkarken sürat nedir? Tr.'de satılan yeni nesil için doğru dürüst hiçbir bilgi yok. Aydınatır mısın biraz? Akü ömrü-fiyatları nedir?
    90-100kg rahatlıkla taşıyor normal şartlarda fazla zorlamadıkca rahat 35-40km yol yaparsın yedek akude takarsan yerleri var 10 km daha yol gider.düz yolda 45-50 km hıza ulaşıyor.bayır cıkarkende 25-30km hızla rahatlıkla tek kişi bayır yukarı cıkarıyor.aku dedim gibi 1.5 yıl oldu henuz bitanesini değiştirdik oda içindeki asit bittiğinden bozuldu aldığımız aku fiyatıda 60tl aldık.yedek parçalarıda motorlara göre birazda ucuz.

  10. #10

    Üyelik
    14 Mayıs 2008
    Alıntı semih39 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    90-100kg rahatlıkla taşıyor normal şartlarda fazla zorlamadıkca rahat 35-40km yol yaparsın yedek akude takarsan yerleri var 10 km daha yol gider.düz yolda 45-50 km hıza ulaşıyor.bayır cıkarkende 25-30km hızla rahatlıkla tek kişi bayır yukarı cıkarıyor.aku dedim gibi 1.5 yıl oldu henuz bitanesini değiştirdik oda içindeki asit bittiğinden bozuldu aldığımız aku fiyatıda 60tl aldık.yedek parçalarıda motorlara göre birazda ucuz.
    Teşekkürer güzel bir taşıta biniyorsun. 1,5 yılda 60 Tl akü parası masraf sayılmaz, iyi elektriklenmeler memnun oldum

  11. #11

    Üyelik
    02 Haziran 2007
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    Kawasaki VN 800
    bu işler şans işi , millet 5000 bin de mondial parçalıyor . Arbetus 25 000 i geçti
    TÜRK CHOPPER TÜRKİYE ESKİŞEHİR İL TEŞKİLATI - O ERRORDU DİSİPLİN OLDU

  12. #12
    semih39 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Kasım 2008
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    FZ6 FAZER
    Alıntı mterayes26 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu işler şans işi , millet 5000 bin de mondial parçalıyor . Arbetus 25 000 i geçti
    şans işi mi anlamamda ben doğru düzgün kullanıp bakarsan motora 25.000 değil 50.000 gecersin

  13. #13

    Üyelik
    24 Nisan 2009
    Biselect 600W yokus cikmak icin yeterli degil. Haziran'da Erider Plugin geliyor- 3000W Lead acid (performansi Honda Activa civarinda) 3000W Li, 4000W Li. Fiyatlari asagi yukari KDV dahil 4000-6000TL.

    Bunlar Vectrix ya da Zero degil ama performanslari saatte 88km dek cikar. Tek sarjda 130Km hatta daha fazla gidip Bebek yokusunu bile cikarlar.

  14. #14
    anılyuksel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Temmuz 2007
    Şehir
    izmit/kandıra/cebeci
    Motosikleti
    Bianchi Falcon 125 (2006) Hyosung MS3 250 (2010)
    arkadaşalar bursada bi fuarda görmüştüm çocuk takmış arka zincirin oralara biyere dinoma koymuş mis gibi olmuş bende düşündüm bunnun biyerlerine bitane şahin şarj dinomosu bi tanede 60 ah akü koysak 200-300 km rahat yol yaparız gibime geliyo ama bu kadar basit değil tabide yapsak olur gibime geliyo
    Bianchi Falcon 125 41 N 3103
    Hyosung MS3 250 35 AP 4831
    Yeni bir gün, yeni bir savaş . . .

  15. #15

    Üyelik
    24 Nisan 2009
    Vectrix ve Zero yu bilen var mi?

  16. #16
    semih39 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Kasım 2008
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    FZ6 FAZER
    Alıntı Yesim Erez adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Vectrix ve Zero yu bilen var mi?
    vectrix az cok biliyorum sitesinde inceledim ama fiyatları cok pahalı vede senin dediğin gelcek olanlarında cok pahalı hem bunlara ehliyet plakada gerekmektedir.zaten ben ehliyet plaka alsam elektrikli scooter binmeme gerek kalmaz alırım bi tane YAMAHA Cygnus RS modelinden rahatıma bakarım ama bu elektrikli scooterlar plaka ehliyet istemediklerinde cok kullanışlı oluyor her işimide görüyor.

  17. #17
    ARçİL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mart 2012
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    yamaha crypton/Honda cbf150
    Biselect marka kullanıyorum 2008 de aldım motoru dışında her yerinde sorun yaşadım 2.5 sene aküyü kullanırsınız sonra yenisine sağlık şuan 2012 fiyatları 300-350 arası. Bu araçlarda süspansiyon diye birşey yok tak tuk diye gidersiniz frenler o kadar iyi değil bir defasında yolda giderken kablo tesisatı ısındığında alev aldı cami çeşmesinde zor söndürdüm. suyla yıkarsanız kısa devre yapar beyni arızalanır beyni en nazik yeri çok çabuk arızalanıyor özellikle stmaxlar tavsiyem başta tatlı geliyor sonra sıkıyor en iyisi benzinli scooter cup 100cc yada 50cc alın vergi yok.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:28 ----------

    elektrikli bisikletlerin beyni arızalanırsa elektronik kart tamiri yapanlara götürün onlar tamir edeler. illa almak isteyenlere alacaklara tavsiyem sıfır alın senesin dolmadan kışın satın. 2008 den 2012 kadar nasıl kullandım onunda açıklaması elektronikten ve tamirinden anladığın için yoksa tamirciye ve servise götürseydim çoktan hurdaya çıkmıştı.yedek parça fiyatları yüksek tutuluyor diye servisler parçalar %50 zam yapmışlar.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)