MotoAVM Motosiklet Aksesuarları
Kapat
Üye Girişi
Motoruma.com
Benelli TNT 125

chopperların performans modifiyesi

    Mondial E-xtreme Max 150
    Kuba Trendy 50
    Motosiklet Online
  1. #1
    taştan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2008
    250 bisan lifan roadstar motora 400cc lifan motoru takmak mı daha iyi sonuç verir dişli sistemi ile oynamak mı.burda sonuçtan kastımız denge tutuş hava dinamik güç saygılarımla

    ayrıca chopperlara turbo takılır mı(hava soğutmalı 20 beygir güç üreten motora)


    AVM Forum
    Motomax
  2. #2
    mach1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2008
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    mondial zn125 (pırpır)
    Dişlilerle oynamak daha iyi 400cc lik motoru takması zordur
    Malımızı mülkümüzü bir horoz taşır,keyfimizi Sultan Mecit vapuru taşıyamaz
    Drift Religion

  3. #3
    taştan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2008
    peki ön yada arka dişli ne fark taratır

  4. #4
    yucika - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Mart 2006
    Şehir
    Manavgat
    Motosikleti
    BMW R26 "56 model
    taştan motoru daha yeni aldın diye biliyorum. Performans modifiyesi çook snra düşünülecek konu bu bir.
    İkincisi Chopper motosiklet aldıysan niye performansıyla uğraşıyorsun o zaman süpersport alsaydın.
    Üçüncü olarakta 250 cc motora ne yapsan istediğini elde edemezsin.

  5. #5
    caracalstar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Nisan 2008
    Şehir
    normalde izmirim tam 35 şimdilik istanbul...
    Motosikleti
    honda cbf 1000fa
    fazla oynama üstat 250 lık gayet tatmın edıcek senı gorıceksın

  6. #6
    taştan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2008
    ne biliyim işte insan yeni alınca uğraşmak ister ya belki ondan dır

  7. #7
    superzzt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2006
    Şehir
    istanbul-göztepe
    Motosikleti
    BWS 135 + GT650 Comet
    Aksesuar olarak modifiyesini düşün değişik gidon barı-sisibar aynalar-koruma demiri pegler bir sürü seçenek var kozmetik olarak istediğin kadar uğraşabilirsin.Hem garantiside geçersiz olmaz...Güle güle kullanın

  8. #8
    sahinbirinci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Eylül 2006
    Şehir
    Muğla nın herhangi bir gizli cennetinde.
    Motosikleti
    KTM DUKE 200
    superzzt ye katılıorum arka sisi barı uzatıp artçının konfornu arttırabilirsin.bunun yanında kromajcı tanıdığın varsa bi tanede kendin için sisbar yapabilirsin artçı koltuğu ile kendi koltuğun arasına.
    Hüzünbaz Acılarımın Canbazıyım Şimdi...

  9. #9

    Üyelik
    14 Mayıs 2008
    Hiçbir modifiyeyi düşünme her yönden hüsran olur. Boya modifiyesi-nikelaj modifiyesine ok.

  10. #10

    Üyelik
    10 Nisan 2008
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    KAWASAKİ VN 800
    ustan iyi ise birde garanti süresi doldu ise yapılabilir,yanlış hatırlamıyorsam lifan nın motoru sıralı çift silindir iki silindir aynı anda inip çıkıyor,bunu değiştirirsen yani ekzantrik mili ve krankın açıları son olarak da ateşleme zaman ayarı değiştirilirse %50 ye yakın bir performans elde edersin ayrıca vibrasyonun yok denecek kadar azalır.Geçen sene ben değiştirdim başlıkda var ama resimlemeyi unuttum,benimkide 250 chopper,sadece markası jinlun oda önemli değil,sıralı motorların hemen hemen hepsi aynı ama çin malları için geçerli yakıtta biraz artış oldu tabi ama eşimle ben hiç zorlamadan rampaları yokuşları tırmanıyoruz gerçi şimdi takas ettim ama arkadaşım hala kullanıyor sana kolay gelsin,ustaya güvenmiyorsan hiç girme bu işe herkes yapamaz bu işi


    Bajaj Dominar 400
    Başlangıç için Motosiklet Modelleri

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)