Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

4. ve 5. viteste gaz yemiyor

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    18 Haziran 2008
    Şehir
    Antalya/Denizli/Burdur
    Motosikleti
    ApacheRTR150+Mondi125+Yamaha50
    150 lik bisan motosikletim var

    1.viteste 11,000 devir 40 km
    2.viteste 11,000 devir 60 km
    3.viteste 11,000 devir 80 km
    4.viteste 9,000 devir 90 km
    5.viteste 9,000 devir 100 km yapıyor.

    4 e attığım anda devir düşüyor bunun sebebi ne olabilir? 3. viteste çok rahat 11 bin devir yapan motorun 4. viteste 9 bine düşmemesi lazım.hadi en fazla 10 bine düşsün.acaba benzin hortumu mu dar geliyor ama o sefer de diğer viteslerde devir yapmaz.buji yeni (ngk).hava filtresi yeni hatta açık hava filtresi var.dandik çinli mondialler bile 120 yapıyor.tavsiyeniz var mı ?

    hatta birde resim yükleyeyim.şuan üretilmiyor.hondanın taklidi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    KUVVETMİRA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Temmuz 2008
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    xt 600
    bisan çinli değil mi?
    kaç kilosun?
    sizin ora hep bayır yukarı mı?
    rodaj tamamlandı mı?
    motorun ürettiği beygir gücü ile alakalı gibi görünüyo ama 120'yi vurması lazım gibi yinede. motosikletinin stili nedir?
    hava ayarını biraz açmak icabedebilir. basit bi karbüratör, hava filtresi, karışım oranı sıkıntısı olabilir.
    yakıtıda biraz fazla olmalı bu durumda normalden. öyle mi?
    sen cewap beklerken 6 tane soru sormuşum birader.
    kusurumuza bakma olur mu?
    aha buda 7.
    "laubalilikten hoşlanmam, ciddiyeti severim, disipline hayranım!.."

  3. #3

    Üyelik
    29 Mayıs 2008
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    GIXXER
    150 lik bir motorun yüksek viteslerde düşük devriçevirmesi normal...
    bnm 600lük suzukimde 5.vitesin sonunda red line gelmiyor _?
    Senin 150cclik bisanın son viteslerde yüksek devrilere çıkmamasına pek de şaşırmadım.
    ayrıca vites geçişleri önemlidir. Vites geçişlerinde vites büyütürken gazı kapatarak vites büyütüyorsan, vites geçişlerinde ara gaz ı vererek vitesi rahatlatıp devri yüksek tutmuyorsan...bu yazdıkların olabilir.
    Şayet makine karbüratörlü ise karbüratörde bi sıkıntı olabilir...
    #46#_PSYCHEDELIC RIDER_#46#
    İMAM GAZLARSA CEMAAT YANLARR :)

  4. #4
    sakinseytan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Şubat 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Africa Twin 1000
    motorunu kısık acmadıysan düzgün acıldıysa 120 yi görmesi lazım karbiratörüne hava ayarına vs bakmak lazım bi incele onları

  5. #5
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    18 Haziran 2008
    Şehir
    Antalya/Denizli/Burdur
    Motosikleti
    ApacheRTR150+Mondi125+Yamaha50
    Alıntı KUVVETMİRA adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bisan çinli değil mi?
    kaç kilosun?
    sizin ora hep bayır yukarı mı?
    rodaj tamamlandı mı?.....
    Alıntı sakinseytan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motorunu kısık acmadıysan düzgün acıldıysa 120 yi görmesi lazım karbiratörüne hava ayarına vs bakmak lazım bi incele onları
    60 kiloyum (bisan da çinli ama mondial kadar da dandik değil ufak bi sıralama yaparsak 1,kanuni 2,bisan 3,aysa 4,5,,,6,mondial gibi bişey çıkar)
    yol yaklaşık 17 derece aşağı eğimli ve dümdüz
    motor açılalı çok oldu yaklaşık 10 bin km de
    motor 11 hp hava ayarı yeni yapıldı hava filtresi yeni takıldı ve karburatör temizlendi tipi naked.

  6. #6
    muratgergerli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mart 2006
    "Motoru sağır olmuş."...

    Tabi bu benin görüşüm..

    Rodajı iyi ayarlanamadığı zaman motordan tam verim alınmaz.
    Bu olay içinde ; biz motorcular arasında "motor sağır olmuş" tabiri kullanılır...

    Dediğim gibi bu benim görüş ve düşüncem..
    Değişik fikri olan çıkacaktır..
    İmza mı; yok anam taklit ediliyor... Parmak basıyorum artık..
    ŞEYTAN TÜYÜNÜ BENDE UNUTMUŞ.

  7. #7

    Üyelik
    21 Nisan 2007
    Şehir
    Antakya
    Motosikleti
    Honda Dylan 150
    Nasıl bir dişli kullanıyorsan artık..4.ve 5.vitesi yemiyor..

  8. #8
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    18 Haziran 2008
    Şehir
    Antalya/Denizli/Burdur
    Motosikleti
    ApacheRTR150+Mondi125+Yamaha50
    Alıntı mondializzet100 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Nasıl bir dişli kullanıyorsan artık..4.ve 5.vitesi yemiyor..
    hakkatten ya iyiki hatırlattın ben büyük dişli kullanıyorum.normal de üzerinde 15 var ben 17 takdım.

  9. #9

    Üyelik
    01 Ekim 2007
    çok zorlamamak lazım zaten gücü o kadar

  10. #10

    Üyelik
    30 Mayıs 2007
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    lifan 100 a(satılık)
    bencede dişli ile alakalı
    lifan 100

  11. #11

    Üyelik
    20 Şubat 2008
    Şehir
    ESKİŞEHİR
    Motosikleti
    KROSS 250
    Alıntı mustanoglu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hakkatten ya iyiki hatırlattın ben büyük dişli kullanıyorum.normal de üzerinde 15 var ben 17 takdım.
    senin motor du et o dişliyle o hızı yaptıgını orjinaldişliyi takarsan bence daha ii olur
    sadece sür ...... www.eskisehirenduro.com

  12. #12
    kartalizma07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2008
    Şehir
    ANTALYA
    17 lik fazla rahatlatır ama seri olmaz. bende 15 ten 17 yaptım hız yapıyodu rampa zor çıkıyodu. 16 lık yaptırdım gayet iyi oldu.

  13. #13
    mach1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2008
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    mondial zn125 (pırpır)
    Alıntı mustanoglu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    60 kiloyum (bisan da çinli ama mondial kadar da dandik değil ufak bi sıralama yaparsak 1,kanuni 2,bisan 3,aysa 4,5,,,6,mondial gibi bişey çıkar)
    Ben mondial kullanıyorum diğer çinliler arasında kalite farkı görmedim şimdi 16000 küsür kmde cillop gibi çalışıyor ve birçok Bisandanda km farkı ile önde gidiyor ve Bisanlar daha sık arıza yapıyor serviste görüyorum
    Malımızı mülkümüzü bir horoz taşır,keyfimizi Sultan Mecit vapuru taşıyamaz
    Drift Religion

  14. #14
    teknoali - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mayıs 2008
    Şehir
    Fethiye
    Motosikleti
    Tudey Gsr pcx
    Dişliden dir.bnm mondi de 90 ı gecmiodu dişli i bi değiştirdim artık 110 u qeciyoR (göstergeye göre 90ı geçmiodu - şimdide göstergeye göre 110 yapıyor "yapmaz demeyin" ben göstergenin yalancısıyım)
    08 Mondial 100 UKH(44.000) > 11 CBR 125R(3500) >11 CBR 125R( 24.000) >11Ninja 250R (15.000)>Spacy 110 (11.000)>XT660R(10.000)>CBR600RR(8.000)>CBR250R(5. 000)>Suzuki GSR 600(5.000) >Yamaha RS (500)>Tudey50 (2.000) >Honda PCX 125(150 KM)

  15. #15
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    18 Haziran 2008
    Şehir
    Antalya/Denizli/Burdur
    Motosikleti
    ApacheRTR150+Mondi125+Yamaha50
    Alıntı mach1 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben mondial kullanıyorum diğer çinliler arasında kalite farkı görmedim şimdi 16000 küsür kmde cillop gibi çalışıyor ve birçok Bisandanda km farkı ile önde gidiyor ve Bisanlar daha sık arıza yapıyor serviste görüyorum
    ama o kullanımdan kaynaklanıyor senin motoru ben kullansam 1 ayda dökülür.çok agrasif kullanıyor yılına varmadan lastik , fren ve debriyaj balatası değiştiriyorum.2 senelik motor ve değişeni yok.bende de mondial var (125mt) 3 senede 500 kağıt tamir parası gitti.çımızdan atmıyoruz kullandık ve biliyoruz motorların 2 side garajda duruyor.bisan herzaman mondialden iyidir çünkü
    bisanın bir geçmişi var (bisiklet + motorsiklet)

  16. #16

    Üyelik
    21 Nisan 2007
    Şehir
    Antakya
    Motosikleti
    Honda Dylan 150
    Bisan bisiklet konusunda çok kaliteli bir markadır..

    Motosiklet konusunda bilemeyeceğim..

  17. #17
    mach1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2008
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    mondial zn125 (pırpır)
    Alıntı mustanoglu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ama o kullanımdan kaynaklanıyor senin motoru ben kullansam 1 ayda dökülür.çok agrasif kullanıyor yılına varmadan lastik , fren ve debriyaj balatası değiştiriyorum.2 senelik motor ve değişeni yok.bende de mondial var (125mt) 3 senede 500 kağıt tamir parası gitti.çımızdan atmıyoruz kullandık ve biliyoruz motorların 2 side garajda duruyor.bisan herzaman mondialden iyidir çünkü
    bisanın bir geçmişi var (bisiklet + motorsiklet)
    2 side çin malı bir fark var biri scooter biri biri vitesli motor(sınıfı aklıma gelmedi)Mondialin viteslisini kullanan arkadaşlar var onlarda sert kullanıyor sadece 10 binde baskı balata değişti.Scooterlarda Bisanda çok kaliteli değil
    Malımızı mülkümüzü bir horoz taşır,keyfimizi Sultan Mecit vapuru taşıyamaz
    Drift Religion

  18. #18
    essegesse - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Aralık 2006
    Şehir
    İstanbul kadıköy
    Motosikleti
    Kymco New Grand Dink 250--Honda CB 900F Hornet
    1-2-3. viteslerde 11000 çeviren motor 4 ve 5 te çeviremiyorsa bu tamamen beygir gücü ile alakalı bir şeydir.Eğer 15 lik dişli takarsan çekişin daha da düşecek.Bu motorlardan fazla şey beklemeyin.Zaten fabrika verisi azami 85 km.120 yaptım diyenlerin hemen hepsinin km.si fazla gösteriyor.Ancak yokuş aşağı ve rüzgar arkadan eserse limitlerin üzerine çıkabilir.Bende 150 lik mondial vardı.Km 115 te iken yanımda dijital göstergeli citroen c4 vardı.Onun km si kaçtı biliyormusunuz? Sadece 88 km idi.

    Ayrıca mondial bana göre ülkemizdeki en kaliteli çinlidir.

  19. #19

    Üyelik
    17 Eylül 2008
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Aprilia RS 125 2010
    Çinli motordan daha ne bekleyebilirsin ki motorun (hp)'si ne kadar dostum sana bir fikir verebilirim
    :thumright

  20. #20
    m.şanveren - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ağustos 2008
    Şehir
    Sao Paulo BREZİLYA
    Motosikleti
    Honda Shadow vt 750 2006
    Alıntı mustanoglu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    150 lik bisan motosikletim var

    1.viteste 11,000 devir 40 km
    2.viteste 11,000 devir 60 km
    3.viteste 11,000 devir 80 km
    4.viteste 9,000 devir 90 km
    5.viteste 9,000 devir 100 km yapıyor.

    4 e attığım anda devir düşüyor bunun sebebi ne olabilir? 3. viteste çok rahat 11 bin devir yapan motorun 4. viteste 9 bine düşmemesi lazım.hadi en fazla 10 bine düşsün.acaba benzin hortumu mu dar geliyor ama o sefer de diğer viteslerde devir yapmaz.buji yeni (ngk).hava filtresi yeni hatta açık hava filtresi var.dandik çinli mondialler bile 120 yapıyor.tavsiyeniz var mı ?

    hatta birde resim yükleyeyim.şuan üretilmiyor.hondanın taklidi.

    çöpe at
    "İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz" A. Şerif İZGÖREN


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)