arkadaşlar vitesi 1 re takıyom yavaş yavaş bırakıyom ama en son da debriyaj kavralıyor o yüzden motor biraz da olsa atıyor orjinallarıda mı böyle yoksa bendekinde sorunmu var
arkadaşlar vitesi 1 re takıyom yavaş yavaş bırakıyom ama en son da debriyaj kavralıyor o yüzden motor biraz da olsa atıyor orjinallarıda mı böyle yoksa bendekinde sorunmu var
Vay be ..
Senin motorunda ne kadar çok sorunu varmış ..
eğer ki en sonda kavrıyorsa . ayar istiyordur . kalkıktan sonra basıyorsun da motor yüksek devirlerde dönüyor ama o devirin normal hızına geç ulaşıyorsa debriyajın bitmiş demektir . ayarlamayı dene beceremem dersen tanıdığın bir motorcuya ayarlatıver
TÜRK CHOPPER TÜRKİYE ESKİŞEHİR İL TEŞKİLATI - O ERRORDU DİSİPLİN OLDU
yav bune genemi sorunun var:D devriyaj balatan bitmiştir sonda kavrıyosa ondan dolayıda hız yapmıyo olabilir yeni aldınya motoru ufak tefek şeyleri olucak yaptırıcan artık benimkide benzini göstermiyo şamandıra suda yüzüyo:D
debriyaj kolunu ayarla yada ayarlattir
https://www.youtube.com/watch?v=GGatfgQkPGY
evet motor her vitesi değiştirdimde aynı yerde kavrıyor demriyaj bitmişmidir sizce bittiyse ne kadar tutar sizce birde motor mu açılıyor debriyaj değişmek için ?
interneten debriyaj balata fiyatlarına bak işçilkte 30-40-50 arası düşün
Malımızı mülkümüzü bir horoz taşır,keyfimizi Sultan Mecit vapuru taşıyamaz
Drift Religion
9000 km'de YBR'nin debriyaj balatasının bitmesi normal bir şey değil.Benim kullandığım 35.000'de olmasına rağmen tam anlamıyla bitmemişti.
Mevkiler insanlara değil, insanlar mevkilere şeref verirle[COLOR="Red"][/COLOR]r.Defterdar Sarı Mehmet Paşa.Ferhat DEMİR. 0 535 621 54 08- 0 505 691 71 86
anladım motorun fiyatı 2.300 aldım ama motor ben yarin birgün götürürüm balata yenmişse ancak bayramdan sonra değiştiririm inş yenmemiştir
debriyajı sonda kavraması en sevdiğim şeydir-sıkma canını pek önemli bir sorun değil ayarlanabilir
Tahsin Oğuz Acartürk çok KRAL adamsın......
arkadaşım hemen bitmişmidir deyip de kendine vesvese yapma . debrıyaj geç kavrıyorsa . debrıyaj kolunun çıkışındakı yuvarlak metal halka dan ayarlanıyor . debriyajı biten motor giderken nazlanır hızlanana kadar yani normal hızını geç kazanır . debriyaj değişirken evet motorun sağ kapağı açılıyor . debriyaj balatası değil işçiliği para tutuyor .
sağ kapak açılır . yağ pompası sökülür . krank dişlisi sökülür ( mili değil ) . debriyaj iti plakası . yaylar fln işçiliği çok 5 disk 4 plaktan oluşur arkadasım karısık iş anlayacagın
TÜRK CHOPPER TÜRKİYE ESKİŞEHİR İL TEŞKİLATI - O ERRORDU DİSİPLİN OLDU
canını sıktın şeye bak çok küçük bi ayara bakıyor o sorun gerçi ona sorun denmezde ama bence yamahanın servisine git bi ayar çekiversinler bnmki ni ben bilerek seninki gibi ayarlattım daha seri oluyo yüksek hızlarda ;) hayırlı olsun bu arada kazasız belasız inş....
[COLOR="Cyan"][B]
Facebook grubumuz: ''MT ANTALYA''
MSN Grubumuz: mgroup317122[/B][/COLOR]
TÜRK CHOPPER TÜRKİYE ESKİŞEHİR İL TEŞKİLATI - O ERRORDU DİSİPLİN OLDU
anladım benimki ilk kalkışda sorun var gerisi süper basıyon gidiyor motorcuya götürdüm o zaman ortada kavrıyordu adam ayarladı simdide sonunda kavrıyor :d bidaha götüreyim eğer olmazsa alışana kadar devam teşekürlerr arkadaşlar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)