Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Sabahları motoru çalıştırmak yarım saatimi alıyo acil yardım ltf

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    11 Eylül 2008
    mrh arkadaşlar foruma baktıgımda gerçek motor sevdalısı dostların yazılarını okuyorum bense evim iş yerine 3 km servis yok bisikleti beceremedim bi motor alayım dedim ikinci el (Almaz olaydım) jetstar 125 haftada bi tamirciye gittim yok sekmanları ölmüş değiştir 80 kagıt ertesi hafta yok sesi bozuk egzoz üst kapağı yalama olmuş değişitir 100 kağıt v.s... keşke sıfır alsa idim taksitlerini öderdim.. neysse fazla uzatmayım bu ara iyi kötü gidiyordu arızasız (Tabi o kadar kazıgı yiyince imana geldi galiba ) Havaların serinlemesiyle sabahları bunu çalıştırmak inanın benim bacaklara tramp girmesine sebep oluyo (marş pedalına basa basa) artık tamirciye gitmek istemiyorum insanlarda yüz yok ki bi kazandın 2 kazandın yeter deyin be kardeşim bi seferde hakkıyla alalım nerdeeee ... ltfen bu konuda bilgisi olan varsa yardımcı olsun tşkler şimdiden


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    muratgergerli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mart 2006
    Yılmaz kardeşim hoşgeldin aramıza öncelikle..

    Millet Çinlinin sıfırını almaya korkarken sen 2.elini almışsın..
    Büyük cesaret..

    Sen bu makinayı elinden çıkarmaya bak paşam..

    Al bir tane 2.el YAMAHA Ybr125..
    Hata 2.el değil 3-4.el alsanda
    seni Çinli kadar yormayacağını bil..

    Servisler konusuna girmeyeyim..
    Çünki girersem benim ağzım bozuktur..Yanlış olur..
    İmza mı; yok anam taklit ediliyor... Parmak basıyorum artık..
    ŞEYTAN TÜYÜNÜ BENDE UNUTMUŞ.

  3. #3
    barrokas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mayıs 2007
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    maxillofacialtrauma Hamamatsu
    bujilerini bi kontrol et derim olası sebeplerin yüzde oranı en fazla olanıdır






    ne yazdım beaaaaaaaaaah.ne acaip bi cümle oldu okudukça gülüyorum
    Tahsin Oğuz Acartürk çok KRAL adamsın......

  4. #4

    Üyelik
    11 Eylül 2008
    sağolun dostlar desenize yarın yine ben çalıştırmakla ugraşacagım
    hayırılısı satabilirsem inş.

  5. #5
    MaxiBoost - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Kasım 2005
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Piaggio Xevo 250i
    yılmaz kardeş ,
    çin mallarında marka model farklı olsada ,genelde neredeyse herşey aynı gibi ,

    karburatör üzerinde bulunan ve elektrikle çalışan jikle devresi ile ilgili problem olabilir ,normalde motor veya hava soğukken kolay çalışmasını sağlar bu mekanizma .
    Başka birşeyde geçen arkadaşımın başına geldi buji çok çok eskimiş o yüzden sabahları çalıştıramıyormuş .
    Benim başıma geldi ,buji kablosu yuvasından geriye doğru çıkıktı ,zor çalışıyordu ve çalıştıktan sonrada tekliyordu.
    gene başka bir olasılık ,eğer ayakta switch varsa ,yani ayak açıkken motor çalışmaması için bir düzenek varsa o mekanik anahtar bozulmuş olabilir.

  6. #6
    ExTReMa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2007
    Şehir
    Lüleburgaz..
    Subap ayarını kontrol ettir
    Ama sorunun büyük ihtimalle karbüratörden
    Temizle karbüratörünü vede hava ayarını biraz kapat
    вιкє мє αρяιℓια 'яѕ 250'
    tuem

  7. #7

    Üyelik
    02 Haziran 2007
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    Kawasaki VN 800
    babacan o kadar vermişsin ver bi 50 ytl de daha motor adam gibi bir bakım görsün
    TÜRK CHOPPER TÜRKİYE ESKİŞEHİR İL TEŞKİLATI - O ERRORDU DİSİPLİN OLDU

  8. #8

    Üyelik
    11 Eylül 2008
    Alıntı MaxiBoost adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yılmaz kardeş ,
    çin mallarında marka model farklı olsada ,genelde neredeyse herşey aynı gibi ,

    karburatör üzerinde bulunan ve elektrikle çalışan jikle devresi ile ilgili problem olabilir ,normalde motor veya hava soğukken kolay çalışmasını sağlar bu mekanizma .
    Başka birşeyde geçen arkadaşımın başına geldi buji çok çok eskimiş o yüzden sabahları çalıştıramıyormuş .
    Benim başıma geldi ,buji kablosu yuvasından geriye doğru çıkıktı ,zor çalışıyordu ve çalıştıktan sonrada tekliyordu.
    gene başka bir olasılık ,eğer ayakta switch varsa ,yani ayak açıkken motor çalışmaması için bir düzenek varsa o mekanik anahtar bozulmuş olabilir.

    üstadım bugün ikinci basmada çalıştı dün tazzikli su ile motor kısmını iyice yıkatmıştım çünkü her tarafı yag toplamıştı (tamirci bilir diye geçen hafta yagı kendisine değiştirttim mubarek öyle bi doldurmuş ki baktım yağ atıyo yağ kapagını bi açtım dışarı attı düz zeminde bile:((:()
    ben rolanti ayarını biraz ileri aldım dediğim gibi ikinci defa marş pedalına bastıgımda çalıştı ama korkum bunun bi zararı olur mu çalışma düzeninde bilgin var mı ???? yardıncı olursa sevinirim....

  9. #9
    MaxiBoost - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Kasım 2005
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Piaggio Xevo 250i
    Alıntı yilmaz--k adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    üstadım bugün ikinci basmada çalıştı dün tazzikli su ile motor kısmını iyice yıkatmıştım çünkü her tarafı yag toplamıştı (tamirci bilir diye geçen hafta yagı kendisine değiştirttim mubarek öyle bi doldurmuş ki baktım yağ atıyo yağ kapagını bi açtım dışarı attı düz zeminde bile:((:()
    ben rolanti ayarını biraz ileri aldım dediğim gibi ikinci defa marş pedalına bastıgımda çalıştı ama korkum bunun bi zararı olur mu çalışma düzeninde bilgin var mı ???? yardıncı olursa sevinirim....
    rölanti ayarını açmakla bir zarar gelmez ,
    en fazla rölanti devri yüksek çalışır ,
    yanlız ayakla çalıştırma sırasında elle birazda gaz vermen gerekir ,onu yapıyorsunuz dimi ?

  10. #10

    Üyelik
    11 Eylül 2008
    Alıntı MaxiBoost adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    rölanti ayarını açmakla bir zarar gelmez ,
    en fazla rölanti devri yüksek çalışır ,
    yanlız ayakla çalıştırma sırasında elle birazda gaz vermen gerekir ,onu yapıyorsunuz dimi ?
    yok be üstadım benim ilk çalışmada gaz verince otomatikman stop yapıyo çalışma düzeni değişik bi şey anladım bende

  11. #11

    Üyelik
    29 Eylül 2008

    kolay gelsin

    abicim once motoru madem yeni almissin, hayirli ugurlu olsun.
    e sen tabi pismansindir aldigina cin malini ama madem bi donusun yok ve artik daha fazla masraf yapmak istemiyosun o zaman ben sana pratik bi yok anlatiim.

    bu tur motorlar sen ne kadar masraf yapsan da ayni problemi bi sure sonra tekrar cikaracaktir. o yuzden ikinci ele kisa surede duserler ve fiyatlari ucuzdur. cunku bi tamir etmekle de bi cozum bulunamaz..

    herneyse;
    motoru calistirmadan once, kontak kapali durumda iken mars pedalini bir iki kere, gaz kolunu calistirmadan vurdur, sonra kontagi acip calistirmayi tekrar dene, bu sefer calistirirken gaz versen de olur. hatta daha iyi olur.

    ilk basta motorun calismama sebebi gaz bogulmasindan kaynaklanir.
    kapali kontak mars pedalina vurdurmamizin sebebi icerde kalan gazi disari atmaktir, bu yuzden mars pedalina basarken bazen eksozdan ses gelebilir, hic bir zarari yoktur.
    umarim faydali olmusumdur..

    hayirli, kazasiz, belasiz surusler..

  12. #12

    Üyelik
    01 Eylül 2007
    Şehir
    BAYBURT
    Motosikleti
    rmz 200 gy
    sente ayarıyla oynadınızmı birde subap ayarları sıkı olabilir degişecek herhangi bir parçan yok sadece ayar istiyor lideray motosiklet
    !! ÖLÜ VE YAKIŞIKLI OLACAGIMA CANLI VE ÇİRKİN OLAYIM !! ::tutkuy::

  13. #13

    Üyelik
    08 Haziran 2008
    Şehir
    ŞehRüL Emİn _ İSTANBUL
    Motosikleti
    150 ZC
    bence senin sorunun yanlış servis şöye donanımlı bi servise git bi güzel
    baksınlar motora ne sorunu olduğunu bilirsin temiz temiz kullanırsın. .


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)