MONDIAL 150 UT İÇİN MODİFİYE
-
SEVGİLİ ARKADAŞLAR MONDIAL 150 UT İN NERELERİNE NE YAPTIRABİLİR Kİ HEM PERFORMANSI, HEM SÜRÜŞ KEYFİ DAHA ARTSIN. BU KONUDA TECRÜBESİ, FİKRİ OLAN HERKESİN DESTEĞİNİ BEKLİYORUM. SAYGILARIMLA
******************************************
- Bu Uyarı Mesajı Moderator tarafindan düzenlenmiştir.
- Mesaj yazarken büyük harf kullanmak bağırmak anlamına geleceği için yazılarınızı kesinlikle büyük harf kullanarak yazmayınız.
- Kullanıcılar forum sayfalarına yazmış oldukları mesajlarını düzenleme yetkisine sahiptir. Lütfen yazmış olduğunuz mesajın sağ üst köşesinde göreceğiniz değiştir ikonuna tıklayarak mesajınızı düzenleyin...
- Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.
- Foruma üye olan herkes Forum Kurallarını kabul etmiş sayılır.
- Şikâyetler için... info@motosiklet.net
+****************************************+
Reklamlar
-
valla ona modifiye için harcayacağın parayla gerçek bir canavar al daha iti
Dağlar ve yollar haydi ne duruyorsunuz bizi bekliyor endurocular
-
Arkadaşlar bende aynı soruyu Keeway ARN 125 için soracağım
Race´in ustasıyım, ARN´nin hastasıyım
Gokcell
-
Motosikletin orjinaline dokunmamak lazım. Paran varsa daha iyisini al, yoksa elindekinle yetinmesini bileceksin.
http://www.facebook.com/bariskaykusuzphotography
http://www.bariskaykusuz.wordpress.com/
http://twitter.com/bariskaykusuz
-
Modifiye basit bir işlem değildir. Bu işte uzman bir mekaniker bulman gerek.
"Bir insanın bildiğini zannettiği bir şeyi öğrenmesi imkansızdır." (Epiktetos)
-
ilk önce karbratörden başlamalısın üstünde 125 cc nin ki var 150cclik kanuni karbratör tak tekerlekleri iyi bir marka ile deyiştir tutuş berbat çünkü üst kapak silindir kapaklarının silikonları berbat temizletip iyi marka sıvı conta ile montaj yap zincir için de deyişim lazım uzama yapıyo onuda orringli zincirle deyişirsen harika bir çinli olur unutmadan ön amartisörden %50 yağı azalt esneme daha iyi bir süspansiyon sağlıyor bunun maliyeti400ytl ama deyer.
-
-
Arkadaşların hepsi haklı madem canavar istiyordun neden mondial aldın hı,diyecenki gücüm ona yetti o zaman gücünün yettiği ile idare edeceksin.İllede modifiye istiyorsan
bu sana en azından 500 ytl ye patlar tabi iyi bir usta bulmam kaydıyla.Silindirin pistonun laynerin hepsi değişecek o zamanda garantisi 0 olacak bütün bunları göze alıyorsan bu işe kalkış derim
SUZUKİM, ud\'um buz gibi bira ile doğanın keyfini yaşarım.
-
Arkadaşlar, bendeki modiali sattım. onun yerine bi XT600 aldım.
-
-
12 Temmuz 2008, 20:01
#11
slm arkadaslar makine abimin de dediği gibi modifiye kolay birşey değildir heleki sizin altınızdaki 4 zamanlı [kayışlı[ motor iice mahvedersiniz iibir teknisyen bulmanızı tavsiye ederim lastik konusunda dunlop bulabilirseniz harika ve ayrıca bendeki 125 uag nin deposunu jawa stil kuyruğunu ybr ninki ön takım ve jant tertibatını rx-115 le değiştirmeyi düşünüyorum makineyi elletmem asla çünkü çin benim motora güvenmem cok önemli yolda bırakabilir dış modifiye yapcam sat daha iisin al dienler olcak ama 200 liraya mal oluyo bana + daha iiside var ben sadce görünüş ve racig tarza benzetmeye calışcaz
-
12 Temmuz 2008, 23:53
#12
hortlak görmüşe döndüm yine
-
13 Temmuz 2008, 00:02
#13
barisci26 adlı üyeden alıntı
Motosikletin orjinaline dokunmamak lazım. Paran varsa daha iyisini al, yoksa elindekinle yetinmesini bileceksin.
+1000 dostum +1000
4 zamanlı --> <-- 2 zamanlı (A rh 2TT)
-
slm.Atraksyon kardeşim şu senin makinenin dış kısmına modifiye yaptınmı?
Yaptıysan nasıl oldu. Resimlerini görme şansımız varmı? Beğenirsek ilham alabiliriz belki. Çünkü bende de birtane 125'lik makine var ve dış görünüşü ile motor hacinde değişiklikler yapmayı düşünüyorum.Teşekkürler.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler