arkadaşlar ybr acaba dönen şanzımanmı ben kangda kd125-11 kullanıyorumda ybr nasıldiye merak ettimde aynımı acaba cevabınızı bekliyorum
arkadaşlar ybr acaba dönen şanzımanmı ben kangda kd125-11 kullanıyorumda ybr nasıldiye merak ettimde aynımı acaba cevabınızı bekliyorum
eed donen sanzuman 1AŞAGI DÖRT YUKARI
rotary şanzıman vites büyütmek için aşağı küçültmek için yukarı
ybr de bir aşağı gerisi yukarı
[CENTER]imza yok parmak izi daha garanti yaşasın biyometrik imza:cat:
motosiklet seçerken gösterdiğiniz özeni yöneticileri seçerkende gösteriniz[/CENTER]
yani 1 den 5 e kadar aşşagımı
Aşağıdan yukarı:
1-N-2-3-4-5
1 Aşağı 2 yukarı 1 ile 2 arası boş 3 4 5 bitiyovites küçültmek için aşağı
Döner şanzımanda ise aşağı doğru vites büyültüldüğü gibi 5 ten bire gire biliyo yani 1-2-3-4-5-1-2-3 vs devam ediyo...
YBR 125 döner şanzıman değil
2008 kanuni caracal motorlarının da vitesleri arora ks150 racing 'lerin ve '92 serisi jawa'larınki gibi eski tabirle kara şanzuman 1 yukarı 2-3-4-5 aşağı
Benim bildiğim cubların tamamı döner şanzumandır. Yani yarı otomatik denen cinsten; debriyaj olayı yok, uygun devire çıkıldığında ya da uygun hıza düşüldüğünde vites değiştirilir.
ÖNEMLİ OLAN ZAMANA BIRAKMAK DEĞİL; ZAMANLA BIRAKMAMAK !!!
1 vites Aşagı 2-3-4-5-6 Yukarı...
Biri şu Düzcedeki kasksız ehliyetsiz üstüne üstlük Abart egzozları ile kafa ...... bir dur desin !!!
ybr biraz karışık ya arkadaşlar benimki kangda kd125-11 donen şanzıman 1-2-3-4-5-n hep aşşagı yani
arkadaşlar bu ybr de vites gostergeside yok demi
kangda ve bazı cuplarda vites tahdidi yoktur aşağı bastıkça vites yükselir
enson boşa gelir tekrar sert basarsan 1 egeçer
çelik f5 ve yuanlarda bu sistemdir
hatta 5 ten 1 vitese yanlışlıkla takıp o kompresörle deponun üstüne kadar çıkan arkadaşlar tanıyorum
tabi bu arada şanzıman,blok,grank,silindir sizlere ömür!!
farkimi farketmedin ya artik farketsende farketmez
ybr 5 taktıgın zaman denden direk boş a alırmı acaba
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)