durup dururken ses gelmeye başladı :(
-
18 Haziran 2008, 16:59
#1
bu gidişle kutup ayısı da görürüm ben
bi anda motordan ses gelmeye başladı.
gazlarken bişey yok fakat gazı kestiğimde bi yerlerden sanki böyle demir çubukların birbirine vurması gibi bi ses geliyo. tink tink fln diye.tam o sesi yapamıyorum ama...
neden böyle bişey olablir durup dururken ??
Reklamlar
-
18 Haziran 2008, 17:03
#2
kardeş walla jinlun diilmi hepsi aynı ya giderken cok kötü ya hertarafından sanki vidalar cıkıyo motor parçalarına ayrılıyo gibi oluyo
aynı sorun bendede war
bidaha çin malı motor alanın ya valla bws war onu kullanıyorum cogunlukla bws en baba çine bile 1000 basar ya bence direk elinden cıkarmaya bak onu sen bende satabilsem satıcamda kimse para vermez
-
18 Haziran 2008, 17:56
#3
ben satmam bunu.
zaten satsam da kimse almaz.
sorunun ne olduğunu anlayan beri gelsin (böyle mi ddeniyo bilmiyorum da
-
18 Haziran 2008, 18:29
#4
HeadbaNgeR adlı üyeden alıntı
ben satmam bunu.
zaten satsam da kimse almaz.
sorunun ne olduğunu anlayan beri gelsin
(böyle mi ddeniyo bilmiyorum da
keeway dan sonra neden jinluna döndünki sen
Now the world is gone. Im just one.
-
18 Haziran 2008, 18:30
#5
yaptık bi iş işte.
yapmasaydım daha mutlu olurdum
neyse vardır bi hayır.(çok azcık da olsa)
-
18 Haziran 2008, 18:34
#6
bırak şimdi keewayde patlaktı desene cakozlıycaktın bize
Now the world is gone. Im just one.
-
18 Haziran 2008, 18:58
#7
-
18 Haziran 2008, 19:03
#8
abi sesin tam olarak nerden geldiğini tesbit et. Ben anlamam çin malı motorlardan ben hep bmw lerle uğraştım ama prensip olarak hepsi aynıdır diye düşünüyorum. supapların vuruyor olabilir. elinden geliyorsa aç bak.
çirkin kadın vardır. midesiz erkek çoktur.. Votkanın bir suçu yoktur.
-
18 Haziran 2008, 19:06
#9
HeadbaNgeR adlı üyeden alıntı
onun masrafı vardı zaten. o haldeki fiyatıydı o .
çakozladım birine zaten
ahı mı tuttu adamın ne
güzel gel değişelim benim mz le
Now the world is gone. Im just one.
-
18 Haziran 2008, 19:42
#10
-
18 Haziran 2008, 19:46
#11
Arkadaş,
Buradan tespit yapmak o kadar zorki? Senin izlenimlerin nasıl, şanzumandan mı geliyor, yürür aksamdan mı? Bazan motor diye uğraşırken çamurluk vurması bile çıkabiliyor.
Poturdak
-
18 Haziran 2008, 19:52
#12
bendede tık tık arka dişliden ses geliyordu zinciri gerdirdim sorun geçti belki zincirin gevsemiştir....
https://www.youtube.com/watch?v=GGatfgQkPGY
-
18 Haziran 2008, 20:22
#13
denizcimuzaffer adlı üyeden alıntı
Arkadaş,
Buradan tespit yapmak o kadar zorki? Senin izlenimlerin nasıl, şanzumandan mı geliyor, yürür aksamdan mı? Bazan motor diye uğraşırken çamurluk vurması bile çıkabiliyor.
ben Mondial MCT 250 aldım 6 ay sonra üst komşum ( kankam ) sadece ön maşası daha kalı,depo üstündeki göstergeler,kalın ön lastik gibi abuk subuk nedenlerden dolayı Jinlun 250 aldı.
Aldı ve görde anyayıda konyayıda sıkı durun yazacaklarıma ve üşenmeden okuyun lütfe.
Jinlun servisi sadece para tuzağı ve bilgi sıfır bana göre! Müşteri memnuniyeti kocaman bir ''0'' isan olduğumu bile hisettirmediler bana.
1- Cinlun'u Gördüğüm an geriye iade etmesini söyledim kankama!
nedeni: Arka teker çamurluğun neredeyse yanında duruyordu ondan!bu açık bir SERİ imalat hatasıdır ve mülakatsız değişim gerektirir.
Servise götürerek hata tespiti yaptırmasını söyledim ama nafile.
2- ilk günden buyana motosiklet vibratör görevi yapıyor.
3- İlk uzun yol Kuşadası gidiş - geliş oldu ve çamurluk içindeki M8 civatanın başı lastiğe sürtmrkten 1mm kalınlığa erimiş! lastiğin yanağıda bıçakla sıyırılmış gibi.Servisin çözümü: amortisörleri en sert konuma getirrek kurmak ve kurtuluş oldu.
4- 2000 kmdeydi galiba bir zırıltı başlamış ve bulamamış kanka
dinledim iyice ve mesele, jiletle kesilmiş gibi çatlayan motor koruma demirinin üst borusu çıktı hemde kaynaksız bir yerden.
5- Uzun far açıkken kısa ve tam aksi çalışan kontrol düğmeleri.
6- Yakıt göstergesi istediğini göteriyor neredeyse ATV,Show TV vs vs gösterecek.1-2 kez ayar yapıldı ama bence nafile çabalar.
7- ön çamurluk 2'nci kez bağlantı noktalarından kırılıyor Vibratör dedik ya.
8- ve bence en önemli husus: kadronun mafsal ile bağlandığı aşıklarda aşırı oynama payı var! vites değiştiriken motosiklet (arkadan bakınca) sanki ikiye katlanıyor gibi bir hareket yapıyor!bu sonderece tehlikle hele kontrolü zor bir zemin üzerindeyseniz!
9- Egzozları kırıldı ve servis fahiş fiyat talep ettiği için iyi bir egzozcuya 15,-YTL ye kaynattırdı.
10- Sissy Bar puntalarından koptu.
11- ufak bir kaza sonrası ön maşa + çamurluk için 450,-YTL talep edildi servis tarfından! maşa değişecek denmişti! yanımdan telefon açtırarak,çıkan parçaların iade edilmesini söylettim!!! sıkı durun: maşa var Pazartesi gel al adenen motosiklet maşa kalmadı bekleyeceğiz oldu ve daha sonrada gel hazır maşanı doğrulttuk oldu!!! 170,-YTL ıvır zıvır parası söğüşleyerek göderdiler kankamı.
12- netekim 4 hafta önce Manisa Çiçekli köy'e ailesinin yanına kahvaltı yapmaya giderken, frenaj yaptığı virajda fena düştü ve el parmaklarındaki kırklar,vücudunun muhtelif yerlerindeki ağır ödemlerle boğuşmakta
iyileşecek elbette ama bu kazanın faturası kesinlikle bu motosikleti bu haliyle ithal edipte satanlara çıkartılmalı.
Arkadaşlar hepimiz az çok biliriz eğri yada doğruyu değilmi?
Sizlerden ricam, Jinlun (bilakis) 250cc leri arkadan bir inceleyin! yazdıklarımın hepsinide araştırın...aynılarının incelediğiniz Jinlunların %95 belkide %99'unda göreceksiniz.
Kendisine MCT al diye yalvardım adeta! jinlun daha gösterişliydi....ben MCT mi 28.250km sattım ve alan arkadaşım hala sorunsuzca kullanıyor.
Bende 2 sorun yaşadım ama 2'side mondial tarafından (baskıyla) olduysada çözümlendi:
Kafanızı şişirdim afola
Tarzım çok basittir.....
Her zaman en kalitelisi ile memnun olurum
-
18 Haziran 2008, 20:36
#14
güzel yazı oldu teşekkürler
kulağa küpelerle dolu bi yazı
jnlun ve keeway tarzı chopperlerden uzak durmam gerektiğini anlattın bana.
zaten büyük ihtimalle 50-100 cc arası bi scooter sahibi olcam.elden çıkarabilsem şu motoru ...
ama şu ses kafama takıldı. neresinden gelir ya.:'(
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)