o zaman dıyaframdan karburatorun azına dogru gıden hortumu komple sök iyice üfle abi pislik gelmiş demekkı karburetore benzın gıtmıyorsa ondan calısmıyordur yani sorun bu
o zaman dıyaframdan karburatorun azına dogru gıden hortumu komple sök iyice üfle abi pislik gelmiş demekkı karburetore benzın gıtmıyorsa ondan calısmıyordur yani sorun bu
Drift Religion, iZMiR ŞußeSi
OK yarın işten sonra tekrar bakıcam bu sefer senin dediğini yapayım bakalım olucak mı olmazsa karbüratörü de kontrol edeyim.
Muzaffer abicim scoteer benim ki jigle yok yalnız rolanti ayarını yükselltim biraz
o zaman stop etmez oldu lakin tekrar rolantiyi normale aldığım da stop etmeye
başladı tekrar fakat bu sefer de rolantiyi normale alıp kullandıktan sonra çalıştırırken
çalışmaz oldu anlamadım bu işten valla karbüratöre baktırdım temiz di pislik falan da yoktu.
kardes aynı sorın "rialli fiery 150cc"de başıma galdi motor ısınınca kontagı açtıgımda motor çalışmıyordu beb problemi çözdüm problem sigortadanmış aküyü aç akünün orda bi boşluk var kablorın orda kabloyu çek beyaz kutu içinde sigorta yer alır senin problemin sigortanın atmasıdır sigortayı degşir olmassa aküyü şarj etttir kesinlikle problem kalmaz Ankara/Ş.koçhisar
Buji kablosunu değiştir.Başıma gelmişti fişin ucu daha önceden kopmuştu eklemişlerdi 1 hafta sonra senin motor gibi çalışmamaya başlamıştı değiştirdik sorun kesildi.
Malımızı mülkümüzü bir horoz taşır,keyfimizi Sultan Mecit vapuru taşıyamaz
Drift Religion
kardes sen yinede sigortayı ve bujileri kontrol ettir degil direksiyonun içine gelen kablolarda kapukluk olabilir
Biraz önce işten geldim işlerim yoğun olduğu için malesef bakamadım ama söylediklerinizi
müsait olur olmaz tek tek kontrol edicem umarım hallederim ilgili arkadaşlar hepinize teşekkür ederim.
Yapıp yapmadığım konusundada sizede bilgi vericem bakalım işten fırsat bulamıyorum.
geçmiş olsun bende sana bişiler demek isterdim ama önce kitaba bakmam gerek
Hepinize ilginizden dolayı teşekkür ederim arkadaşlar.Bu akşam iş dönüşü eve girmeden
motora tekrar bakayım dedim söyledikleriniz doğrultusunda ve öncelikle elektrik sorunu
olabilir diye bujiye giden kablolar ile başlayacaktım ki önce elim bujinin takılı olduğu
kabloya gitti biraz gevşeklik hissettim tam oturması için bastırdım yuvasından çıkmış
gibi idi sanki tam oturtduğumdan emin olduktan sonra kontağı açıp bir kontrol çekim
derken basmamla KARAKAÇAN çalışmaya başlamaz mı
ALLLAHHHHH BEEEE nasıl bir sevinç bende tarif edemem valla motorsuz bir motorcu
olmak ne kadar kötü anlatamam biraz çalıştırıp turladım bu arada Babaçi-Coşkun aradım
çok ilgilendi saolsun sevgili dostum ile sevincimi paylaştım şimdi herşey yolunda
gelsin geziler bakalım Karakaçan ve Arslanfb sizlerle dınınınnnnnnnn.Teşekkürler MT bİlgiler için.
Benimde başıma gelmişti Çinlilere teşekkür ederim sayelerinde motosikletin her yerini öğrendim.Yardımcı olduğum için sevindim.
Herkese kazasız sürüşler.
Malımızı mülkümüzü bir horoz taşır,keyfimizi Sultan Mecit vapuru taşıyamaz
Drift Religion
1-Benzinin pis olabilir karbüratüre baktır
2-Buji başlığın çıkmış olabilir onu kontrol et
3-Şaseye giden kabloya bak çıkmış olabilir
hasan abi yarın bi motorcuya gir 5liraya bi buji piposu al degstir onu buyuk ihtimalle içi dagılmıstır yolda bırakır haberin olsun
true love..
Drift Religion
en iyi usta kendisini geliştirendir
aracınıza orijinalinden başka parça takmayın motordan en iyi biçimde anlıyan ustaya götürün eger varsa yetkili servise götürün
imkanınız varsa motorunuza telsiz ve gps taktırın kasksız katiyen motor kullanmayın o begenmediginiz kask hayatınızı kurtarır
yollarda yarış yapmayın eger imkanınız varsa motorcular dernegine üye olunuz
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)