Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

motorum redline girmiyor bilen varmı?

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    melocann - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Temmuz 2007
    Şehir
    karaman
    Motosikleti
    YaMaHa YzF R25
    ewet arkadaşlar mondial kt125 motorum var yazın motoru modifiye ettim 150'lilik

    silindir taktım orta ve arka dişliyi değiştirdim ama motorun redline hiç girmedi

    dişlileri değiştirdiğimden olabilir dedim ama motor boşta bile redline

    girmiyor


    not:büji hava filitresi ve yağı yeni değiştirdim

    yardımcı olursanız sevinirim
    kendini bişey zannedenlere uyuz oluyorum:

    bilmiyorlar ki bugun bana yarın sana


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    GKN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2006
    Şehir
    İstanbul-Hasanpaşa
    Motosikleti
    R1
    sokarısss
    GKN MOTORS

  3. #3
    melocann - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Temmuz 2007
    Şehir
    karaman
    Motosikleti
    YaMaHa YzF R25
    Alıntı GKN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sokarısss
    nasiiiii
    kendini bişey zannedenlere uyuz oluyorum:

    bilmiyorlar ki bugun bana yarın sana

  4. #4
    By_DosT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Kasım 2007
    Şehir
    mekan belli olmaz ama genelde istanbul içi...
    Motosikleti
    Motürü Sattım. Şimdilik Ticari TAXİ
    o nası oluıyo onu daha anamoş değilim mondialla redline bide modifiye
    RUHUN BEDENİNDE, LASTİĞİNDE JANTININ ÜZERİNDE KALSIN......

  5. #5
    GKN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2006
    Şehir
    İstanbul-Hasanpaşa
    Motosikleti
    R1
    Alıntı melocann adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    nasiiiii
    metin, cnm kardeşim, msn den konuştukya
    sen dediklerimi uygula olmassa motoru al gel
    depoya basarız nos u, bak redline da tekere almıyomu
    GKN MOTORS

  6. #6
    nitrious81 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ocak 2007
    Şehir
    Düzce
    Motosikleti
    Octavia
    Kesici var dermişim şimdi Mondi bu olur olur daha ne istiyon yaww zararlı zaten redline ama illada girmemesi ilginç yani
    Biri şu Düzcedeki kasksız ehliyetsiz üstüne üstlük Abart egzozları ile kafa ...... bir dur desin !!!

  7. #7
    melocann - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Temmuz 2007
    Şehir
    karaman
    Motosikleti
    YaMaHa YzF R25
    dostum hava filitresi büji yağ yeni değişmişti başka neler yaparız nos gelip geçici değilimi

    motoru zaten senin eline bi versem neler yaptıracam ağa sen braya bi tükkan aç manyak işlersin haaa

    Alıntı nitrious81 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kesici var dermişim şimdi Mondi bu olur olur daha ne istiyon yaww zararlı zaten redline ama illada girmemesi ilginç yani
    keşke olsa diyeceğim ama yok motoru modifiye yapmadan önce girmişti

    arkadaşlar bi bilgisi olan yokmu bu konuda
    kendini bişey zannedenlere uyuz oluyorum:

    bilmiyorlar ki bugun bana yarın sana

  8. #8
    demirgursel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ocak 2007
    Şehir
    adana
    benzin yetismiyordur.gaz pistonu yeterince açmıyordur.gaz telinde boşluk varsa boşlugu al.karburator memesini genişlet ,manifoltu eyele.yani benzini daha fazla ver
    sıkıysa yakala HAYALBUYSA

  9. #9
    BİSANCI_42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2006
    Motosikleti
    YOK
    akıllı motormuş,kendini zora sokmak istemiyor....daha ne istiyosun

  10. #10
    deli_mavi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Eylül 2007
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    velespit(Bianchi-Apache 941d)
    arkadasim motorun pistonu buyuttun sanirim bu nedenlede motor kompresyon agirligi degisti ve piston devri dusdugunden redline kismi kadar dusuk artik devirin

  11. #11
    melocann - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Temmuz 2007
    Şehir
    karaman
    Motosikleti
    YaMaHa YzF R25
    Alıntı deli_mavi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadasim motorun pistonu buyuttun sanirim bu nedenlede motor kompresyon agirligi degisti ve piston devri dusdugunden redline kismi kadar dusuk artik devirin
    bak bunu hiç düşünmemiştim diyecem ama ben öle bişey bilmiyorum

    Alıntı demirgursel adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    benzin yetismiyordur.gaz pistonu yeterince açmıyordur.gaz telinde boşluk varsa boşlugu al.karburator memesini genişlet ,manifoltu eyele.yani benzini daha fazla ver
    gazda hiçbi sorun olduğunu düşünmüyorum ama benzin yetişmediğini hiç düşünmemiştim saol
    kendini bişey zannedenlere uyuz oluyorum:

    bilmiyorlar ki bugun bana yarın sana

  12. #12
    fatihsevim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Temmuz 2007
    Şehir
    karaman
    Motosikleti
    cbf150
    arkadaşlar motor orta ayaktayken son gaz veriyorsun en son 9500devire geliyor ben ise hondada denedim motor daha tam gaza gelmeden direk redline giriyor ilk basta bende devir kesici diye dusundum ama bu motora devir kesici konulacagını hiç sanmıyorum ama motor giderken yanı suruş halındeyken redlinea giriyor nedeni vitesde olmaması olabilir mi?
    HIZ YOLU DEĞİL ÖMRÜ KISALTIR

  13. #13
    stubborn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Temmuz 2007
    Şehir
    İstanbul/Çatalca
    Motosikleti
    Dominar 250
    Alıntı BİSANCI_42 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    akıllı motormuş,kendini zora sokmak istemiyor....daha ne istiyosun
    koptum bunayaa
    gerçektende zorlama ömrü uzun olsun işte ne güzel..
    Motora bindiğim için farklı değilim! farklı olduğum için biniyorum...

  14. #14
    maGma - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Eylül 2007
    Şehir
    Kartal-Istanbul
    Motorun devrine etki eden iki ana mekanik unsur vardır, bunlardan en önemlisi strok ( kurs boyu) yani piston çalışma mesafesi, pistonun silindir içerisindeki en alt ve en üst pozisyonlar arası mesafe aralığı da diyebiliriz. İkincisi ise piston çapı, piston çapının motor devrine direkt olmasa da strok ile orantısal bir etkisi vardır.

    Motorun hacmini 125CC den 150CC ye yükseltmen piston strok/çap orantısını değiştirmiş. Bir diğer husus eğer motorun 125CC iken 9000 dev/dak. da redline a giriyor ise ve bunu sağlamak için birim zamanda beslemen gereken piston başına yakıt oranında x litre kadar ise, 150CC iken bu yakıt oranı otomatik olarak artması gerekeceğinden dolayı senin karbüratör veya enjektör ayarlarınında yeniden yapılması ve aynı zamanda buna bağlı olarak ateşleme sisteminin de yeni ayarlara göre optimize edilmesi gerekir.

  15. #15
    stubborn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Temmuz 2007
    Şehir
    İstanbul/Çatalca
    Motosikleti
    Dominar 250
    birde aklıma şu geldi belki saçma gelebilir ama sonuçta bu bir mondıal devir saati bozuk olmasın....
    Motora bindiğim için farklı değilim! farklı olduğum için biniyorum...

  16. #16

    Üyelik
    01 Ekim 2007
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    -
    Alıntı maGma adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motorun devrine etki eden iki ana mekanik unsur vardır, bunlardan en önemlisi strok ( kurs boyu) yani piston çalışma mesafesi, pistonun silindir içerisindeki en alt ve en üst pozisyonlar arası mesafe aralığı da diyebiliriz. İkincisi ise piston çapı, piston çapının motor devrine direkt olmasa da strok ile orantısal bir etkisi vardır.

    Motorun hacmini 125CC den 150CC ye yükseltmen piston strok/çap orantısını değiştirmiş. Bir diğer husus eğer motorun 125CC iken 9000 dev/dak. da redline a giriyor ise ve bunu sağlamak için birim zamanda beslemen gereken piston başına yakıt oranında x litre kadar ise, 150CC iken bu yakıt oranı otomatik olarak artması gerekeceğinden dolayı senin karbüratör veya enjektör ayarlarınında yeniden yapılması ve aynı zamanda buna bağlı olarak ateşleme sisteminin de yeni ayarlara göre optimize edilmesi gerekir.
    sanırım bu bütün sebebi acıklıyor..

  17. #17

    Üyelik
    19 Ağustos 2006
    Şehir
    istanbul/rumeli hisar
    Motosikleti
    sym mio
    Red line bujilere elektirği kısıkçana vermiyomu..
    Deviri sonuna kadar kullanman şartmı
    Senin çekişi de azalmış olabilir.

    Alıntı maGma adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motorun devrine etki eden iki ana mekanik unsur vardır, bunlardan en önemlisi strok ( kurs boyu) yani piston çalışma mesafesi, pistonun silindir içerisindeki en alt ve en üst pozisyonlar arası mesafe aralığı da diyebiliriz. İkincisi ise piston çapı, piston çapının motor devrine direkt olmasa da strok ile orantısal bir etkisi vardır.

    Motorun hacmini 125CC den 150CC ye yükseltmen piston strok/çap orantısını değiştirmiş. Bir diğer husus eğer motorun 125CC iken 9000 dev/dak. da redline a giriyor ise ve bunu sağlamak için birim zamanda beslemen gereken piston başına yakıt oranında x litre kadar ise, 150CC iken bu yakıt oranı otomatik olarak artması gerekeceğinden dolayı senin karbüratör veya enjektör ayarlarınında yeniden yapılması ve aynı zamanda buna bağlı olarak ateşleme sisteminin de yeni ayarlara göre optimize edilmesi gerekir.
    Mustafa eyvalla bana da bişiler kattın yine
    Bahar geri gelir biz olsak da olmasak da....
    Apti mi kim o,kımılcan

  18. #18
    maGma - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Eylül 2007
    Şehir
    Kartal-Istanbul
    Alıntı tugcetugce adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Red line bujilere elektirği kısıkçana vermiyomu..
    Deviri sonuna kadar kullanman şartmı
    Senin çekişi de azalmış olabilir.

    Mustafa eyvalla bana da bişiler kattın yine
    Her şey paylaşımcı kuantum ruhuna hitaben kanımca

  19. #19

    Üyelik
    19 Ağustos 2006
    Şehir
    istanbul/rumeli hisar
    Motosikleti
    sym mio
    Alıntı maGma adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Her şey paylaşımcı kuantum ruhuna hitaben kanımca
    O zaman her şey kuantum ,
    red line'da kuantum...
    Bahar geri gelir biz olsak da olmasak da....
    Apti mi kim o,kımılcan

  20. #20
    fatihsevim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Temmuz 2007
    Şehir
    karaman
    Motosikleti
    cbf150
    HIZ YOLU DEĞİL ÖMRÜ KISALTIR


    REKLAM ALANI
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)