Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 12

motorum redline girmiyor bilen varmı?

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    18 Ocak 2008
    Şehir
    Kayseri
    Motosikleti
    YBR
    hocam deponun içine bilindik!zippo gazı koy bakiimm nasıl gidiyor o gitmeyen motor... redline değil uçuş moduna bile geçer walla


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22

    Üyelik
    19 Ağustos 2006
    Şehir
    istanbul/rumeli hisar
    Motosikleti
    sym mio
    [B]Bahar geri gelir biz olsak da olmasak da....[/B]::melek02:
    Apti mi kim o:cherry:,kımılcan:silent:
    ::fool::

  3. #23
    THE_LANCET - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Şubat 2006
    Şehir
    SİVAS/Merkez
    Motosikleti
    Peugeot Trekker & Asya AS200GY2 Süpermoto niyetine
    maGma gereken bilgiyi vermiş. Bahsettiği ayarları yaparsan belki düzene gire bilir. Geçmiş olsun. Buna rağmen ayar tutmazsa, silindir,piston,segman vb. mekanik parçada problem olabilir.
    Bir 4 silindirlilere, Birde 2 zamanlılara hastayım.

  4. #24
    melocann - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Temmuz 2007
    Şehir
    karaman
    Motosikleti
    YaMaHa YzF R25
    Alıntı tugcetugce adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ksr bakma daha önce böyle bi topik görmeyince bakmayı düşünmedim

    Alıntı maGma adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motorun devrine etki eden iki ana mekanik unsur vardır, bunlardan en önemlisi strok ( kurs boyu) yani piston çalışma mesafesi, pistonun silindir içerisindeki en alt ve en üst pozisyonlar arası mesafe aralığı da diyebiliriz. İkincisi ise piston çapı, piston çapının motor devrine direkt olmasa da strok ile orantısal bir etkisi vardır.

    Motorun hacmini 125CC den 150CC ye yükseltmen piston strok/çap orantısını değiştirmiş. Bir diğer husus eğer motorun 125CC iken 9000 dev/dak. da redline a giriyor ise ve bunu sağlamak için birim zamanda beslemen gereken piston başına yakıt oranında x litre kadar ise, 150CC iken bu yakıt oranı otomatik olarak artması gerekeceğinden dolayı senin karbüratör veya enjektör ayarlarınında yeniden yapılması ve aynı zamanda buna bağlı olarak ateşleme sisteminin de yeni ayarlara göre optimize edilmesi gerekir.

    bilgilendirdiğin için çok saol gayet mantıklı bi açıklama

    Alıntı ferotr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hocam deponun içine bilindik!zippo gazı koy bakiimm nasıl gidiyor o gitmeyen motor... redline değil uçuş moduna bile geçer walla
    hocam motor gidiyor 130km/s yaptı boşta bilem redline girmiyor buda benim aklıma gıcık soktu o yüzden
    kendini bişey zannedenlere uyuz oluyorum:

    bilmiyorlar ki bugun bana yarın sana

  5. #25
    nitrious81 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ocak 2007
    Şehir
    Düzce
    Motosikleti
    Octavia
    Alıntı maGma adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motorun devrine etki eden iki ana mekanik unsur vardır, bunlardan en önemlisi strok ( kurs boyu) yani piston çalışma mesafesi, pistonun silindir içerisindeki en alt ve en üst pozisyonlar arası mesafe aralığı da diyebiliriz. İkincisi ise piston çapı, piston çapının motor devrine direkt olmasa da strok ile orantısal bir etkisi vardır.

    Motorun hacmini 125CC den 150CC ye yükseltmen piston strok/çap orantısını değiştirmiş. Bir diğer husus eğer motorun 125CC iken 9000 dev/dak. da redline a giriyor ise ve bunu sağlamak için birim zamanda beslemen gereken piston başına yakıt oranında x litre kadar ise, 150CC iken bu yakıt oranı otomatik olarak artması gerekeceğinden dolayı senin karbüratör veya enjektör ayarlarınında yeniden yapılması ve aynı zamanda buna bağlı olarak ateşleme sisteminin de yeni ayarlara göre optimize edilmesi gerekir.
    En mantıklıca ve bılımsel acıklama geldı sanırım
    Biri şu Düzcedeki kasksız ehliyetsiz üstüne üstlük Abart egzozları ile kafa ...... bir dur desin !!!

  6. #26
    _demon_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2005
    Şehir
    manisa
    Motosikleti
    google arama motoru
    eheheh baba 150lik motor redline mı yapar hiç =) sen zaten sonuna kadar gazı çektinmi motor zangır zangır titrer napçan redline nı.....
    -C¤- Tuяki§h - ЯoMεO -C¤-
    [MT]Eskişehir Ben GeLdimmm aranıza kabul ediomusunuz bni...

  7. #27
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Karbüratör küçük geliyordur . Benzin emiş hızı yetişmiyordur .
    Yada karbüratör meme yapmış olabilir

  8. #28
    melocann - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Temmuz 2007
    Şehir
    karaman
    Motosikleti
    YaMaHa YzF R25
    Alıntı _demon_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    eheheh baba 150lik motor redline mı yapar hiç =) sen zaten sonuna kadar gazı çektinmi motor zangır zangır titrer napçan redline nı.....
    dostum maksat redline girmek değil maksat motorda sorun olup olmadığı redline


    gire gire ölmedim yani

    bu arada 150 girmiyorsa amcamlardaki 125'lik motor daha tam gaz demeden

    redline çok rahat giriyor

    verdiğiniz bilgiler için çok teşekkür ederim arkadaşlar
    kendini bişey zannedenlere uyuz oluyorum:

    bilmiyorlar ki bugun bana yarın sana

  9. #29

    Üyelik
    21 Nisan 2007
    Şehir
    Antakya
    Motosikleti
    Honda Dylan 150
    Ya işte herşey ortada!
    Devir sayacı bozuk...

  10. #30

    Üyelik
    27 Ocak 2008
    Şehir
    Düzce
    Motosikleti
    SATILDI
    Muhahahahahahahaahahahahahhah Redline girmiyorsa Sorun El fireni Olmadığından Olabilir :=)
    [B][COLOR="Red"][/COLOR][/B]Dikkat Önemli Not : [COLOR="Blue"][/COLOR]Beyninizin Değerinde Kask Kullanın!!!

  11. #31
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    29 Aralık 2007
    Şehir
    DAVOS :p
    Motosikleti
    HONDA CBF 150 --(SİYAH)
    mondi de redline napcen boşwer onu yapan ustaya götür bi baksın oda yapamazsa al kaskını vur ustanın depesine..

  12. #32
    fatihsevim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Temmuz 2007
    Şehir
    karaman
    Motosikleti
    cbf150
    Alıntı 06bluedragger adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    mondi de redline napcen boşwer onu yapan ustaya götür bi baksın oda yapamazsa al kaskını vur ustanın depesine..
    en mantılı açıklamyı sen yaptın

    haaa bu arada ben melocann

    amca oğlunun nickiyle yazıyorum kusura bakmayın
    HIZ YOLU DEĞİL ÖMRÜ KISALTIR

  13. #33

    Üyelik
    25 Aralık 2009
    arkadaşım piston gömlek büyütmüşün karbiratörünü büyüteceksin ve avans ayarını yani ateşleme bobinini biraz 2veya 3 mm öne alacaksın sente ayarınıda piston üst ölü noktadayken esantirik dişlisi sente çizgisine denk gelir sen eksantiriği 1diş öne al sorun gidecektir kolay gelsin

  14. #34
    Özer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    V STROM DL 650 Esmeralda
    Alıntı maGma adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motorun devrine etki eden iki ana mekanik unsur vardır, bunlardan en önemlisi strok ( kurs boyu) yani piston çalışma mesafesi, pistonun silindir içerisindeki en alt ve en üst pozisyonlar arası mesafe aralığı da diyebiliriz. İkincisi ise piston çapı, piston çapının motor devrine direkt olmasa da strok ile orantısal bir etkisi vardır.

    Motorun hacmini 125CC den 150CC ye yükseltmen piston strok/çap orantısını değiştirmiş. Bir diğer husus eğer motorun 125CC iken 9000 dev/dak. da redline a giriyor ise ve bunu sağlamak için birim zamanda beslemen gereken piston başına yakıt oranında x litre kadar ise, 150CC iken bu yakıt oranı otomatik olarak artması gerekeceğinden dolayı senin karbüratör veya enjektör ayarlarınında yeniden yapılması ve aynı zamanda buna bağlı olarak ateşleme sisteminin de yeni ayarlara göre optimize edilmesi gerekir.
    Kısa ve öz bir aydınlatma
    Sanırım karbüratörün memesini büyüterek bir denemekte yarar var tutmaz ise, karbüratör değişimi şart olacak.


    Bu arada silindir,piston sanırım krank kolu vs de değişti? yoksa pek uzun ömürlü bir modifikasyon olmayacak bu deney
    Tarzım çok basittir.....
    Her zaman en kalitelisi ile memnun olurum

  15. #35

    Üyelik
    06 Kasım 2009
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    S&T GT 250R
    Hep derim bilmeden bu tür işlere bulaşmamak lazım... Ama en güzel deneyimde yaşayarak öğreniliyor...
    Sex Speed Money...


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)